Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Ootko pannu varattua?

Vierailija
14.06.2011 |

Naista tai miestä?Koska?Tuliko morkkis?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä. ei tullu morkkis.

minulla on ollut useita pitkiäkin suhteita varattuihin miehiin.

Vierailija
2/24 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän on nykyään mun aviomies, tästä on 3 ½v aikaa. En oo ylpee et vein toisen miehen en, mutta en ollu asiassa yksin vaan tangoon tarvitaan kuitenkin aina kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://bit.ly/uskottomuus tuolla sen sijaan on paljonkin varattuja peuhaamassa keskenään.

Vierailija
4/24 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihme kyllä ei morkkista, vaikka aina ennen paheksuin tällasta toimintaa.

Vierailija
5/24 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tätä nykyä suhde varatun miehen kanssa.. En kadu, on parasta mitä minulle on tapahtunut elämäni aikana..ja olen kuitenkin jo yli nelkyt..

Vierailija
6/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ollaan sen miehen kanssa naimisissa, yhdessä ollaan oltu 6,5 vuotta. Ei morkkista.

Vierailija
7/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä, jonka vaimo oli viimesillään raskaana.. Huh, en enää tekis niin, mutta olin sillon noin parikymppinen. Morkkista ei juurikaan ollut silloin, mutta kyllä nyt ajatus hävettää..

Vierailija
8/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omia poikaystäviä ja aviomiestä.

Vierailija
9/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai älä kysy, en kuitenkaan muista... morkkista ei silloin aikoinaan tullut.

Nyt en enää 11 vuoteen ole paneskellut muiden kuin oman mieheni kanssa- ja jos musta joskus sinkku tulee niin tasan en kyllä enää varattuun sekoaisi.

Vierailija
10/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista teininä (kaverin poikaystävä/mun kaveri, tosin sain käsityksen että eivät ole yhdessä enää).

Toisen kanssa ollaan nyt onnellisesti yhdessä oltu jo 2vuotta! (molemmilla oli paska suhde, aluksi oltiin kavereita kunnes eräs päivä ystävyys johti seksiin, jätin oman mieheni samana päivänä kun tämä tapahtui).

Vierailija
11/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut morkkista. Miksi olisi tullut?

Vierailija
12/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan teitä joilla ei tuu morkkista varattujen kans paneskelemisesta!Mitäs jos sun ukolla just parhaillaan samanlainen juttu menossa eikä sulla hajuakaan??

Vierailija
13/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli seksisuhdekin varatun kanssa. Ei siitä mitään morkkista ole tullut, miksi olisi?

Vierailija
14/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tapana sekaantua varattuihin.

Vierailija
15/24 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli yli 3 vuotta suhde erääseen tunnettuun muusikkoon, joka samana aikana teki vaimonsa kanssa 2 lasta. Vertasi heidän suhdettaan enemmänkin liiketoimintaan ja yhteisen firman pyörittämiseen ja eli mun kanssa huikeaa romanssia ja seksielämää.

Nyt vuosien jälkeen vähän hävettää, ja kieltämättä kiinnostais kertoa vaimolleen että millainen sankari siellä kotona oikeastaan täydellisen iskän roolia vetää.

Vierailija
16/24 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatun (naímisissa olevan) miehen kanssa olen pannut, ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, nykyään en muita paneskele.

Vierailija
17/24 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin varattu. Hän mies, minä nainen.

Yllättävän vähän morkkista, voisin tehdä uudestaankin jos tilanne olisi oikea.

Oma avioliittoni ei ole erityisen hyvä.

Vierailija
18/24 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa suhteista kesti vuosia, jotkut muutaman kerran ja pari kerran. Olen patologinen pettäjä itsekin, joskus nuorempana mietitytti, mutta nykyään ei enää yhtään. Niistä pääsee eroon nopeiten, eivätkä ala roikkumaan.

Vierailija
19/24 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla viimeksi. Ei tullu, miks pitäis?

Vierailija
20/24 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt, että on varattu mies kyseessä, vaikka pakko myöntää, että epäilys oli, ja ei tullut morkkista silloin, sitä suhdetta jatkui aika pitkään, lopulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän