Kiitos teille rantojen sellupeput :)
Huh, huh vaan taas viikonloppuna, kun olimme mieheni kanssa rannalla. Siellä mammat paapoivat jälkikasvuaan mahat ja perät tursuen. Erityisesti jäi mieleeni hoikka nainen järisyttävine selluineen. Pyllisteli innokkaasti, kun varmaan luuli, että on upea. Nyt minä mietin aina sitä kraateriahteria, jos mieleni tekee jotain hyvää. Jätän väliin, kiitos :)
Kommentit (22)
kun vaan ei oo yhtä köyhä pää kun sulla,sitä en haluaisi.Kyllä elämä varmasti opettaa vielä mitä kannattaa murehtia,sullekkin.
Olen käynyt salilla ja treenannut. Nuoret tytöt siellä rannalla kaameine makkaroineen. Se on terveysriksi :). Lapsenne jäävät ilman vanhempiaan...
sellut kuulu, ihan ihme aloitus...
Olen käynyt salilla ja treenannut. Nuoret tytöt siellä rannalla kaameine makkaroineen. Se on terveysriksi :). Lapsenne jäävät ilman vanhempiaan...
mutta muffinivyötäröön tuskin nuori nainen kuolee ennen aikojaan.
ihmisellä on selvänä makkarana erottuvaa rasvakerrosta, ei ole automaattisesti terveysriski. Vaikutukset terveyteen riippuvat siitä, missä kohdissa sitä rasvaa on ja kuinka paljon.
Kiva, jos sua palvelee tuollainen elämänkatsomus, että ulkonäkö on hirmu tärkeä ja syödessä pitää muistella kaikenlaisia uhkakuvia. Mua se ei palvelis ollenkaan. Oon hirmu tyytyväinen omaan vartalooni, vaikka se ei muistutakaan muotilehtien naisia - ja miksi pitäisikään muistuttaa?
Ihan tosissaan kirjoittelette tälläisiin provoihin vastauksia?
ei tarvi kuin vähän sipaista jotain tiettyä aihetta niin jo on pakko provosoitua.
t: sivusta juttuja seurannut mies
Ainakaan itseäni ei haittaa vaikka minulla varmasti mielestäsi selluliittia onkin (170cm,50kg) En ole innokas urheilia. En tule sinne rannalle pyllistelemään sinulle tai miehellesi, jos jompi kumpi teistä haluaa katsella sen kun katselee. Itse teen sitä mitä huvittaa, herkuttelen, käyn rannalla ym. ulkonäkö ei ole tärkein.
samaa mieltä että se on kamalaa katsottavaa jos ihan selvästi ylipainoinen kekkuiloi bikineissä silloin vois harkita ehkä uimapukua, mutta sellua voi olla hoikillakin esim mun 3 vuotiaalla tytöllä joka ei ole koskaan ollut lihava, alakäyrillä paino aina.
mutta ei minulla ole selluliittiä. No mutta en minä yleisillä rannoilla käy hirvesti pyllistelemässä ja pilaamassa ihmisten päivää ;)
Tottahan se on että normaalipainoinen nainen on kaikkein kauneinta katsottavaa, mutta sekin on hyvä että paksummat ja selluliittisetkin uskaltautuvat kauniina kesäpäivänä sinne rannalle, eivätkä makaa kotona levittämässä lisää persettään..
Mä olen urheilullinen ja hoikka, silti selluliittia on. Ei sitä ole pelkästään ylipainoisilla. Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee, löysää pipoas?
mutta ei minulla ole selluliittiä. No mutta en minä yleisillä rannoilla käy hirvesti pyllistelemässä ja pilaamassa ihmisten päivää ;)
Tottahan se on että normaalipainoinen nainen on kaikkein kauneinta katsottavaa, mutta sekin on hyvä että paksummat ja selluliittisetkin uskaltautuvat kauniina kesäpäivänä sinne rannalle, eivätkä makaa kotona levittämässä lisää persettään..
turkishaalaritko niillä pulsekmmilla naisilla pitäisi olla päällä vai? Ajatelkaa vähän ja ei ne siellä huvikseen pyllistele. Se on oikein ettei arkaile itseään muiden seurassa ei se silti tarkoita että on tyrkyllä. Itse oon normipainoinen ja vartaloon kohdistuva arvostelu koskee vieläkin. Muistan vieläkin kun äitini haukkui pohkeitani paksuiksi senpä takia en koskaan ole ilman housuja enkä käy yleisillä uimarannoilla. Tulee vaan sellainen ahdistunut olo.
...mutta ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä mieltä sinä olet siitä. Rannalla ollaan ranta-asussa, joka minun kohdallani on bikinit. Itsetunnossasi taitaa olla jotain vikaa, kun toisten ihmisten vajavaisuudet (?) aiheuttavat tuollaisen reaktion. Provohan tämä saattaa olla, mutta toisaalta tuollaisiakin mielipiteitä on ihmisillä.
Aion pelotella ulkonäkökeskeisiä mammoja rannoilla koko kesän. Kjäh. Taidanpa kiertää kaikki pk -seudun rannat läpi varmuuden vuoksi. Kohta löysä perseeni hyllyy kammottavasti Sinunkin nenäsi edessä. Huuu....
Itselläni on ollut hurjasti sellua jo ihan 12 -vuotiaasta lähtien, vaikka olen aina ollut riukulaiha. Myös kaikilla kolmella lapsellani on selvästi erottuvaa selluliittiä, on ollut jo ihan vauvasta lähtien, vaikka kaikki ovat hoikkia. Evvk.
kolme lasta ja ikää 35v. Pahaa teki katsoa, kun ties mitkä kaupan kassat siellä pyllisteli. ITse olen hieman sentään paremmassa työssä
Eiköhän melkein jokaisella norm ihmisellä sitä sellua ole jossakin. Joskus kun näkee esim kuuluisista nais näyttelijöistä ei käsiteltyjä kuvia niin sellua sielläkin on. Itelläkin on sellua vaikka reenaan salilla ja käyn lenkeillä ja ruokavalio on kunnossa, sitä vaan tulee normaaleille ihmisille ja jos se jotakin haittaa niin eipä ole mun ongelma. Mukavasti se mun perse on takaa päin miehelleni kelvannut :) kun aina kinuu lisää...
Jos olet tyytyväinen itseesi, et tuijottele ja kommentoi toisten selluliittejä korostaaksesi omaa erinomaisuuttasi. Olen Espanjassa nyt ja täällä on todellakin laidasta laitaan auringonottajia pikku-pikku-bikineissään, naisia tosi jättisuuria ja todella hoikkia ja kaikkea siltä väliltä erilaisine epätäydellisyyksineen nauttimassa auringosta ja merestä, eikä kukaan tuijottele ketään. Miksi me suomalaiset olemme niin pikkusieluisia?
Oikeasti tällaiset kommentit ovat surullista luettavaa, koska se edustaa muka niin "tasa-arvoista suomalaista naista", joka kuitenkin on oman itsensä vanki. :(
runsas liikkuminen ja treenaaminen kyllä vähentää selluliitin ilmestymista, mutta ei missään nimessä sitä estä. Lisäksi ei ole keksitty keinoa, millä se lähtisi pois.
Toki, kun treenaa kovaa ja rasvaa ei juurikaan ole, niin se selluliitin valtaama ala on pienempi, jolloin sitä ei niin näy.
Yhtä kaikki, en tiedä kuinka paljon ap treenaa mutta itse juoksen viikossa 50 km, kesällä pyöräilen lisäksi 2xviikko 45 km kerrallaan ja 3x viikko lihaskuntotreeni.
Ja juu, mulla on selluliittia vaikka rasvaprosentti on tosi pieni. Jos se ap yhtään sun oloa helpottaa niin kyllä tottakai välillä harmittaa että sellaisillakin jotka ei yhtään treenaa on sileämmät reidet. Mutta kyllä se multakin aina sitten unohtuu kun huomaan taas kunnon kohonneen ja nousee penkistä enemmän kuin edelliskerralla :)
on niin väsynyt juttu. :) Mut noin muuten, kuten joku aiempikin kirjoittaja totesi, niin sehän on vaan mahtavaa, että sellupeputkin uskaltautuu rannalle! Jos on kuuma ja tukala, onko mukavampaa paikkaa kuin uimaranta! Surkea ajatus, että kaikki standardin ulkopuoliset kyyhöttäis kotonaan ja vain simpsakat misut sais mennä rannoille... :D
Sinne vaan sellupeput, eiköhän mukaan mahdu isommallakin pyllyllä.
Kaikilla ei ole varaa yksityiseen rantaan ja selluliitti on valitettavan yleistä jopa hoikilla ihmisillä. Otan osaa, elämäsi on varmaan kovaa. Terv. 39-vuotiaana selluliitin iskemäksi joutunut