Meneekö sektiossa automaattisesti pysyvästi tunto alavatsalta?
Mulla ekasta sektiosta 3v, toisesta 1v. Alavatsa pari senttiä navan alapuolelta häpykarvoitukseen asti täysin tunnoton. Bikiniviilto, toisessa sektiossa avattiin vanha arpi.
Kommentit (18)
Mun mielestä tuo mainitsemasi alue on loppujen lopuksi aika tunnoton jo valmiiksi. Eli ei muutenkaan mikään hermokeskus... Ja itsellä ihan normi-synnytys alakautta.
Mulla meni vatsalihakset. En saa yhtäkään perinteistä vatsalihasliikettä tehtyä. Viimeisestä sektiosta on 9 vu otta aikaa, pystyviilto mulla.
Mulla on myös tunnoton alue alavatsalla. Sektiosta nyt 4 v aikaa.
viimeisin 3kk sitten, eka 6vuotta sitten. Tunto on jo nyt palautunut ja leikkaus samanlailla kuin ap:lla.
Ei oo kunnollista tuntoa ihossa joka on aika iljettävää vaikkei uskois...sectioista kohta 4 v ja 2 v
Tuntuu niin kuin olis jotain vierasta, minuun kuulumatonta tuo alavatsa, kun tuntoa ei ole. :(
AP
sektiosta 10 kk ja nyt on alkaa tunto olla normaali taas.
on kyllä, harmi vain hiukan kivulias... Pari vuotta aikaa sektiosta.
Tuntuu niin kuin olis jotain vierasta, minuun kuulumatonta tuo alavatsa, kun tuntoa ei ole. :(
AP
Joo,varsinkin ihon pinta on tosi tunnoton.Jotenki sairasta tommonen.palautuukohan tunto ikinä?Jopa ku itse masua koskettelee niin tuntuu pahalta/inhottavalta ku ei tunnu mitään.Saa siinä ukko ressuki hivellä ku mamma ei tiedä mitään...
Eipä tuo nyt niin kauheasti haittaa, mutta mielummin olisin synnyttänyt kaikki kolme lasta alateitse, nyt yksi siis sektiolla.
sektiosta aikaa kohta jo 9v...niin se aika rientää.
Sektiosta on nyt 2 v. aikaa. En tiedä tuleeko se enää ihan entiselleen, mutta on ollut viime aikoina jo selkeästi parempi. Ennen kun koski alavatsaan, niin tunnottomuus teki oudosti kipeää. En antanut miehen koskea ollenkaan vatsaan.
Luulin jo että oon vain vainoharhainen ja kuvittelen ku neuvolassaki sanottiin ettei se oo todennäköistä että jää tunnottomaksi.Nyt tiedän!Kiitos.
ja jonkin aikaa (pari vuotta?) on ollut tunto palailemaan päin. Nyt ei tunnu erikoiselta enää.
osa todella arka. Sektiosta 16 kk. Napakarvoja on todella inhan tuntuista nyppiä tuolta alueelta! Sattuu jonnekin sisuksiin, muttei nahkaan. Ja oudosti vielä kipu johtuu jonnekin kylkeen sisälle päin. Liekö kiinnikkeitä...?
Alhaalla häpykarvoituksessa vajaa 10 cm pitkä himmeä juuri ja juuri havaittava arpi.
Missä kohtaa teillä ne arvet on ja missä ei ole tuntoa?
Mut leikattiin USAssa 7 v sitten.
2 sektiota, samasta kohtaa. Ekasta aikaa 9v, tokasta 4,5v.