Hyvä kirppis Turusta??
Voisitteko kertoa missä on Turussa keskusta alueella hyviä kirppiksiä tai Secondhand liikkeitä?
Kommentit (12)
Osoite Humalistonkatu 5. Se on sit ihan siitä kiinni tykkääkö ite UFFissa käydä vai ei, minä en kauheesti...
Pääkirjastoa vastapäätä on semmoinen tosi tunkkainen kirppis, jossa kumminki hinnat kohdillaan. Mä kaivelen sieltä kirjoja ja vauvanvaatteita. :) Joku Lähimmäinen vai mikä sen nimi nyt on...
Kelaa vastapäätä Eerikinkadulla on joku aika kivalta vaikuttava paikka, missä on kaikkea sekalaista. Osto- ja myyntiliike siis.
Pelastusarmeijan kirppis on myös keskustassa, Puutarhakadulla on kiva, siisti ja ihan tilava. Yliopistonkadulla myös on, mutta siinä en ole käynyt.
Oliko se alue nyt Pääskyvuori vai mikä... Itse olen pk-seudulta :) mutta kävin tuolla Linkkiksellä kaverin kanssa. Ainakin minun silmiini vaikutti olevan iso, hyvä ja viihtyisä paikka.
maksa bussil 2,5e niin pääslos keskustasta!!! bussit 32, 42, 110 ja 12 vie sut linkkikselle. Maksa 5e päivälipusta bussiin niiin voit mennä jopa manhantaniin ja länsikeksuksenkin!
turistimatkalle ollaan tulossa sinne.
osoitteessa Pitkämäenkatu 4 ja entisessä televisiotehtaassa oleva Eurokirppis, Radiomiehenkatu 3.
joen yläjuoksun suuntaan (eli poispäin kävelykadulta) on ensin second hand kauppa Olga neiti, seuraavassa korttelissa joku pikkukirppis ja vähän matkan päässä lastentarvikekirppis sekä seuraavassa korttelissa Pelastusarmeijan kirppis. kaikki nämä ovat kolmen korttelin matkan päässä torilta, samalla puolella kyseistä katua.
Manhattanin kirppiksen kanssa samassa rakennuskompleksissa on myös Pikku Siili-kirppis, jossa myydään lasten vaatteita ja tarvikkeita sekä naisten vaatteita.
Itse vein pitkästä aikaa Länsikeskuksen kirppikselle tavaroita ja kolmen viikon jälkeen noin 10% tavaroista hävinnyt /varastettu.
Mikä ihmisiä riivaa?
Ensikerralla vien suoraan pelastusarmeijalle jos haluan tehdä hyväntekeväisyyttä.
Onko tuo lastentarvikekirppiskin Yliopistonkadulla? Kirppiksen nimi ja millainen paikka? Kannattaako poiketa?
En ole hetkeen käynyt kirppiksellä. Täytyypä mennä kiertelemään taas joku päivä.
kertokaa nyt joku...