Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun mies ruikuttaa seksistä?

Vierailija
10.01.2010 |

Menin eilen mieheni viereen sänkyyn ja otin kirjan käteen. Saman tien mies alkoi valittaa, että en halua häntä. Haluan kuulemma seksiä, mutta en häntä. Sanoin, että haluan seksiä vain hänen kanssaan, mutta se ei kuulemma ole sama asia. Hän syytti minua myös passiiviseksi ja valitti, että meillä on seksiä vain silloin, kun hän käy päälle. Aikaisemmin hän on valittanut, että meillä on seksiä vain minun aloitteestani. Viimeksi muutama päivä sitten rakastelimme minun aloitteestani, mutta sillä ei ole kuulemma merkitystä, koska hänkin halusi silloin. Tuollainen ruikuttaminen ei ainakaan herättele halujani. Ja meillä ON seksiä, joten en ymmärrä, mikä on ongelma. Minä haluan ilmeisesti väärällä tavalla.

Jääkö minulta nyt ymmärtämättä jotain vai onko mieheni kohtuuton?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ensialkuun 2kk selibaatti niin oppii arvostamaan sinua enemmän.

Vierailija
22/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivista stressiä. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin avokki ruikuttaa lähes joka päivä, ja aina on pieni panetus päällä. Eikä siihen ole mikään auttanut, ei edes se, että hän panon saa. Kohta taas tekee mieli lisää. Ja joudun sitten olemaan ilkimys ja kieltämään -.- Siitäkin saa kuulla.

Muuten meillä menee hyvin, eikä seksi todellakaan ole elinehto suhteelle. Kumppania ei tarvitse "pitää tyytyväisenä" eli olla koko ajan antamassa - varsinkin jos on lapsia kotona niin sehän on ihan mahdotonta! Kyllä se perustyytyväisyys pitää löytää jostain muualta, esimerkiksi ymmärryksestä, luottamuksesta, hellyydestä ja läheisyydestä

Vierailija
24/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. mikä miehelläsi on, kun hän käyttäytyy näin?

2. miten asioita voisi käydä läpi, ettei tule loukkaantumisia (puolin ja toisin)?

Seksi on niin henkilökohtainen ja herkkä aihe, että siinä on todella vaara loukkaantua. Miten oppisi sietämään hankalat keskustelut minimi loukkaantumisilla ja miten toisaalta keskustella siten, ettei toista loukkaa?

Kannattaa yrittää puhua minä-lähtöisesti. "minusta tuntuu siltä tai tältä", "minä koen asiat näin"... toisen kokemuksesta on kohtuutonta loukkaantua. Voisitte ensiksi yrittää sopia, miten aiheesta puhutaan ja sitten avata aihetta? Tai sinä voit yrittää johdattaa keskustelua minuun-liittyviin kysymyksiin ja pitää keskustelua sillä tasolla. Teitä on vain kaksi "minää", joiden näkemyksiä pitää sovittella yhteen.

Tsemppiä!

Vierailija
26/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ilmeisesti haaveilee tilanteista, joissa kumpikaan ei halua seksiä, mutta minä mieheni nähdessäni kiihotun niin voimakkaasti, että alan heti haluta häntä ja viettelen hänet. Näin tulkitsin. Se on kuitenkin käytännössä mahdotonta, koska aina kun haluan, mies on jo valmis soitellen sotaan. Miksi ei riitä, että haluan seksiä hänen kanssaan? Miksi minun pitää haluta jollain tietyllä tavalla? -ap

Vierailija
27/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi tehdä jotain muuta kuin miettiä noin monimutkaisesti seksielämää. Eikö seksi ole sellainen juttu joka hoituu luonnollisesti huomaamatta mitään suunnittelematta kuten vessassakäynti=?

Vierailija
28/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä miksi hän haluaa kontrolloida sinun halujasi tai tapaasi haluta?

Vierailija
29/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

26! Epäilen, että kyse on miehen itsetunnosta. Hän ei pidä itseään haluttavana ja hakee minusta a)syyllistä, b)pelastajaa. Voisiko olla näin? -ap

Vierailija
30/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ilmeisesti aikaa miettiä joutavia pääkopassaan. Käykö hän töissä ja onko hänellä harrastuksia. Seksistäkin voi tulla pakkomielle kuten alkoholista joillekkin.

Vierailija
31/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi rasittava piirre ihmisessä - kokemusta on. Yrittäkää keskustella asiasta. Toivottavasti miehesi osaa keskustella ja ottaa vastaan rakentavaa kritiikkiä..

Vierailija
32/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi miettiä asioita asioina, eikä etsiä taustalta syvempiä syitä. Syvempien syiden miettiminen on miehesi tehtävä, sinä voit vain reagoida niihin asioihin, jotka näkyvät välittömästi. Jos haluat auttaa miestäsi pohtimaan omaa käytöstään, pitää sinun peilata hänelle hänen toimiaan ja ajatuksiaan. Siihen ei auta, että yrität ymmärtää.

Vierailija
33/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa munkin kulta - ainakin silloin tällöin ;)

Ehkä te voisitte kokeilla roolileikkejä tms? Hoitsuasu kehiin ja piikkiä pyllyyn!

Vierailija
34/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä teillä on mutta et välitä hänestä (arjessa). Hänestä tuntuu, että et rakasta häntä. Rakkaus on silmien tuikkimista, ja halu seuraa perässä. T: Mies

Vierailija
35/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti jonkinlainen kohtalotoveri täällä. Mies valittaa seksin laadusta ja määrästä, varmasti ihan aiheesta. Mutta ei se haluja lisää, jos toinen haukkuu ja valittaa. Enkä osaa olla loukkaantumatta. Ja meillä ei onnistu sopia keskustelutavoista, mies keskustelee tavallaan, yrittäisin vaikka mitä. Saako silloin, kun on oikessa sanoa asiansa millä tyylillä tahansa?

Vierailija
36/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä rakastan tosi paljon miestäni, mutta ehkä en näytä sitä tarpeeksi selkeästi. Mitä mun pitää sitten tehdä? -ap

Vierailija
37/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet miehen kanssa ollut 15 v niin kai tiedät itse? Vai onko mies kyllästynyt, ja hänestä tuntuu että et rakasta enää vaikka sinä et ole muuttunut?

Vierailija
38/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma omista tunteistani. Mies sanoo päivittäin rakastavansa minua. Olen kyllä uskonut hänen sanaansa. -ap

Vierailija
39/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksikkyydestään.

Ruikutus on tosiaan todella epäsexyä, joten se pitäisi saada loppumaan.

Mitä jos pitkin päivää, myös tilanteissa joissa seksi on mahdotonta, flirttailisit miehellesi? Esim. kaupassa puristaisit kevyesti pakarasta tai habasta ja mumisisit jotain salaperäistä?

Tai tuijota vähäpukeista miestäsi seksikäs mutru huulillasi, kun mies ei muka huomaa (siis miehen on luultava, että sinä luulet, ettei huomaa).

Onnea!

Vierailija
40/48 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskettelen.

On muuten vaikea puhua asiasta, kun mies halusi ensin olla kuin mitään ei olisi ikinä sanonutkaan ja nyt, kun olemme kahden, lähti pihalle roskia viemään ja autoa laittamaan johtoon ym. Mua alkaa jo suututtaa. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän