8. pv nutrausta takana ja puntari näytti
-3,3kg eli 60.7kg (lähtö 64kg 167cm). Hyvin menee ja helpolta tuntuu juuri nyt.
Kommentit (17)
Hieno saavutus, vaikka ylipainoa noin vähän. Mitä makuja montako pv?
Entä syötkö mitään muuta?
Eli voin hyvin kuvitella että ap haluaa muutaman kilon pois.
Älkää te laardikasat sieltä huudelko!
Se on mielestäni ihan hyvää ja en ole kyllästynyt. Prismasta, josta tuotteet aina ostan (3pv satsi kerralla), näyttäisi suklaa olevan suosituina. Nytkin hyllyt lähes tyhjänä. Mansikan makuista näytti olevan pakettitolkulla.
ap
olen saattanut syödä päivän aikana lisäksi esim. yhden kananmunan ja 50g palvikinkkua.
Tai pari rkl raejuustoa.
ap
Haluaisin itsekin muutaman kilon pois, mutta en todellakaan pidä itseäni ylipainosena ;)
168/61 kg laardikasa
olikohan kolmonen?
minä painan 60kg ja olen 170cm
Eli voin hyvin kuvitella että ap haluaa muutaman kilon pois. Älkää te laardikasat sieltä huudelko!
jo takana päin.
Itse jatkan tämän viikon ja katson sitten tilanteen. Tavoite 57kg. Loput sitten osanutraten.
Te, jotka olette normaalipainossa: tämä on helppo, nopea ja kivuton tapa saada muutama kosmeettinen kilo pois! Suosittelen!
ap
Tämä on siis minulla opillinen kysymys ;) ;)
Haluan opettaa lapsille mahdollisimman terveen suhtautumisen ruokaan ja omaan vartaloon. Minun on hirveän vaikea keksiä perusteluja sille, miksi en söisi ruokaa muiden kanssa, vaan vetäisin pirtelöitä/patukoita.
olinko kolmonen? Se 61 kg laardikasa kuitenkin
jo takana päin. Itse jatkan tämän viikon ja katson sitten tilanteen. Tavoite 57kg. Loput sitten osanutraten. Te, jotka olette normaalipainossa: tämä on helppo, nopea ja kivuton tapa saada muutama kosmeettinen kilo pois! Suosittelen! ap
että lapset ovat olleet lomalla. He eivät ole siis nähneet touhujani. Olen tehnyt tämän ikään kuin salaa. En missään nimessä sitä heille kerro :).
ap
ei siis todellakaan ollut tarkotus loukata ketään;)
Mutta eihän se haittaa vaikka muutaman kilon tiputtaakin kunhan ei mene yli.
tiputappa sinäkin. Mä mässytän karkkia taas vaihteeks. Jos mä haluaisin pysyä tässä painossa niin mun pitäis oikeesti katsoa mitä suuhuni laitan.
Mä saana karppaamalla helposti muutaman kilon pois.
Ei kun tarkoitin, että ei ap:lla oikeata ylipainoa ole!Haluaisin itsekin muutaman kilon pois, mutta en todellakaan pidä itseäni ylipainosena ;) 168/61 kg laardikasa olikohan kolmonen?
minä painan 60kg ja olen 170cm Eli voin hyvin kuvitella että ap haluaa muutaman kilon pois. Älkää te laardikasat sieltä huudelko!
minä painan 60kg ja olen 170cm
Eli voin hyvin kuvitella että ap haluaa muutaman kilon pois.
Älkää te laardikasat sieltä huudelko!
Näin pudotus on edennyt:
1.pv: 64 kg BI 22.9
2.pv: 63.2kg
3.pv: 62.9kg BI 22.6
4.pv: 62.7kg
5.pv: 62.5kg BI 22.4
6.pv: 62.1kg
7.pv: 61.4kg BI 22
8.pv: 60.7kg
9.pv: 60.6kg BI 21.7
Ap
Olen aina ajatellut, että se ei putoa kummoisesti, jos on normaalipainoinen. Täytyypä itsekkin kokeilla. Kiitos ideasta!
Onko noissa laktoosittomia tai vähälaktoosisia vaihtoehtoja? Haluttaisi kokeilla.
Nutriletin nettisivuilla voisi löytyä tietoa.
Kannattaa käydä sieltä katsomassa.
ap
raskas. Koko ajan on väsyttänyt ja välillä seisomaan noustesssa huimannut. Tekisi mieli syödä, vaikka nälän tunnetta ei ole. Tuntuu, että elimistö huutaa ruokaa ja energiaa. Tässä samalla pirtelön kanssa syön kolme juustosiivua ja muutaman kinkkuleikkeleen. Jospas tämä tästä.
ap
Entä syötkö mitään muuta?