Jos miehenne yhtäkkiä vaihtaa verkkopankkitunnukset
niin tiedätte, että on aihetta epäillä. on tajunnut että pääsette tarkistamaan hänen tietojaan..
Kommentit (12)
ei pankkitilitietoja vaan väestörekisterikeskuksen tietoja
Ei mulla ola mitään syytä mennä tarkastamaan miehen pankki tai väestörekisteritietoja. Ihmeellisiä vainoharhaisia naisia täällä! Enkä mä sitäpaitsi edes tiedä mieheni nykyisiäkään pankkitunnuksia, tai sitä, jos hän ne vaihtaa... Eikä hänkään minun.
en ole tiennyt tämänhetkisiäkään. Ai niin mutta mieshän tietää etten tiedä :-)
näkisin jo pelkästään työni puolesta mieheni tietoja. Ja onpa mun mies muistaakseni vaihtanutkin joskus pankkitunnuksia, kun unohti/hukkas vanhat :O ou nou, oliko se vale ja halusi salata jotain. Joo mä saan vapaasti käyttää sen tunnuksia, jos makselen laskuja välillä yrityksen tililtä
Minulla ei ole aavistustakaan mieheni verkkopankkitunnuksista. En huomaisi mitään vaikka vaihtaisi tunnuksensa.
Kannattaisi olla. Ei sillä että kaiken pitäisi olla yhteistä, mutta jos mistään ei ole selvillä saattaa tulla ikävää selvitettävää, jos elämä tuo eteen esimerkiksi odottamattoman onnettomuuden.
Pääseekö toisen verkkopankkitunnuksilla kattoon väestörekisteritiedot??? Mistä ne pääsee kattoon?
Vai miksi haluatte toisten tietoja katsella? Aika heikoilla kantimilla on parisuhde jos lehtolapsia täytyy tuolla tavoin etsiä :D
Noo, jos mies kuolee, niin sitten pengon hänen pöytälaatikkonsa läpi. Eiköhän se pankki sieltä selviä :)
T: 8
Siis mitä ihmeellistä siellä miehen tiedoissa voisi olla, että mies ne salatakseen vaihtaisi verkkopankkitunnuksia? Ensinnäkään mä en edes miehen tunnuksia tiedä. Meillä on kyllä yhteinen tili, mutta molemmilla omat tunnukset. Toisekseen tiedän kyllä mieheni menneisyydestä ihan tarpeeksi, ehkä teillä muilla on sit miehillä jotain edellisiä avioliittoja ja huollettavia lapsia siellä täällä, mutta mun miehen tiedoissa ei ole kyllä mitään niin ihmeellistä, että mua kiinnostais pätkääkään mennä niitä katsomaan.
kyllä keksi yhtään syytä miksi mun pitäisi tarkistella miehen pankkitietoja.