Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teillä ei ole lemmikkieläimiä?

Vierailija
15.06.2011 |

Minun tekisi mieli koiraa tai kissaa, mutta meillä ei ole näistä syistä:

A) Monilla lasten kavereilla allergioita

B) Miehestä ei halua ylimääräistä työtä koirasta, eikä hän pidä kissoista

C) Ollaan liian paljon pois kotoa ja koira olisi yksinäinen

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Meille ei mahdu

B) Rakennamme, emmekä ehdi

C) Meillä on jo 3 alle kouluikäistä. Koko hoitovastuu olisi mulla

D) Allergiaa

Vierailija
2/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti hankittais mitään elukkaa. En jaksais nyt sitä hoitovastuuta enkä epäsiisteyttä mitä niistä tulee. t. 3n lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidän sisätiloihin.

Vierailija
4/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siski että eläimet kuuluu luontoon, ei meidän sisätiloihin.

luontoon, villieläimet kuuluvat.

Vierailija
5/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa lemmikki olisi kiva, mutta en ole valmis satsaamaan niin paljon aikaa ja vaivaa sen hoitoon, että voisin rehellisesti sanoa tarjoavani eläimelle parhaan mahdollisen kodin. Eikä tilaakaan ole yhtään liikaa. Varmaan sitten joskus muutaman vuoden päästä isommassa asunnossa, tähän kaksioon ei ole tulossa yhtään pientäkään lemmikkiä.

Vierailija
6/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- että olemma paljon poissa kotoa.

- kotikissa olis kiva, mutta asuntomme on sellainen, että sieltä olis kissan helppo livahtaa karkuun. Ulkona ei voi vapasti olla.

- säälin sisäkissoja

Vierailija
7/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tietää, että hänellä olisi enemmän vastuuta aamuisin saada lapset valmiiksi, jos minä olisi ulkoiluttamassa koiraa. Luultavasti riitelisimme siitä kumpi SAA ulkoiluttaa koiraa... Niin hauskaa on saada lapset puettua ja kouluun ja päiväkotiin ;)

AP

Vierailija
8/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tosin on kissa, jo 12 v, josta ei ole vaivaa, ei tee tuhoja eikä sotke! On sekä ulkona että sisällä.

Koira olisi ihana mutten minäkään jaksa sitä vastuuta ja hoidon miettimistä tarpeen tullen. Ja aikoinaan kun koira oli, se sairasteli jonkin verran, ei ollut kiva ja luopumisen tuska oli sitten kova.

Vierailija
9/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään karvaista. Akvaariolle ei ole tilaa ja muut karvattomat vaihtoehdot ovat ehdottomasti poissuljettuja.

Vierailija
10/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kääpiöhamstereita, nimenomaan Roborovskeja, mielellään veljesduon tai -trion.

En ole kovin urakalla nyt hetkeen etsinyt, kun on muutto tulossa niin on paljon muutakin hommaa, muuton jälkeen parempi eläimillekkin, ettei heti ole kauheasti stressiä.

Vierailija
11/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kääpiöhamstereita, nimenomaan Roborovskeja, mielellään veljesduon tai -trion.

Mä oon aina kuvitellut, että ne on pidettävä erillään - mulla ei siis ikinä ole ollut hamsterin hamsteria.

Vierailija
12/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) en pidä eläimistä

b) en halua ylimääräistä työtä, jota niiden kanssa tulee

c) en pidä esim. koiran hajusta

Vierailija
13/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina kuvitellut, että ne on pidettävä erillään - mulla ei siis ikinä ole ollut hamsterin hamsteria.

Hamsterit on erakoita mutta nämä nimenomaiset ovat poikkeus.

Vierailija
14/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypäs oikein katsoa, minkä näköisestä piiperosta on kyse.

Meillä on itsellä gerbiilejä, tosin nuo saavat nyt olla viimeiset pitkään aikaan. Aivan ihania otuksia, mutta meille syntyy vauva, joten lemmikit saavat vähentyä luonnollisen poistuman kautta. Koira tietenkin jää, mutta muiden pikkueläinten (gerbiilien lisäksi on muitakin) tilalle ei oteta uusia, ennen kuin lapsi on sopivassa gerbiili-iässä.

Vierailija
15/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies allerginen ainakin kissoille ja koirille

-lemmikit sitovat: koiraa pitää käyttää ulkona tuli mitä tuli, hommata hoitaja jos on pidempään poissa, pitää huolehtia että eläin ei ole yksinäinen jne

Vierailija
16/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissoista koiriin. minulla on lapsuudessani aina ollut eläimiä, mutta meidän perheeseen ei tule ainuttakaan haaveista huolimatta. pelkään, että laiskistun niiden hoidossa enkä halua olla huono lemmikin omistaja.

Vierailija
17/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypäs oikein katsoa, minkä näköisestä piiperosta on kyse.

Meillä on itsellä gerbiilejä, tosin nuo saavat nyt olla viimeiset pitkään aikaan. Aivan ihania otuksia, mutta meille syntyy vauva, joten lemmikit saavat vähentyä luonnollisen poistuman kautta. Koira tietenkin jää, mutta muiden pikkueläinten (gerbiilien lisäksi on muitakin) tilalle ei oteta uusia, ennen kuin lapsi on sopivassa gerbiili-iässä.

On ollut tavallista hamsteria ja kääpiöhamsteri talvikoita mutta eivät ole mitään verrattuna näihin. Seurallisia ötököitä jotka ovat päivälläkin jonkin verran hereillä. Helposti kesyyntyviä eikä tarvitse pelätä puremia kun on niin pienet naskalit :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi