Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekissa koettua

Vierailija
14.06.2011 |

Olin ostamassa reseptilääkettä kuten oli aika moni muukin. Mua palveli sellainen aika tuoreen näköinen farmaseutti jonka olkapäätä koputti hetken päästä sellainen vanhempi nainen puhelimen kanssa. Tämä mua palvellut kysyi että sopiiko että hän menee puhelimeen, sanoin että ok mutta sitten se toinen ei palvellutkaan mua! Sanoi ettei ole farmaseutti eikä voi reseptiä toimittaa! Sitten se toinen pamaa jonkun asjan päästä takaisin ja alkaa vasta palvella mua. Sanoo että piti vaan vastata lääkärin puheluun, mutta mikä oikeus sillä on palvella jotakuta muuta siinä välissä kun se palveli mua? Pitäisikö mun soittaa apteekkarille ja valittaa huonosta palvelusta? Mun mielestä ei voi ottaa useampaa asiakasta samaan aikaan.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs tosta.

Vierailija
2/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vastasi LÄÄKÄRIPUHELUUN. Eli todennäköisesti muuta farmaseuttia ei ollut paikalla ja hänen oli pakko ottaa vastaan puhelinresepti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ajattelin että se ottaa puhelun ja se toinen palvelee loppuun mutta sitten se ei saanut? Se siinä on pointti!

ap

Vierailija
4/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo, en taida enää mennä siihen apteekkiin

ap

Vierailija
5/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ottaa lääkäriltä puhelinresepti. Ei sitä lääkäriä pyydetä soittamaan myöhemmin, ellei ole ihan pakko.

Vierailija
6/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vastasi LÄÄKÄRIPUHELUUN. Eli todennäköisesti muuta farmaseuttia ei ollut paikalla ja hänen oli pakko ottaa vastaan puhelinresepti.

Ja kysyihän tuo, sopiiko sulle. Vastasit myöntävästi - mikä on ongelma?

Niillä lääkäreillähän sitä vasta aikaa onkin vartoilla, josko farmaseutti nyt saisi asiakkaansa palveltua ja soitella viis kertaa apteekkiin tiedustellakseen asiaa?

Vierailija
7/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ajattelin että se ottaa puhelun ja se toinen palvelee loppuun mutta sitten se ei saanut? Se siinä on pointti!

ap

Kukaan ei luvannut että sua palvelee joku muu siinä välissä, sä vaan luulit niin. Onko jonkun vika, että sä kuvittelet kaikenlaista mitä kukaan ei ole luvannut tai sanonut?

Jos sanoo että on ok että toinen vastaa välillä puheluun niin on se aika turha ruikuttaa apteekkarille myöhemmin.

Vierailija
8/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän nyt vaan voi asiakaspalvelussa jättää toista syrjään kun puhelin soi vaikka siellä olisikin joku paskantärkeä ja kiireinen lääkäri, eikö ensin pitäisi hoitaa paikalla oleva asiakas loppuun? Mitä hemmetin hyysäämistä toi on? Alkaa oikeasti suututtaa taas!

ap

Vierailija
9/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lääkärit saa taas kävellä yli? just joo, en taida enää mennä siihen apteekkiin

ap

Ja seuraavan kerran, kun ap menee lekuriin, se posmottaa täällä tuohtuneena, kuin se lekuri oli TAAS ainakin vartin myöhässä...

Ehkä se koitti epätoivoisesti soitella edellisen asiakkaan lääkereseptiä apteekkiin, kun siellä sattui olemaan justihin asiakkaita, eikä farmaseutti joutanut vastailla puhelimeen XD

Vierailija
10/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän nyt vaan voi asiakaspalvelussa jättää toista syrjään kun puhelin soi vaikka siellä olisikin joku paskantärkeä ja kiireinen lääkäri, eikö ensin pitäisi hoitaa paikalla oleva asiakas loppuun? Mitä hemmetin hyysäämistä toi on? Alkaa oikeasti suututtaa taas! ap

Kyllä se kuule vaan on PAKKO ottaa, jos lääkäri soittaa ja toistakaan farmaseuttia ei ole vapaana. Vaikka se ottaa aivoon yhtä paljon sitä farmaseuttia kuin asiakastakin. -farmaseutti-

Vierailija
11/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän nyt vaan voi asiakaspalvelussa jättää toista syrjään kun puhelin soi vaikka siellä olisikin joku paskantärkeä ja kiireinen lääkäri, eikö ensin pitäisi hoitaa paikalla oleva asiakas loppuun? Mitä hemmetin hyysäämistä toi on? Alkaa oikeasti suututtaa taas!

ap

Miksi sanot että se on ok jos se kerran ei kuitenkaan ollut ok? Sinä tässä taidat olla aika pöljä. Ensin lupaat ja sitten valittaisit apteekkarille?

Vierailija
12/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäminäminä... raskas elämä jos tommoset turhat asiat vaivaa kauankin jälkeenpäin.

Vierailija
13/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Miksi sanot että se on ok jos se kerran ei kuitenkaan ollut ok? Sinä tässä taidat olla aika pöljä. Ensin lupaat ja sitten valittaisit apteekkarille?

että oli ok ottaa sen akan se puhelu mutta en mä ajatellut että jään suu auki odottamaan palvelua siksi aikaa! Siis onko kenellekään muulle käynyt näin? Ja se on siis ok, noin asiakaspalvelussa, hoitaa muut asiat kesken kaiken? Ei ole musta ammattimaista! Pitäisi siellä jonkun oikean ammattilaisen sitten vastata puheluihin ettei tartte tiskistä hakea! Taidan oikeasti soittaa huomenna apteekkarille ja antaa palautetta!

ap

Vierailija
14/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäminäminä... raskas elämä jos tommoset turhat asiat vaivaa kauankin jälkeenpäin.

joten turha alkaa aukoo

ap

Vierailija
15/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi isoihin aptekkeihin joissa on enemmän kuin yksi farmaseutti kerralla paikalla.

Itse suutuin kerran kun olin ostamassa kengät Tampereen Hämeenkadun liikkeestä, olin siis siinä kassalla ja lompakko esillä, hyvä ettei rahat tai pankkikortti. Myyjä oli lattamassa kenkiä lootaan ja lyömässä kassaan, kun puhelin soi - ja tämä myyjä ryhtyi puhelinasiakasta siinä palvelemaan, siis tutkimaan onko jotain tiettyä mallia ja kokoa hyllyssä.

Vedin herneet nenään ja marssin ulos. taisin lähtiessä sanoa ääneen jotain, että jos tuossa tilanteessa puhelinsoitto ohittaa asiakkaan joka on vaivautunut paikalle ja rahat tiskissä tiskissä niin pitäkööt kenkänsä.

Vierailija
16/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

että oli ok ottaa sen akan se puhelu mutta en mä ajatellut että jään suu auki odottamaan palvelua siksi aikaa! Siis onko kenellekään muulle käynyt näin? Ja se on siis ok, noin asiakaspalvelussa, hoitaa muut asiat kesken kaiken? Ei ole musta ammattimaista! Pitäisi siellä jonkun oikean ammattilaisen sitten vastata puheluihin ettei tartte tiskistä hakea! Taidan oikeasti soittaa huomenna apteekkarille ja antaa palautetta!

ap

Vai sanoiko se farmaseutti, että tämä toinen palvelee sinua sillä aikaa kun hän on puhelimessa?

Sitten ymmärtäisin että sua vituttais jos se toinen ei sitten kumminkaan olis palvellut vaikka niin luvattiin. Mutta jos kuvittelee omassa päässään jotain mitä ei oikeasti kukaan luvannut niin on siitä aika turha valittaa. Sä annoit luvan vastata puheluun joten on aivan turha ruikuttaa. Olisit sanonut että ei, ei ole ok että vastaat välillä puhelimeen kun sitä sulta kysyttiin.

Vierailija
17/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän nyt vaan voi asiakaspalvelussa jättää toista syrjään kun puhelin soi vaikka siellä olisikin joku paskantärkeä ja kiireinen lääkäri, eikö ensin pitäisi hoitaa paikalla oleva asiakas loppuun? Mitä hemmetin hyysäämistä toi on? Alkaa oikeasti suututtaa taas! ap

että oli ok ottaa sen akan se puhelu mutta en mä ajatellut että jään suu auki odottamaan palvelua siksi aikaa! Siis onko kenellekään muulle käynyt näin? Ja se on siis ok, noin asiakaspalvelussa, hoitaa muut asiat kesken kaiken? Ei ole musta ammattimaista! Pitäisi siellä jonkun oikean ammattilaisen sitten vastata puheluihin ettei tartte tiskistä hakea! Taidan oikeasti soittaa huomenna apteekkarille ja antaa palautetta! ap

Montako kallista minuuttia elamastasi valui hukkaan siella apteekissa? Enemman on mennyt hukkaan aikaasi nyt tata asiaaa vatvoessasi.

Vierailija
18/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän sais sut ymmärtämään asian, kun ei näköjään muuten onnistu.

Vierailija
19/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

Ei helvetti sentään, ämmä sanoo että on ok vastata puheluun ja sitten illalla ruikuttaa metissä, että miksi se farmaseutti vastasi puheluun eikä palvellut minua. Olisit aukaissut sen turpasi ja sanonut että EI ole ok vastailla puheluun kesken sun palvelun. Ei se farmaseutti osaa lukea sun ajatuksia, se oikeasti luuli että koska ITSE sanoit että on OK vastata puheluun että se todella on OK.

Vierailija
20/41 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerron sitten mitä sanoi! Jos haluaa mut asiakkaana pitää on parempi pahoitella ja rangaista sitä huonosti palvellutta.. hah ottais siltä vaikka lomat pois :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi