Mitä tehdä, kun mies ruikuttaa seksistä?
Menin eilen mieheni viereen sänkyyn ja otin kirjan käteen. Saman tien mies alkoi valittaa, että en halua häntä. Haluan kuulemma seksiä, mutta en häntä. Sanoin, että haluan seksiä vain hänen kanssaan, mutta se ei kuulemma ole sama asia. Hän syytti minua myös passiiviseksi ja valitti, että meillä on seksiä vain silloin, kun hän käy päälle. Aikaisemmin hän on valittanut, että meillä on seksiä vain minun aloitteestani. Viimeksi muutama päivä sitten rakastelimme minun aloitteestani, mutta sillä ei ole kuulemma merkitystä, koska hänkin halusi silloin. Tuollainen ruikuttaminen ei ainakaan herättele halujani. Ja meillä ON seksiä, joten en ymmärrä, mikä on ongelma. Minä haluan ilmeisesti väärällä tavalla.
Jääkö minulta nyt ymmärtämättä jotain vai onko mieheni kohtuuton?
Kommentit (48)
A) typeriä
B) pihalla siitä, mitä mies ajattelee
Anna olla. Älä yritä tyynnytellä, rauhoitella, lepytellä tai mitään muutakaan, älä ota asiaa puheeksi äläkä tee yhtään mitään. Kun mies itse ottaa asian seuraavan kerran puheeksi, sitten kerrot suoraan, miten ristiriitaista miehesi käytös on. Kysy, tietääkö hän oikeastaan itsekään mitä tahtoo, onko pohjimmainen syy valitukselle jokin muu, vai tahtooko hän muuten vain valittaa.
Jos lähdet siihen, että lepyttelet ja rauhoittelet miestäsi, saat flirttailla ja kiemurrella itsesi umpisolmuun, eikä mies silti ole tyytyväinen. Sinä et voi olla vastuussa miehesi tyytyväisyydestä, etenkään jos hän ei tuota paremmin pysty itseään, tarpeitaan ja halujaan ilmaisemaan. Et sinä ole ajatustenlukija, eikä miehesi saa olettaa niin. Siksi sinun ei pitäisikään lähteä arvuuttelemaan, mitä miehesi toivoisi sinun tekevän, et voi tietää sitä ilman, että miehesi itse kertoo sen.
Mulla ja miehelläni oli myös jonkin aikaa sitten vastaavaa - mies valitti siitä ja tästä, ja tuostakin vähän, halusi yhtä mutta sitten pitikin saada toista. Niin tai näin, aina oli kuitenkin väärinpäin, ja minä hölmönä yritin itku kurkussa keksiä, mitä se mies oikeastaan haluaa ja täyttää kaikki mahdolliset tarpeet ja toiveet. En muista, mistä sen sitten luin, mutta jostakin kuitenkin, etten ole ajatustenlukija, enkä siksi voi olla vastuussa mieheni tarpeista, ellei hän itse niitä selkeästi ilmaise. No, asia selvisi lopulta, vaikkakin edelleen miehellä on taipumusta valittaa tiskeistä, kun oikeastaan hän haluaisi sanoa, että on väsynyt ja haluaisi mennä päiväunille, tai vastaavaa. Minun pitää vaan muistuttaa, että hänen täytyy sanoa asiansa suoraan, muuten minä en ymmärrä.
Levitä jalkasi ja tokaise että älä riko itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Puhuimme miehen kanssa asiasta. Sanoin, että en tiedä, mitä hän minulta haluaa ja että minä olen ollut ihan tyytyväinen seksielämäämme tähän asti. Aikamme siinä ihmettelimme kunnes mieheni sanoi, että ei mikään ole väärin, hän on vain epävarma itsestään. Sinänsä hyvä lopputulos, mutta nyt olen hämmentynyt, että asiat eivät ole olleetkaan kai niin hyvin kuin olen luullut. On vaikea jatkaa seksielämää kuin mitään ei olisi tapahtunut, koska mietin varmasti, mitähän mies mahtaa taas oikeasti ajatella. Pitää sanoa, miltä tuntuu ja mitä haluaa silloin, kun asia on ajankohtainen eikä romahduttaa isoa osaa suhteesta kerralla maahan! Mutta minua hän ei enää syyttänyt vaan piti itseään ja omia ajatuksiaan syypäinä. -ap
Tuo aina naisille yllätyksenä tuleva. Se että kaikki on hyvin naiselle ei tarkoita että kaikki on hyvin miehelle vaikka parisuhteessa olisi. Onko naiset tosiaan noin sokeita miesten ongelmille että niitä ei edes nähdä?
Seksi on ainoa asia mitä nainen TUO parisuhteeseen vaatimusten ja omanedun tavoittelun lisäksi
Miehelläsi on varmaan liian pieni muna ja siksi se ruikuttaa.
on melko haasteellinen mies. ehkä hän haluaa vain jostain syystä riidellä jos noin käyttäytyy!
Kuluttavaa tuo on. Mutta voit yrittää jotain himokasta kun hän palaa reissultaan. Sano että kuinka arvostat häntä jne.
Omituista käytöstä mieheltäsi ihan oikeasti!