Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajankohtainen kakkonen: KÖYHÄ

Vierailija
14.06.2011 |

En ymmrrä, nainen ei tee töitä ja nyt saa reilut 1500 euroa käteen!

Minä teen töitä 37,5 h/viikko ja saan lapsilisineen ja asumistukineen 1850 euroa käteen.

Enkä hae mitään tukia ja asummekin lapsen kanssa kaksiossa.

Ja tuo nainen ei voi vaihtaa liian kallista asuntoaan? Jos haluaa asua ko. alueella, muuttaisi pienempään asuntoon!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se köyhyyttä, jos jää vuokran jälkeen käteen 13 euroa ja risat / päivä?

Vierailija
2/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä se asumisTUKI sitten on, jos ei tukea...?

Minä teen töitä 37,5 h/viikko ja saan lapsilisineen ja asumistukineen 1850 euroa käteen.

Ja tuo nainen ei voi vaihtaa liian kallista asuntoaan? Jos haluaa asua ko. alueella, muuttaisi pienempään asuntoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmrrä, nainen ei tee töitä ja nyt saa reilut 1500 euroa käteen!

muilta tukia pois.

Vierailija
4/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä se asumisTUKI sitten on, jos ei tukea...?

Minä teen töitä 37,5 h/viikko ja saan lapsilisineen ja asumistukineen 1850 euroa käteen. Enkä hae mitään tukia ja asummekin lapsen kanssa kaksiossa. Ja tuo nainen ei voi vaihtaa liian kallista asuntoaan? Jos haluaa asua ko. alueella, muuttaisi pienempään asuntoon!

Lapsilisä ja ELATUSMAKSU (jota maksaa lapsen isä) piti kirjoittaa (mutta kun samalla puhuivat tv:ssä siitä asumistuesta, niin tuli vahingossa tähän)

Vierailija
5/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aikuisen peruselämään noin 400 euroa ja alle 10 v lapsen alle 300 euroa

- asumismenot meillä noin 700 euroa

Eli rahat riittää kaikkien laskelmien mukaan eikä tukea siten saa.

Vierailija
6/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten niin ei voi vaihtaa pienempään asuntoon?? Tuolta alueelta tasan löytyy halvempiakin vaihtoehtoja, ja miksi puhui vain kaupungin vuokra-asunnoista, onhan yksityisillä asuntoja myös. Ja jos vuokran jälkeen jää 800e niin eiköhän sillä pitäisi kahden ihmisen pärjätä, vielä kun itse ei joudu pojan harrastuksia maksamaan.

en oikein tunne empatiaa, opiskelijat saa 220 e kuussa ja siihen asumislisän JOS saa. Sitten, jos haluaa lisää rahaa, saakin ottaa lainaa.

Vierailija
7/8 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten niin ei voi vaihtaa pienempään asuntoon?? Tuolta alueelta tasan löytyy halvempiakin vaihtoehtoja, ja miksi puhui vain kaupungin vuokra-asunnoista, onhan yksityisillä asuntoja myös.

Ja saisi sitten suuremman osan vuokrasta asumistukea.

Vierailija
8/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin vuoden töissä 40h/vko ja sain 1200e kuussa.

Mitään asumistukee ei myönnetty. Asun kaksiossa, pakko pitää kämppistä muuten ei pärjää. Työ aikanani en pitänyt itseäni köyhänä, joka kk jäi rahaa säästöön (asumiskulut 400e/kk)