Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi helteet ohi

Vierailija
14.06.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt piti kaivaa kalsarit esille kun alkoi paleltaa täällä sisällä ;)

Vierailija
2/23 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tuota keltaista palloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin paukkuu pakkanen liian pitkään, lunta on liikaa, hellettä viikko tolkulla.

Ihan älytöntä. Nyt sitten palellaan.

Vierailija
4/23 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tunnetta, kun on koko ajan pieni hiki päällä, eikä palele lainkaan. Voi olla vaikka kuinka vähissä vaatteissa ja kulkea ulkona ilman kenkiä, eikä viluta pätkän vertaa.

Olenko ainoa, joka tätä kaipaa?

Olen aivan vakavasti miettinyt, pitäisikö mun muuttaa Suomesta johonkin lämpimään maahan, kun niin rakastan lämpöä. :(

Vierailija
5/23 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin paukkuu pakkanen liian pitkään, lunta on liikaa, hellettä viikko tolkulla.

Ihan älytöntä. Nyt sitten palellaan.

En ymmärrä miksei voi olla sellaista kohtuullista lämpöä juuri koskaan esim. +26 astetta olisi oikein hyvä pidemmän aikaa. Voisi todella nauttiakin kesästä ja lämmöstä.

Nyt on inhan kylmää ja kurjaa kun sataakin kaiken lisäksi.

Tällainen sää vetää mielenkin ihan matalaksi. :-(

Vierailija
6/23 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella nautin kun voi olla sisälläkin ihan vähissä vaatteissa eikä heti tullut vilu.

Oli myös ihanaa nukkua kun ei paleltanut vaikkei peitto koko ajan korviin asti ollutkaan.

Nyt mulla on taas villasukat jalassa ja pitkähihainen paita päällä. Ei yhtään kivaa.

Sitä tunnetta, kun on koko ajan pieni hiki päällä, eikä palele lainkaan. Voi olla vaikka kuinka vähissä vaatteissa ja kulkea ulkona ilman kenkiä, eikä viluta pätkän vertaa.

Olen aivan vakavasti miettinyt, pitäisikö mun muuttaa Suomesta johonkin lämpimään maahan, kun niin rakastan lämpöä. :(

Vierailija
7/23 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella nautin kun voi olla sisälläkin ihan vähissä vaatteissa eikä heti tullut vilu.

Oli myös ihanaa nukkua kun ei paleltanut vaikkei peitto koko ajan korviin asti ollutkaan.

Nyt mulla on taas villasukat jalassa ja pitkähihainen paita päällä. Ei yhtään kivaa.

Villasukat on tosiaan täälläkin jalassa ja pitkähihainen paita ja housut. *huoh*

Vierailija
8/23 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa nukkua viime yönä kun sai käpertyä peiton alle ja hengitellä ikkunasta tulvivaa raikasta ilmaa ja kuunnella sateen ropinaa. En nukkunut parin tunnin pätkissä vaan kokonaisen yön heräämättä kertaakaan, tuntejakin tuli pari enemmän kuin viime viikolla keskimäärin. Aamulla olin virkeämpi kuin aikoihin.

Sisällä saa säädellä oloaan vaatteilla eikä tarvitse jatkuvasti hikoilla ja etsiä mukavampaa oloa. Villasukatkin sai vetää taas jalkoihin ja illalla voi neuloa lisää, kun ei kädet ole hikiset.

Kävin eilen juoksemassa ensimmäistä kertaa kahteen viikkoon eikä tarvinnut pyyhkiä hikeä kertaakaan.

En vaan kestä kuumaa. Olisipa aina korkeintaan +20.

Vierailija
9/23 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN IHANA ILMA! Ja ihanaa, kun ei ole enää niin kuuma.

Multa oli veto ihan poissa koko ajan ja mitään ei pystynyt tekemään. Nyt herää aamulla virkeänä ja päivisin jaksaa tehdä kaikkea ja ruokahalukin teki comebackin :D

Mun unelmakesä on sellainen, että sataa välillä, välillä paistaa. Ja lämpötila on 20 asteen tuntumassa.

Vierailija
10/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kyllä syntyneet oikeaan maahan. :)

Itse en osaa kuin kaivata hellettä. Helteellä aina tuntuu niin kuin olisin palannut kotiin.

Vierailija
11/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla pidempään aurinkoista +23 vaikka. Aina yli 30 helle tai sitten tämmöinen kylmä paska sadekeli...

Vierailija
12/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa, kun ei palele, kuten nyt.

Mutta toisaalta, tykkään myös siitä, kun talvella on kunnon paukkupakkaset, ainut tuo talviautoilu meinaa silloin olla tuskaista. Ulkoilin kyllä kolmenkymmenen asteen pakkasillakin:)

Vierailija
13/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin hoikka ja tykkään pukeutua kevyesti. Ihan kaikki ylipainoiset tuttuni vihaavat helteitä ja rukoilevat että syksy jo saapuisi.

Vierailija
14/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kyllä syntyneet oikeaan maahan. :)

Itse en osaa kuin kaivata hellettä. Helteellä aina tuntuu niin kuin olisin palannut kotiin.

Mä asun myös ihan väärässä maassa. Nytkin ulkona oli niin kylmä, että varpaatkin paleli avokkaissa vaikka mulla oli sentään ohuet sukatkin jalassa!

Viime viikko oli niin ihana!!!!!!! Tarkenin sisälläkin hihattomassa paidassa ja sortsessa, nyt pitää vetää pitkää kalsaria jalkaan ja villasukkaa.

Vierailija
15/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta akyllä muuten tosi omituiselle ja luonnonvastaiselle suorastaan. Kun eläimetkin tykkäävät maata lämpimässä.

Vierailija
16/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin omassakin tuttavapiirissä tosiaan ne ylipainoiset on eniten helteitä vastaan. Eipä silti kaikki hoikatkaan tuttuni helteitä rakasta, mutta heillä se mielipide ei ole niin voimakas kuin ylipainoisilla.

Vierailija
17/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tukalasta kuumuudesta, joka ahdisti myös ainakin meidän koiria.

Taitaa olla ylipaino syynä jos joku ei lämmöstä tykkää.

Kun eläimetkin tykkäävät maata lämpimässä.

Itse taas luulen, että sohvaperunat ei tykkää viileästä, koska eivät tiedä että liikkumalla tulisi lämmin. ;)

Vierailija
18/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiheliini, vaikka helteestä pitääkin:)

Vierailija
19/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas luulen, että sohvaperunat ei tykkää viileästä, koska eivät tiedä että liikkumalla tulisi lämmin. ;)

mutta olen tosiaan sohvaperuna ja tykkään kovasti kuumasta ilmastosta. En tykkää ulkoilla muulloin kuin helteellä, jolloin sisällä ei tule oltua juuri lainkaan. Jotenka voin siis syyttää ilmastoa tästä sohvaperunuudestani :D

Vierailija
20/23 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen tosiaan sohvaperuna ja tykkään kovasti kuumasta ilmastosta. En tykkää ulkoilla muulloin kuin helteellä, jolloin sisällä ei tule oltua juuri lainkaan. Jotenka voin siis syyttää ilmastoa tästä sohvaperunuudestani :D

Liikun paljon enemmän lämpimällä ilmalla eli kesällä. Inhoan tuulta ja kylmää, pitää olla niin paljon vaatteita päällä, että ulkoilusta menee kaikki hohto ja fiilikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi