Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehenne yhtäkkiä vaihtaa verkkopankkitunnukset

Vierailija
14.06.2011 |

niin tiedätte, että on aihetta epäillä. on tajunnut että pääsette tarkistamaan hänen tietojaan..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä keksi yhtään syytä miksi mun pitäisi tarkistella miehen pankkitietoja.

Vierailija
2/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pankkitilitietoja vaan väestörekisterikeskuksen tietoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää jos miehesi on tuollainen!

Vierailija
4/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ola mitään syytä mennä tarkastamaan miehen pankki tai väestörekisteritietoja. Ihmeellisiä vainoharhaisia naisia täällä! Enkä mä sitäpaitsi edes tiedä mieheni nykyisiäkään pankkitunnuksia, tai sitä, jos hän ne vaihtaa... Eikä hänkään minun.

Vierailija
5/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tiennyt tämänhetkisiäkään. Ai niin mutta mieshän tietää etten tiedä :-)

Vierailija
6/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkisin jo pelkästään työni puolesta mieheni tietoja. Ja onpa mun mies muistaakseni vaihtanutkin joskus pankkitunnuksia, kun unohti/hukkas vanhat :O ou nou, oliko se vale ja halusi salata jotain. Joo mä saan vapaasti käyttää sen tunnuksia, jos makselen laskuja välillä yrityksen tililtä

Vierailija
7/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aavistustakaan mieheni verkkopankkitunnuksista. En huomaisi mitään vaikka vaihtaisi tunnuksensa.

Vierailija
8/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi olla. Ei sillä että kaiken pitäisi olla yhteistä, mutta jos mistään ei ole selvillä saattaa tulla ikävää selvitettävää, jos elämä tuo eteen esimerkiksi odottamattoman onnettomuuden.

Vierailija
9/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö toisen verkkopankkitunnuksilla kattoon väestörekisteritiedot??? Mistä ne pääsee kattoon?

Vierailija
10/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi haluatte toisten tietoja katsella? Aika heikoilla kantimilla on parisuhde jos lehtolapsia täytyy tuolla tavoin etsiä :D

Vierailija
11/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, jos mies kuolee, niin sitten pengon hänen pöytälaatikkonsa läpi. Eiköhän se pankki sieltä selviä :)

T: 8

Vierailija
12/12 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeellistä siellä miehen tiedoissa voisi olla, että mies ne salatakseen vaihtaisi verkkopankkitunnuksia? Ensinnäkään mä en edes miehen tunnuksia tiedä. Meillä on kyllä yhteinen tili, mutta molemmilla omat tunnukset. Toisekseen tiedän kyllä mieheni menneisyydestä ihan tarpeeksi, ehkä teillä muilla on sit miehillä jotain edellisiä avioliittoja ja huollettavia lapsia siellä täällä, mutta mun miehen tiedoissa ei ole kyllä mitään niin ihmeellistä, että mua kiinnostais pätkääkään mennä niitä katsomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi