Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä 39v. 3 lapsen viikonloppuisä löytäisi itselleen naisen?

Vierailija
13.06.2011 |

Suositelkaa esim. hyviä nettisivustoja tms. mistä voisi itselleen ihan oikean kumppanin löytää.

Olen 39vuotias, rauhallinen, työssäkäyvä 3 pojan viikonloppuisä.

Alkoa en juuri käytä (joskus satunnaisesti). En tupakoi. Töissä käyvä normaali mies.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä suosittelisin ihan elävää elämää... tanssikursseilta, yms. harrastuksista. Asioiden parista, mistä itse pidät.

Näin suosittelee eronnut 36v. nainen :)

Vierailija
2/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan, josko joku nainen kyselisi lisätietoja ap:lta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi, jos et asu kauhean kaukana.

Tykkään lapsista.

Vierailija
4/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun baarit ei enää oikein jaksaisi innostaa. Mistähän löytyisi joku kiva harrastus helsingistä mihin kannattaisi lähteä ;)

Vierailija
5/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin sinua 10vuotta nuorempi, mutta muuten kiinnostaisi...

Vierailija
6/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpäs sinä :)

Vierailija
7/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen perhekeskeinen ja lapsirakas, asiat kunnossa, elämästä puuttuu vain se jokin, joku jonka kanssa jakaa asioita ja viettää aikaa yhdessä. Joku joka haluaa joskus mennä, mutta viihtyy myös kotona taikka mökillä rauhassakin.

Vierailija
8/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla aihetta vaivata persoonallasi enää ketään uutta naista? Jos keskittyisit selviytymään edes siitä viikonloppuisyydestä jollain lailla?

Vierailija
9/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isyyden kanssa ei ole minkäänlaisia ongelmia, hyvin sujuu. Kuten myös exän kanssa nykyisin kun ei tarvitse enää muuta kuin lasten asioita hoitaa.

Vierailija
10/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen perhekeskeinen ja lapsirakas, asiat kunnossa, elämästä puuttuu vain se jokin, joku jonka kanssa jakaa asioita ja viettää aikaa yhdessä. Joku joka haluaa joskus mennä, mutta viihtyy myös kotona taikka mökillä rauhassakin.

kerro vähän mikä on se sellainen, joka osuu ja uppoaa...?

Vierailija
11/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä se jokin mikä puuttuu on iloinen ja positiivinen ihminen jonka kanssa hassutella :)

Ei missään nimessä mikään pinnallinen ihminen, vaan nainen jolla on elämässä tavoitteita ja arvoja. Tulee hyvin toimeen lasten kanssa ja tykkää iltaisin käpertyä kainaloon ;)

Haluaa tutustua muhun ihan oikeasti kunnolla ja on valmis myöskin itse näyttämään todellisen minänsä.

Vierailija
12/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse asiassa kokeilemassa zumbaa tuossa jokin aika sitten kun sattui sopiva tilaisuus, muttei kyllä lajina ollut ihan mun juttu, tälläinen pesus jässikkä kun olen :D

Vierailija
13/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mihin sivustolle kannattaisi treffi-ilmoitus laittaa? Missä liikkuis edes jotenkin täyspäisiä ihmisiä ;)

Ja sinä joka kirjoittelit että voisi kiinnostaa niin mulle saa laittaa sähköpostia crysy361@hotmail.com

Vierailija
14/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten onko se paras. Kokeile sitä. On siellä ainakin yksi täyspäinen nainen (=minä) :-)

Vierailija
15/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35+ iloinen ja mukava kahden muksun äiti. Työskentelen esimiestehtävissä ja opiskelen työn ohessa. Olen täyspäinen, huumorintajuinen ja hassutteleva ja rakastan matkailua.

Suomi24 on sivusto, josta vuosia sinkkuilun jälkeen löysin vihdoinkin itselleni luotettavan ja tasokkaan rakkaan :)

Suosittelen!!!

Vierailija
16/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala sanoa kiinnostaako ennen kun juttelee vähän enemmän, täytyy siis kokeilla tuota suomi24 palvelua. Ja tosiaan jos joku haluaa niin sähköpostia saa laittaa.

Vierailija
17/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat symppikseltä :)

Vierailija
18/18 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero takana ja pitkä yksinäisyys. En jaksais lähteä ravintolaan tai edes tanssilavoille. Viihdyn kotona ja luonnossa, mut mistä uuden kumppani vois löytää. Nettipalstat pelottaa. Edellinen suhde sai mut lihomaan, enkä yksin jaksa välittää, mut eihän kukaan välitä 90kg vanhasta naisesta, vaikka olisin kuinka mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan