Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen ei voi edes itse synnyttää lapsia, niin eikö silloin

Vierailija
14.06.2011 |

pitäisi kilkattaa päässä jokin varoääni, ettei hän geeneineen ole tarkoitettu edes biologiseksi äidiksi? Minulla tuttava, jolla niin ahdas lantio ettei kykene synnyttämään. Luonnon valintaa selvästikin. Molemmat lapset ovat syntyneet siis suunnitellulla sektiolla ja molemmat lapset ovat sairaita. Tekisi mieleni sanoa hänelle, kun suunnittelee saavansa ainakin vielä yhden, että kannattaisiko ajatella vaikka adoptiota. Tiedän, olen karu ajatuksessani enkä mene varmasti asiaa hänelle möläyttämään. Mielestöni se asia kuuluisi ammattilaisten kertoa. Onhan se nyt selvä jos nainen ei pysty synnyttämään lantion ahtauden vuoksi normaalisti lasta ei hänen geeniperimänsä ole muutooinkaan kovin suotuisa lapsen kannalta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran on niin luonnonlakien vastainen juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin on "ihan selvä" että on geeniperimältään huono lasta sisällään kasvattamaan jos sattuu vain olemaan ahdas lantio? Ai että jos sattuu olemaan joku yksi tekijä joka raskautta vaikeuttaa niin sellaiset naiset ei saisi ikinä edes lapsia hankkia..? Mun hyvällä ystävällä on ahdas lantio ja hänellä kolme, tervettä aivan ihanaa lasta. Jokainen on syntynyt normaalisti alateitse, mutta piti vain seurata loppuaikana tarkkaan ettei kasva liian suureksi ja kaksi lasta siis syntynyt käynnistyksellä noin viikoilla 36-38 ja ensimmäinen käynnistyi itsekseen suurinpiirtein samoihin aikoihin. Luonto hoiti siis itse tuon käynnistyksen. Oot yksinkertainen ap!

Vierailija
4/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep mullakin tuttu kenellä ahdas lantio, no pieni on itsessään koko muijakin. Kaksi lasta sektiolla, lapset terveitä ja hän on hyvä äiti. Et eipä se ny ihan niinkään taida olla.

Vierailija
5/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuskin että ne sun tuttavan lapset on sairaita, tarkoita ettei tuttavasi voisi saada ollenkaan tervettä lasta. Todennäköisesti ollut huonoa tuuria. Sitten on jo eri asia jos lapsia vaan tulee ja tulee ja kaikki sairaita, kuten eräässä perheessä, jossa on 7 kehitysvammaista lasta. Sitä en ymmärrä...

t.4

Vierailija
6/6 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi kilkattaa päässä jokin varoääni, ettei hän geeneineen ole tarkoitettu edes biologiseksi äidiksi? Tekisi mieleni sanoa hänelle, kun suunnittelee saavansa ainakin vielä yhden, että kannattaisiko ajatella vaikka adoptiota. Tiedän, olen karu ajatuksessani enkä mene varmasti asiaa hänelle möläyttämään. Mielestöni se asia kuuluisi ammattilaisten kertoa.

Tiedän erään, jonka vanhemmat olivat serkkuja keskenään ja tämä tuttavani 3-kymppisenä hyvin sairas ja 6-kymppisen äitinsä omaishoitaja. Tämä tuttavani harmitteli, miten ei tule raskaaksi työkyvyttömyyseläkkeellä olevalle miehelleen ja ovat aloittamassa hoidot. Oli todella liki, etten sanonut suoraan mielipidettäni hänelle päin naamaa. Tuossa kohtaa pitäisi jo tajuta, ettei kaikkia vain ole tarkoitettu lisääntyväksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi