Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mins uskomaton, että tuttuni vei lapsen hoitoon päiväkotiin 1½-vuotiaana

Vierailija
14.06.2011 |

lisäksi hänellä on 4-vuotias poika.

Tuttu hehkuttaa miten on helppoa olla töissä, koti vuosien jälkeen. Hän on 3-5-vuotiaiden ryhmässä päiväkodissa töissä.

Raha ei ollut syynä töiden aloitukseen

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä viestissä oli se pointti? mun lapsi menee syksyllä päiväkotiin ja ikää silloin 1 vuotta. mäkään en mene rahan takia, vaan sen takia että en kertakaikkiaan enää jaksa olla kotiäitinä, kaipaan aikuisten seuraa:)

lisäksi lapseni on aino lapsi, joten päivät välillä meillä tylsiä vaikka puistossa yritetäänkin käydä monta kertaa viikossa. siellä lapsi saa ainakin touhuta oman ikäisten kanssa. ja uskon että olen parempi äiti kun saan tehdä omiakin juttuja, ja iltaisin olen sitten lapsen kanssa!

Vierailija
2/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli iloinen siitä, että sai järkättyä ylimääräistä lomaa , eli saattoi olla kotona pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverisi sai paikan hyvästä ryhmästä? Sen verran pk-meininkiä olen nähnyt, että kaikki eivät suinkaan työssään viihdy. Jos kaverisi ajatteli, että parempi palata nyt mukavien kollegoiden ryhmään kuin vuotta-puoltatoista myöhemmin toiseen ryhmään tai jopa toiseen päiväkotiin?

Vierailija
4/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se helppous, mikä siinä niin ihmetyttää?

Vierailija
5/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien syksyllä vajaa 11kk ikäisen hoitoon!

Ja rahasta ei ole kyse!!!

Lapsen kanssa on ihanaa, enkä vaihtaisi päivääkään pois! MUTTA voiko missään olla tylsempää kuin kotona 24/7??? Toki käydään myös paljon ystävien luona, vaunulenkillä jne. mutta pääasiassahan aika menee kotona lapsen kanssa! Musta on ihanaa kun pääsee takas töihin ja saa muutakin ajateltavaa!

Vierailija
6/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa on ihanaa, enkä vaihtaisi päivääkään pois! MUTTA voiko missään olla tylsempää kuin kotona 24/7??? Toki käydään myös paljon ystävien luona, vaunulenkillä jne. mutta pääasiassahan aika menee kotona lapsen kanssa! Musta on ihanaa kun pääsee takas töihin ja saa muutakin ajateltavaa!

Onneksi on mahdollisuuksia eikä ole mikään PAKKO jäädä kotiin.

Vierailija
7/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapses kasvaa ja yli 1v ikäisen kanssa on jo paljon helpompi tehdä asioita. Mutta tietenkin oma asianne, ihmettelen tätä vain kun omalla kohdalla ainakin helpotti kotikooma kun esikoinen täytti 1v.

Vierailija
8/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palasin töihin jo, kun lapsi oli vasta 9kk. Tykkään kovasti työnteosta enkä halunnut olla pidempään kotona. Lapsi tosin ei aloittanut vielä tuolloin päivähoitoa, vaan meni 1,5-vuotiaana perhepäivähoitoon. Joka tapauksessa, miksi lasta ei saisi viedä hoitoon tuossa iässä, jos itse kaipaa jo muita virikkeitä?

Vierailija
9/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä viestissä oli se pointti? mun lapsi menee syksyllä päiväkotiin ja ikää silloin 1 vuotta. mäkään en mene rahan takia, vaan sen takia että en kertakaikkiaan enää jaksa olla kotiäitinä, kaipaan aikuisten seuraa:) lisäksi lapseni on aino lapsi, joten päivät välillä meillä tylsiä vaikka puistossa yritetäänkin käydä monta kertaa viikossa. siellä lapsi saa ainakin touhuta oman ikäisten kanssa. ja uskon että olen parempi äiti kun saan tehdä omiakin juttuja, ja iltaisin olen sitten lapsen kanssa!

Myy hänet tai ainakin sulje piuhasi, ettei enää hetiä tule rasitteeksi tänne maailmaan!

Vierailija
10/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palasin töihin jo, kun lapsi oli vasta 9kk. Tykkään kovasti työnteosta enkä halunnut olla pidempään kotona. Lapsi tosin ei aloittanut vielä tuolloin päivähoitoa, vaan meni 1,5-vuotiaana perhepäivähoitoon. Joka tapauksessa, miksi lasta ei saisi viedä hoitoon tuossa iässä, jos itse kaipaa jo muita virikkeitä?

Vierailija
11/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ, minä minä en jaksa, en halua..haluan omaa aikaa.. Teidät olisi pitänyt sterilisoida 10-vuotiaana.

Vierailija
12/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellistä tuossa on? Kaveri vei vähän alle 1v kaksoset päiväkotiin ja nautti kovasti työhön paluusta. Toiset tykkää työstään eikä viihdy kotona, etkä sinä kenenkään tutun rahatilannetta niin tarkkaan tiedä!

Vierailija
13/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa olla ihmettelemättä siktä, että onko joilalkin vain fyysinen lisääntymsien vimma, vaikka henkinen kehitystaso menee debiilin puolelle. Tuki lisääntymisrööris - lopullisesti!

Vierailija
14/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellistä tuossa on? Kaveri vei vähän alle 1v kaksoset päiväkotiin ja nautti kovasti työhön paluusta. Toiset tykkää työstään eikä viihdy kotona, etkä sinä kenenkään tutun rahatilannetta niin tarkkaan tiedä!

Vierailija
15/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista näyttää kuiteskin kasvavan ihan täyspäisi ihmisiä, jotka ovat ihan onnellisia, aktiivisia ja rakastavia. Osaavat myös huomioida muita. En tiedä tehdäänkö lapselle katrhunpalvelus siinä, että lapsen pitäisi olla vanhempien täydellisen huomion kohde ensimmäiset ikävuodet. Eihän tähän aiemmin ole ollut kenelläkään varaa. Milloin lapsi oppii, että hänen pitäsi olla tasa-arvoinen muiden kanssa, osa ryhmää, osa yhteiskuntaa, ja antaa arvo nmuillekin?

Vierailija
16/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsymättömiä, itsekkäitä, ilmeisen kouluttamattomia yhteiskunnan häpeän pilkkuja.

Vierailija
17/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieneet teidät hoitoon?

Vierailija
18/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieneet teidät hoitoon?

..ja hyvin hoitikin. Mistä johtunee. Kukaan meistä neljästä lapsesta ei ole eronnut (pitkät suhteet) eikä seonnut..

Vierailija
19/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hän tarvitsee sen lisäksi paljon muutakin hoitoa. Meillä lapsi on hoidossa klo 8-16.30. Tuosta ajasta hän nukkuu kaksi tuntia, joten jos lapsi olisi ainokainen, saisin kaksi tuntia päivässä vain olla ja maata.

Minä kuitenkin valitsin työn, sillä pidän työstäni, 2000 enemmän kuussa käteen merkitsee meille ja arvostan lapsen päiväkotihoitoa.

Illalla jaksan olla lasten kanssa paremmin, kun saan hetken olla töissä omissa oloissani. Ja illan aikana ehtii vaikka mitä. Ja lisäksi on viikonloput ja lomat.

Jos en pitäisi työstäni tai työskentelisin matalapalkka-alalla, valitsisin varmasti toisin. Mutta meille tämä on paras ratkaisu. Ja aiomme lisääntyä edelleenkin.

Vierailija
20/48 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidät tuomitsijat on viety hoitoon. Suomessa äitiysloma kestää sen 9 kk. Sen jälkeen voi palata töihin. Ei ole pakko. Saa jos haluaa. Mutta ei myöskään ole pakko jäädä 3 vuodeksi kotiin. Vai onko? Eli jos ei jää, niin olet itsekäs paska jonka ei pitäisi tehdä lapsia ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän