Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun mies ruikuttaa seksistä?

Vierailija
10.01.2010 |

Menin eilen mieheni viereen sänkyyn ja otin kirjan käteen. Saman tien mies alkoi valittaa, että en halua häntä. Haluan kuulemma seksiä, mutta en häntä. Sanoin, että haluan seksiä vain hänen kanssaan, mutta se ei kuulemma ole sama asia. Hän syytti minua myös passiiviseksi ja valitti, että meillä on seksiä vain silloin, kun hän käy päälle. Aikaisemmin hän on valittanut, että meillä on seksiä vain minun aloitteestani. Viimeksi muutama päivä sitten rakastelimme minun aloitteestani, mutta sillä ei ole kuulemma merkitystä, koska hänkin halusi silloin. Tuollainen ruikuttaminen ei ainakaan herättele halujani. Ja meillä ON seksiä, joten en ymmärrä, mikä on ongelma. Minä haluan ilmeisesti väärällä tavalla.

Jääkö minulta nyt ymmärtämättä jotain vai onko mieheni kohtuuton?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuimme miehen kanssa asiasta. Sanoin, että en tiedä, mitä hän minulta haluaa ja että minä olen ollut ihan tyytyväinen seksielämäämme tähän asti. Aikamme siinä ihmettelimme kunnes mieheni sanoi, että ei mikään ole väärin, hän on vain epävarma itsestään. Sinänsä hyvä lopputulos, mutta nyt olen hämmentynyt, että asiat eivät ole olleetkaan kai niin hyvin kuin olen luullut. On vaikea jatkaa seksielämää kuin mitään ei olisi tapahtunut, koska mietin varmasti, mitähän mies mahtaa taas oikeasti ajatella. Pitää sanoa, miltä tuntuu ja mitä haluaa silloin, kun asia on ajankohtainen eikä romahduttaa isoa osaa suhteesta kerralla maahan! Mutta minua hän ei enää syyttänyt vaan piti itseään ja omia ajatuksiaan syypäinä. -ap

Vierailija
2/48 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teillä on hyvä tilaisuus alkaa kommunikoimaan asioista, ilmeisesti sitä ei ole tapahtunut kauheammin tähän asti (kun siis et ole tiennyt miehen epävarmuudesta jne.). Sä voit näyttää mallia, puhua itse avoimesti, kysellä ja muistuttaa miestä siitä, että et ole ajatustenlukija ja haluat tietää, onko hän tyytyväinen vai ei. Muista kuitenkin, ettei saa ajautua siihen, että sä utelet ja kyselet ja mies tuhisee jotakin suuntaan "joo" ja "ihan kiva".

Sä et ole syypää, muista se. Silloin olisit, jos mies kertoisi mitä haluaa ja miltä tuntuu, ja sä tahallasi jättäisit sen huomioimatta, mutta koska näin ei ole, syy ei ole sinun. Joka tapauksessa tsemppiä, ja voimia - niitä tarvitaan noiden miesten kanssa, ne osaa joskus olla niin hankalia ;)

- 41, kai, ihan varma en ole :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- edellisen viestin kirjoittaja :)

Vierailija
4/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi liikaa korostaa seksin merkitystä.

Parasta mitä voit lapsillesi tehdä on pitää lastesi isä tyytyväisenä. Seksi on niistä miellyttävin ja helpoin tapa.

Vierailija
5/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostumalla ruikutusseksiin tappaa helposti omat halunsa kokonaan. Ja sitten ongelmat ei ainakaan helpota.

Vierailija
6/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko seksiä vai haluatko häntä?

Vierailija
7/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiitettävästi. Ei joka päivä, mutta usein. Miehenikään ei halua joka päivä. Ongelma on se, että minä haluan jotenkin väärin sitä seksiä.

4! Haluan seksiä, mutta en koskaan kenenkään muun kanssa kuin oman mieheni. En osaa määritellä halujani sen paremmin edes itselleni. Onko sillä merkitystä, jos seksielämä kuitenkin on säännöllistä?

ap

Vierailija
8/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei saa sanottua. Onko mahdollisesti mustasukkainen jonkun miehen takia?

Vierailija
9/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vuoksi olisi mustasukkainen. -ap

Vierailija
10/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhatuksi jostain syystä. Yritä selvittää todellinen syy.

Vierailija
11/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodatuksellaan. Syytteli ikävästi, vaikka ei myöntänytkään syyttävänsä vaan puhuvansa vain... -ap

Vierailija
12/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies tekee samaa, koska ei löydä oikeita sanoja / pysty ilmaisemaan itseään oikein.

Vierailija
13/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa joka tietää, on miehesi. Mutta noista lauseista: "Saman tien mies alkoi valittaa, että en halua häntä. Haluan kuulemma seksiä, mutta en häntä." tuli kuitenkin mieleeni varmistaa, että saahan miehesi tarpeeksi hellyyttä ja kehuja (miten komea, ihana, haluttava hän on, ja hierontaa, selän raputuksia tai mitä teillä nyt on tapana tai mistä miehesi pitääkään). Tai ehkä se oli jotain alustusta, hänen tekisi mieli pyytää sinua ottamaan suihin tai tehdä jotain muuta, eli hän vaan olisi ja nauttisi, muttei kehtaa suoraan ehdottaa, kun toivoisi, että sinä ehdottaisit tai toimisit.

Mut siis ihan arvailuksi menee näin muiden puolelta.

Vierailija
14/48 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin ole voinut häntä lähestyä kunnolla fyysisesti vähään aikaan, koska aina kun olen halannut, hän on alkanut kouria haarojani tai rintojani ja se on tuntunut loukkaavaltakin. Joskus olisi kiva vain halata tai istua toisen kainalossa. Seksitöntäkin kosketusta kaipaisin. Tästä puhuin noin viikko sitten ja sen jälkeen mies on enemmän vältellyt läheisyyttäni ja nyt sitten tämä eilinen keskustelu. Mä en osaa tätä suhdetta! -ap

Vierailija
16/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä suhde takana?

Vierailija
17/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen. Ja nyt alkaa tekemällä tekemään ongelmia teidän välillenne.

Vierailija
18/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(13?) Meillä on pitkä suhde takana, yli 15 vuotta yhdessä. -ap

Vierailija
19/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaa, suukota, tee aloitteita, iloitse miehestäsi! Kiitä, että otti herkän ja varmasti aran aiheen esille. Kuuntele ja katos silmiin. Kysy, ai tarkoititko että... toista hänen sanojaan. Kysy mitä voit tyehdä paremmin. Rakastatko ap miestäsi?

Vierailija
20/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi