Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän perhe tekee juhannuksena?

Vierailija
14.06.2011 |

Meillä "herättiin" juhannuksen tuloon vähän myöhään ja nyt hätäratkaisuja mietitään, josko johonkin pääsisi arkea karkuun pariksi päiväksi. Plääh, taitaa tulla takapiha-jussi..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelään...

Vierailija
2/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksei takapihallakin voisi olla kivaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei sada käydään varmaan kattomassa kokko jossain.

Tullaan reissusta kotiin just edellisenä iltana, joten en halua edes ajatella mitään ohjelmaa!

Vierailija
4/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oletettavasti kotona.

Vierailija
5/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelään...

ap

Vierailija
6/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuodaan pihaan juhannuskoivut, sisään kukkia, jos niitä löytyy, poltellaan kokkoa. Ja tietty tehdään työt.

Vierailija
7/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni mökillä ollaan isolla porukalla. Niin ku joka vuosi. Mä voisin jäädä kotiinki...jos saisin olla yksin :)

Vierailija
8/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mitään. Ollaan takapihalla. Kenelläkään ystävistä ei ole mökkiä, ja aikaisempina vuosina meillä on aina ollut porukkaa. Olen todella kyllästynyt passaamaan joka vuosi aikuisia ihmisiä ilman vastapalveluksia. Menkööt muiden nurkkiin loisimaan.

Vierailija
9/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi lähtee mummolaan hoitoon ja me vanhemmat lähdetään viikoksi etelän matkalle.

Vierailija
10/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä juhannuksen, minä 2-vuotiaan kanssa kaksin. Mitä tekisi? Missä kokkoja/pienelle lapselle sopivia tapahtumia

Vierailija
11/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

grillataan ,kokkoillaan.

Vierailija
12/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene sinne koska anoppi on siellä.

Jos on koleeta tai sateista niin olemme kaikki kotona. Treffataan kavereita ja syödään hyvin.

Vierailija
13/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan pitkään, ollaan vaikka koko päivä yöpuvuissa, grillataan, lämmitetään pihasauna.

Vierailija
14/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ihan sama viettää juhannus takapihalla tai vaikka telkkarin edessä löhöten, ainakin jos on huono sää. Ei sillä ettei olisi kiva viettää aikaa siskon perheen kanssa, mutta on ihan sama, onko silloin juhannus vai ei.

Vierailija
15/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin joka vuosi. Asumme suuren kaupungin keskustassa ja juhannus on vuoden rauhallisinta aikaa täällä. Kadut ovat ihan äänettömiä. Mahtavaa! Emme ole mökki-ihmisiä tai sukuihmisiä. Ihan omalla porukalla ollaan. Laitetaan hyvää ruokaa ja saunotaan. Käydään kävelyllä aavekaupungissa.

Tämä juhannus on viimeinen laatuaan ja meneekin varmasti osittain heinäkuussa alkavan omakotitalon remontoimisprojektin viimehetken suunnittelmien teossa. Ensi vuoden juhannusta vietetään sitten omakotitalossa keskustan tuntumassa.

Vierailija
16/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiihtokeskuksessa on halpaa olla kesällä ja ulkoilma-aktiviteettien lisäksi löytyy muutakin tekemistä.

Vierailija
17/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on takapihajuhannus johtuen jo siitä syystä että vihaan mökkeilyä. Meille tulee kyllä vieraita koko juhannukseksi joten ihan mukava viikonloippu tiedossa.

Vierailija
18/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään juhannusviikonlopuksi kylään sukulaisille. Oikein hyvä aika kyläillä, voidaan sitten viettää kesäloma jossain muualla!

Mutta ei siinä juhannuksessa mitään niin ihmeellistä ole ettei voisi viettää sitä kotonakin. Jos on hyvä sää niin grillausta, mansikoita ym. kesäherkkuja kehiin & mukavaa rentoutumista ilman pakollisia ruuhkajonoja!

Vierailija
19/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinit jää stadiin ja me vanhukset lähdetään muutamien muiden vanhusten kanssa bailaamaan yksien mökille. Siellä luvassa runsaasti hyvää ruokaa ja juomaa, ja itsetuotettua musiikkia niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
20/32 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä juhannuksen, minä 2-vuotiaan kanssa kaksin. Mitä tekisi? Missä kokkoja/pienelle lapselle sopivia tapahtumia

Meillä sama juttu, mies töissä juhannuksena. Seurasaareen ajattelin mennä lapsen kanssa kokkoa katsomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän