Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkoisia piirteitä kadehdit muissa ja haluaisit itsellesi?

Vierailija
07.08.2024 |

Eli mitkä ovat sellaisia ulkoisia ominaisuuksia, jotka herättävät sinussa kateuden?

Minä aloitan. Kadehdin suunnattomasti kaikkia naisia, joilla on kiinteät, sileät, selluliitittomat reidet, erityisesti ruskettuneet sellaiset. Olen normaalipainoinen, mutta mun reidet on ihan löllöt ja selluliittiset. Aloitin salitreenin tammikuussa (en siis reisieni takia kuitenkaan) ja olen siitä asti treenannut 3 kertaa viikossa, mutta reidet on edelleen yhtä hirveät. Jotenkin sitä aina tuppaa kuvittelemaan, että elämäni olisi jotenkin helpompaa, jos olisi kauniit reidet.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kateuden piston joka kerta kun näen naisen, joka on raskaana. Kaikille ei suoda sitä onnea. Rakastan miestäni ja haluan meille yhteisen lapsen joka vain voi tehdä liitostamme syvemmän. Lapsen joka on osaksi meitä molempia. Onnen.

Vierailija
2/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kateuden piston joka kerta kun näen naisen, joka on raskaana. Kaikille ei suoda sitä onnea. Rakastan miestäni ja haluan meille yhteisen lapsen joka vain voi tehdä liitostamme syvemmän. Lapsen joka on osaksi meitä molempia. Onnen.

Musta tuntui raskaana ollessa siltä, etten malta odottaa et pääsen tutustumaan lapseen kun hän syntyy. Raskaus aikana suojeluvietti vauvaa kohtaan oli suuri ja oli jo vahva kiintymys, mutta sanoisin et rakkaus synty samaa aikaan kun vauva ja kasvoi matkan varrella kun opin tutustumaan häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kaunista jotenkin. Itkettää.

Vierailija
4/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaton vyötärö naisella, ei vatsamakkaroita

Vierailija
5/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.

Vierailija
6/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen uimahallin suihkussa tai saunassa oikein ison klitoriksen jollain, niin kadehdin.

Vierailija
7/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näen uimahallin suihkussa tai saunassa oikein ison klitoriksen jollain, niin kadehdin.

Omaani yritän alipaineella kasvattaa

Vierailija
8/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut vaaleat hiukset. Vaalean sävy sellainen luonnollisen vivahteikkaan raidallinen, mutta että tummimmat hiukset olisivat hiekansävyiset.

Vierailija
9/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso heppi olisi tosi kiva heiluteltava. Pitää laittaa sormet ristiin seuraavaa elämää varten.

Vierailija
10/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kadehdi ketään, mutta sen sijaan tiedän monien katsovan perään, kun 56-vuotiaana miehenä on sattunut geenilottovoitto, ja hiukset jaksavat edelleenkin kasvaa hieman vyötärön alle asti. Eikä ole vielä kovin paljoa harmaantunut, paitsi vähän ohimoilta, mutta ohimokäkkärät eivät muutenkaan kasva 20 senttiä pidemmiksi, joten ajelen ne pois.

Mistäkö tiedän? Vaimoni kiinnitti ensin huomiota hiuksiini, ja tuli sitten juttelemaan konsertissa.

Vierailija
11/11 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit kaarevat jalkaterät.

Minä sain geenilotossa suorat latuskajalat :/

Inhoan myös leukakuoppaani.