Tänään Kampissa nähtyä
Nainen oli todella lihava. Hänellä oli sellanen salsahametyyppinen hame, semmonen kerroksittainen. Ylin niistä kerroksista (siis sen ylimmän kerroksen helma) oli jäänyt jotenkin lyhyen takin helman alle, ja sen kerroksen alta näkyi alempi kerros. Helmakappale oli kiinni harsomaisessa kankaassa. Tuo kangas on siis tarkoitus jäädä sen ylemmän helman alle, mutta oli nyt näkyvillä. Ja sen harson läpi näkyi mamman jättimäinen vatsa roikkumassa ja alkkarit. Aika kuvottavaa.
Kommentit (6)
Että tuijotat muita ihmisiä ja arvostelet heitä täälläkin.
Tiedätkö, että nolaat itsesi kertomalla moisia.
nuoren naisen muodikkaissa shortseissa. Ja shortsien yläosasta pilkotti jättimäisen terveyssiteen yläreuna. Very hot!
Mä sitten vihaan tollasia ihmisiä jotka nauraa toisen vahingolle mutta ei voi vaikka hiljaa mennä sanoo toiselle että korjaappas tuo hameenhelmasi. Luultavasti tota naista nolotti todella paljon kun se sen jossain huomasi.
Ap sä olet mun mielestä todella nolo.
nuoren naisen muodikkaissa shortseissa. Ja shortsien yläosasta pilkotti jättimäisen terveyssiteen yläreuna. Very hot!
Sä olet samanlainen kun ap, todella ankea ihminen. Vahinkoja sattuu... vai eikö teille???
mieti jos tämä kävis itsellesi ja kaikki vaan takana naurais. Tiedättekö, olette ihan yhtä pahoja kuin koulukiusaajat, tai olette taineet olla sellaisia ennen.
Mun työkaveri tuli töihin hammaslääkäristä viime talvena ja hänellä oli paksu räkävana tippunut nenästä kohti suuta, siis paksu, n 1/2 cm leveä.
Hän siis tuli hammaslääkäristä ja kohta missä räkä leväsi oli puutunut eikä tuntenut tätä roikkumista lainkaan. Matkusti bussilla 30 min + käveli pari kertaa ihan kunnolla keskellä päivää, ihmisiä tuli vastaan toista sataa ja ei mitään, kukaan ei viitsinyt sanoa sanaakaan.
Häpeän teitä !