Apteekissa koettua
Olin ostamassa reseptilääkettä kuten oli aika moni muukin. Mua palveli sellainen aika tuoreen näköinen farmaseutti jonka olkapäätä koputti hetken päästä sellainen vanhempi nainen puhelimen kanssa. Tämä mua palvellut kysyi että sopiiko että hän menee puhelimeen, sanoin että ok mutta sitten se toinen ei palvellutkaan mua! Sanoi ettei ole farmaseutti eikä voi reseptiä toimittaa! Sitten se toinen pamaa jonkun asjan päästä takaisin ja alkaa vasta palvella mua. Sanoo että piti vaan vastata lääkärin puheluun, mutta mikä oikeus sillä on palvella jotakuta muuta siinä välissä kun se palveli mua? Pitäisikö mun soittaa apteekkarille ja valittaa huonosta palvelusta? Mun mielestä ei voi ottaa useampaa asiakasta samaan aikaan.
Kommentit (41)
ja kerron sitten mitä sanoi! Jos haluaa mut asiakkaana pitää on parempi pahoitella ja rangaista sitä huonosti palvellutta.. hah ottais siltä vaikka lomat pois :D
ap
apteekkarilla ja muulla porukalla on hauskaa kun idiootti soittelee ja valittelee :)
Kyllä se apteekkari varmaan sulle valittelee ja on muka pahoillaan, mutta kun puhelu loppuu niin sulle nauretaan kippurassa. Ja kun menet seuraavan kerran sinne apteekkiin niin katsopas vaan niin ne hymyilee sulle vinosti ja ajattelee että tuossa se yksi idiootti taas tulee :)
että farmaseutti olisi höpötellyt jotain vaikka poikaystävälleen, otetaanko mökille mukaan puolikuivaa vai kuivaa siideriä tai että farmaseutti olisi viipynyt kohtuuttoman pitkään pois. Eihän tässä ole kysymys mistään muusta, kun ap on loukkaanutunut, kun hän ei olekaan aina maailman napa. Milloinkohan olen viimeksi kuullut näin turhanpäiväistä valitusta?
Että asiakasta saa kusettaa miten haluaa ja nauraa päälle? Haluan kuulla sen suoraan, ja taidan mennä itse huomenna katsomaan mitä siellä tapahtuu kun haluan asian selvittää. Että millaista naamaa näytetään, ja teen valituksen Fimeaan jos siellä joku naureskelee, eipä apteekkariakaan enää naurata jos huonon käytöksen takia lupansa menettää!
Enkä tarkoita että lupansa menettäisi siksi että farmaseutti palveli surkeasti, mutta jos musta tekee naurunaiheen niin johan käy köpelösti.. ne luvat on niin kysyttyjä ettei niistä kannata leikkiä pitää! Tiedän mäkin sentään jotain..
Enkä ollut ostamassa mt-lääkkeitä, vaan antibioottia vauvalle. Joka huusi vieressä, jonka takia mua hermostutti se ettei mua palvella vaikka oli mun vuoro!
ap
ja kerron sitten mitä sanoi! Jos haluaa mut asiakkaana pitää on parempi pahoitella ja rangaista sitä huonosti palvellutta.. hah ottais siltä vaikka lomat pois :D ap
avioero vireillä? Ei tuollaisella luonteella avioliitossa pysytä.
sun valituksen, että sulle jää hyvä mieli.
Mutta siinä se sitten onkin.
Koska pointti on, että mitään virhettä ei ole tapahtunut.
Siis ei ole tapahtunut.
t: apteekkari itsekin
Olisit ap sanonut, että jos nyt kuitenkin hoitaisi sinun asiasi loppuun, koska vauvakin tuossa vierellä huutaa. Turha sitä on jälkeenpäin alkaa rutista. Ja kyllä se apteekkari tuossa asiassa on farmaseutin puolella, koska hän toimi tilanteessa aivan oikein ja korrektisti.
En todella usko tuota että sattumalta yksi muutamasta pteekkarista sattuisi mun ketjun lukemaan. Mä palaan tähän tilanteeseen huomenna, annan siis palautetta siitä että apteekissa tulee olla oma puhelinpalvelu ja erillinen tiskipalvelu. Katsotaan kuka nauraa ja kuka ei!!
ap
Eikä ne apteekkarit aina seiso farmasdeutin takana. t. ohis
Että asiakasta saa kusettaa miten haluaa ja nauraa päälle? Haluan kuulla sen suoraan, ja taidan mennä itse huomenna katsomaan mitä siellä tapahtuu kun haluan asian selvittää. Että millaista naamaa näytetään, ja teen valituksen Fimeaan jos siellä joku naureskelee, eipä apteekkariakaan enää naurata jos huonon käytöksen takia lupansa menettää!
ap
:DDDDDDDDDDDDDDDD
Vai että oikein lupansakin menettää? ;D
En todella usko tuota että sattumalta yksi muutamasta pteekkarista sattuisi mun ketjun lukemaan. Mä palaan tähän tilanteeseen huomenna, annan siis palautetta siitä että apteekissa tulee olla oma puhelinpalvelu ja erillinen tiskipalvelu. Katsotaan kuka nauraa ja kuka ei!!
ap
Eli jos paikalla on vain yksi farmaseutti, hän ei palvele asiakkaita lainkaan vaan päivystää odotellen lääkärin soittoa.
Oletko ap koskaan ollut missään työpaikassa? Sulla taisi olla lomaa vuoden ympäri ennen vauvaakin...
Lue huvikses mitä oot kirjoittanut tänne. Jos halusit vaan provota, niin ok, mutta jos OIKEASTI otat asiat elämässäs noin vakavasti, niin jotain on kyllä persoonallisuuspuolella vialla.
Tarkoitatko, että esim. kaupassa kassalla kassa ei saa vastata puhelimeen, jos se soi? Kassallahan saattaa olla hirveä jono, joten missä tahansa vaiheessa puhelu katkaisee jonkun asiakkaan palvelun.
Ei se ole huonoa asiakaspalvelua, jos joutuu palvelun keskeyttämään akuutin työtehtävän takia! Se olisi, jos tyyppi olisi vain häipynyt sanomatta sulle mitään, tai kysymättä että onko ok.
Varmaan tästä viestiketjusta voit päätellä, kumpi oli väärässä: sinä, vai farmaseutti plus me kaikki???
Olen itse farmaseutti ja tilanne sattui tänään mun kohdalle. Mä ymmärsin kyllä hyvin mikä asiakasta riivasi, mutta sain aika kohtuuttoman huutoryöpyn ylleni tänään. Siksi mun oli pakko sitä purkaa tännekin.
Pahinta tässä on ehkä se, että oikeasti apteekkari varmasti haukkuisi mut asiakkaalle. Mutta ei tietenkään kertoisi sitä mulle, mutta ei tukisi työntekijää. Kurja siinä on sitten linjaa pitää..
Jos tosiaan itse olet se farmaseutti, niin olet varmasti työurasi aikana nähnyt kaikenlaista asiakasta. Ja jos et ole, tulet varmasti näkemään.
Se ei ole aina oikeassa, joka kovimmin huutaa.
Ja kuten sanoin, apteekkari varmasti kuuntelee asiakkaan valituksen, mutta jos olet toiminut, kuten ekassa viestissä kerrotaan, ei pitäisi olla ongelmaa.
Voithan ottaa itse asian puheeksi apteekkarin kanssa, miten vastaavissa tilanteissa hänen mielestään tulisi toimia.
t: se apteekkari
Olen itse farmaseutti ja tilanne sattui tänään mun kohdalle. Mä ymmärsin kyllä hyvin mikä asiakasta riivasi, mutta sain aika kohtuuttoman huutoryöpyn ylleni tänään. Siksi mun oli pakko sitä purkaa tännekin.
Pahinta tässä on ehkä se, että oikeasti apteekkari varmasti haukkuisi mut asiakkaalle. Mutta ei tietenkään kertoisi sitä mulle, mutta ei tukisi työntekijää. Kurja siinä on sitten linjaa pitää..
väsyneenä sitä ihminen tekee omituisia asioita. älä välitä AP, unohda vaan koko juttu.
Kannattaisko nyt ap ottaa ne lääkkeet mitä siellä olit hakemassa :D
AP, farmaseutti ja apteekkari on kaikki saman henkiliön inkarnaatioita, jotka nyt käyvät toistensa kimppuun. Minä pakenen nukkumaan,. ennen kuin käy pahemmin.
ei helvetti...