Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti kun ärsyttää nää huuto.net-ostajat jotka valittaa hinnasta vasta huudon JÄLKEEN!

Vierailija
13.06.2011 |

Mulla sulkeutu taas eilen monta kohdetta kerralla ja odotin kauhulla että millaisia ostajia tällä kertaa ilmaantuu. Mahtui mukaan taas pari urpoa jotka lähetti sulkeutumisen jälkeen kutakuinkin tälläisen viestin "moikka, huusin sulta tuon mustan topin, huomasin vasta äsken että kuvauksessa kerrottiin pienestä lankapurkaumasta, varmasti tämän johdosta lasket hinnan 5 eurosta kolmeen?".

SIIS MITÄ HITTOA! Ei jakseta edes kuvausta lukea ja silti huudetaan ja kehdataan urputtaa jälkeenpäin. Täyttää hintaa ei millään tahdottais maksaa ja aina tingitään. Mulle on jopa valitettu POSTIKULUISTA ja pyydetty tinkimään niistä :D en ikinä pyydä pakkauskuluja, vain todelliset postikulut ja silti jostain isosta röyhelömekosta sanotaan että "laita tavallisena kirjeenä vaan, en ala maksamaan mitään maksikirjettä". Huoh.

*avautuminen*

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran joku ilmoitti vaan, että "tuote maksettu, postikuluja maksoin vain Xe" (postikulut ilmoitettu kohteessa)

Joku kerran kysyi, voisinko lähettää maxikirjeenä (kohteessa oli ilmoitettu paketin postimaksu 8.50e). Vastasin ystävällisesti "kyllä voin, postikulut silloin on 11e" Otti kuitenkin pakettina :)

Voisitko lähettää halvemmalla kun tämä pussilakanasetti ei varmaan paina yli puolta kiloa ja paksuus jää alle 3cm

Vierailija
2/10 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

postikuluja sen verran ettei kattanut edes kyseisen kirjeen merkkien hintaa. Laitoin vain juuri ko. summan edestä merkkejä kuoreen. Eihän se sillä perille mennyt mutta itsepähän halusi tehdä asiat hankalammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä huutelijat jotka ostavat vähän sieltä täältä kaikkea kivaa ja yllättäen huutojen loputtua tajuavat ettei olekaan rahaa.

Vierailija
4/10 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun/teidän täytyy vaan tehdä kylmän viileesti valitus ylläpidolle tollasista pellehuutajista niin ne sulkee tunnukset jos sellanen jatkuu. Älkää olko avuttomia. Niillä on tosi hyvä ja henk.koht. palvelu siellä jos valittaa.

Vierailija
5/10 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nos ne valittaa tollaisista jutuista niin voit sanoa että lukekaa säännöt joihin olette sitoutuneet huutamalla tuotteen. Ei tartte tollaisia pellejä sietää. Sitten vaan negatiivista palautetta niin osaa muutkin varoa niitä. Ja jos ne antaa teille kostoksi negan, ylläpidolle vaan viesti niin ne poistaa sen kyllä. Ei tartte tosiaan sietää. Kova kovaa vastaan vaan.

Vierailija
6/10 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jopa valitettu POSTIKULUISTA ja pyydetty tinkimään niistä :D en ikinä pyydä pakkauskuluja, vain todelliset postikulut ja silti jostain isosta röyhelömekosta sanotaan että "laita tavallisena kirjeenä vaan, en ala maksamaan mitään maksikirjettä"

Vierailija
7/10 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä oot sitten laittanut tavallisena kirjeenä =)

Omasta pussistahan se menis kun vien paketit sellasinaan postiin ja maksan kaikki kulut siinä samalla. Eli jos huutaja on maksanut kirjeen postikulut jää erotus mulle ;(

Vierailija
8/10 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno.

kai sä oot sitten laittanut tavallisena kirjeenä =)

Omasta pussistahan se menis kun vien paketit sellasinaan postiin ja maksan kaikki kulut siinä samalla. Eli jos huutaja on maksanut kirjeen postikulut jää erotus mulle ;(

tälläät sen mekon kirjekuoreen, isket postimerkin päälle ja tunget postilaatikkoon. vastaanottaja joutuu sitten lunastamaan sen kun maksu ei riitä. siihen keltaiseen looraan menee melko isokin kirjekuori, vaikka se kuori ei niitä postin mittoja täytäkään.

Vierailija
9/10 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILmoita vain ensin ostajalle että on sitten hänen vastuullaan. Ja vaikeiden ostajien sähköpostiviestit kannattaa aina säästää.

Vierailija
10/10 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläät sen mekon kirjekuoreen, isket postimerkin päälle ja tunget postilaatikkoon. vastaanottaja joutuu sitten lunastamaan sen kun maksu ei riitä. siihen keltaiseen looraan menee melko isokin kirjekuori, vaikka se kuori ei niitä postin mittoja täytäkään.

olen aina vienyt ne ihan postitoimistoon, en laatikkoon, koska en koskaan ostan postimerkkejä vaan maksan ne suoraan tuolla ja postissa mittaavat ja punnitsevat paketit ja laskuttavat sen mukaan.

Vois ens kerralla kokeilla tota postilaatikkojuttua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi