Eipä tainnut tärppi käydä nyt työpaikan suhteen..
Lupasivat eilen olleen ryhmähaastattelun jälk että soittavat meille jokaiselle 4 haastatellulle klo15 aikaan.
Ekanahan ne on soittaneet varmaankin valituksi tulleelle ja jääneet suustaan kiinni hänen kanssaan.
Kommentit (6)
En ymmärrä mikä mättää, sanoivat tosiaan ihan selvästi että soittavat meille jokaiselle kävi miten vain.
ap
minä otin sitten itse yhteyttä kun ei alkanut kuulua, laitoin sähköpostia ja sitten vastasivat että kohtaloni on auki. Mutta sitten tosiaan onni kääntyi. Sinuna ottaisin viimeistään huomenna yhteyttä, on oikeus tietää mikä mättää! Tsemppiä!!
Ottaa vaan kupoliin kun ei pidetä mitä sanotaan, tulee fiilis ettei ole roskankaan arvoinen ja haluaisko sanansa syövällä pomolla edes työskennellä..
ap
esim. palkkaus, lomakertymät jne. Eivät ota muihin yhteyttä ennen kuin sopu löytyy (jos löytyy).
En ymmärrä mikä mättää, sanoivat tosiaan ihan selvästi että soittavat meille jokaiselle kävi miten vain. ap
Ihan sama oikeastaan, kyllä minusta pitäisi silti sanansa pitää kun tietävät varsin hyvin kuinka jokainen hakija odottaa suurinpiirtein puhelin kädessä tietoa asiasta.
No, olkoon, lähden nyt siitä liikkeelle etten tullut valituksia ja ei ollut sitten minun paikkani ja koska olen itse niin peritunnollinen ja vastuuntuntoinen niin eipä kovasti edes harmita kun eivät sanaansakaan pitäneet.
ap
se on inhottavaa jos luvataan ilmottaa kävi niin tai näin. mulle kävi kans vähän samanlaisesti, en päässy testeihin kun kamut pääsi mut minut kutsuttiinkin myöhemmin ja sit sainkin työpaikan :)