Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni perustanut nopeasti perheen miehen tavattuaan ja

Vierailija
13.06.2011 |

kuinka menee nyt ja yhteisi' vuosia takana?

Kyselen vaan kun aikanaan miehen kanssa tavattiin niin jo kuukauden seurustelun jälkeen mentiin kihloihin ja pian sen jälkeen asuttiin yhdessä, vuoden jälkeen meillä oli jo yhteinen lapsi ja ristiäisissä mentiin naimisiin.

Silloin vaan nuorena kun olin vielä 18 tuota asiaa kovasti ihmeteltiin (lähinnä sukulaiset kauhuissaan) mutta nyt yhteisiä vuosia takana kohta 12 ja kolmas lapsi haaveissa. =)

saipa sukulaiset pitkän nenän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettiin heti asumaan yhteen, kihloihin mentiin 5 kk seurustelun jälkeen ja naimisiin tapaamisen yksivuotispäivänä. Lapsia oli neljän vuoden päästä 2.

Yhteisiä vuosia takana nyt 21, ja rakkaus edelleen suurta ja voimakasta, samoin yhteenkuuluvaisuuden tunne.

Vierailija
2/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen luokseen, vuosi siitä mentiin kihloihin ja ostettiin talo ja siitä vuosi niin naimisiin.

Pari vuotta naimisissa ja eka lapsi ja sitten kaksi lasta lisää kahden vuoden välein. Eli yhteensä 11v yhdessä, joista 8 naimisissa ja kolme alle 6v lasta.

meitäkin kauhisteltiin, etenkin sisareni sanoi aivan suoraan, että hirveä moka. En olekaan hänelle uskaltanutkaan kertoa mistään riidoista tai vaikeuksista, joita toki ollut. Hetkittäin tulee tunne, että mitä elämäni olisi, jos ei oltais tavattu. Etenkin nyt on mietityttänyt, kun paras ystäväni nauttii lapsettomasta sinkkuelämästä. Mutta sitten taas muistan miksi olen häneen rakastunut ja kuinka hyvin hän on jaksanut minua ja temperamenttiani ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin oltu 2kk yhessä tein positiivisen raskaustestin, tosin tämä ei ollut missään nimessä suunniteltu eikä mikään puoli vahinko, vaan totaallinen ehkäisyn pettäminen.

Joten, olimme olleet 10 kk yhdessä kun meillä oli kaksi lasta, saimme siis kaksoset.

2v yhdessä olon jälkeen menimme naimisiin ja 11 kk siitä syntyi kolmas lapsi.

Nyt ollaan oltu 8v yhdessä ja paremmin ei vois mennä. Meillä tosin mennyt aina hyvin, vaikka alku suhteelle oli kaikkea muuta kuin normaali.

Onneksi minulle kävi näin, mutta suurimmalle osalle ei käy, enkä mä nyt voi suoranaisesti suositella sitä kenellekkään kuitenkaan:)

Vierailija
4/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta tapaamisesta niin olin (vahinko)raskaana ja kihloissa. Nyt 4 lasta ja 9 vuotta takana. Ja päin helvettiä menee.

Vierailija
5/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensitapaamisesta jo syntyi =)

ap

Vierailija
6/6 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottiin 8 vuoden jälkeen. Petti silloista tyttöystäväänsä, sitten mua ja mun kanssa vielä nykyistä vaimoaan.

Seksi oli kyllä loistavaa :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme