Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko teidän häät maksoivat.

Vierailija
13.06.2011 |

Suunnittelemme häitä ja vieraita olisi noin 50-60.

Tässä pyörittelee kaikenlaisia summia, että paljonko rahaa menee..

Paljonko häät teille maksoivat ja paljonko vieraita oli.

Meillä suunitteilla kirkkohää ja sitten joku vuokratila jossa iltaa jatketaan. Siellä sitten ruokaa ja juomaa yms.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkohäät (puvut, kukat yms. maksoivat), juhlapaikan vuokra, pitopalvelu, juomat, kakku, jälkkärit, pöytäliinat jnejnejne. Sitä rahaa meni vaan tosi paljon. Isoin menoerä oli pitopalvelu ja juomat. Niistä emme halunneet tinkiä. Sormus ei kuulunut hääbudjettiin, mielestäni se on asia erikseen.

Vierailija
22/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkohäät (puvut, kukat yms. maksoivat), juhlapaikan vuokra, pitopalvelu, juomat, kakku, jälkkärit, pöytäliinat jnejnejne. Sitä rahaa meni vaan tosi paljon. Isoin menoerä oli pitopalvelu ja juomat. Niistä emme halunneet tinkiä. Sormus ei kuulunut hääbudjettiin, mielestäni se on asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut päivät tulevat onneksi halvemmiksi, niin yksi päivä voi olla kallis :)

Ajateltiin, että kerranhan sitä vain naimisiin mennään!

Vierailija
24/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli siviilivihkiminen, vieraita 50+, mutta viikonloppuna ja ei maistraatissa vaan hääpaikassa. Se maksoi 200 e.

Mun puku maksoi 150 e käytettynä netistä. Siihen päälle kaikki pieni sälä, korjailut tutulla ompelijalla ja tilbehöörit oli n. 100e.

Mun hääkampaus ja meikki 150 e.

Miehen puku 100 e.

Hääpaikan vuokra oli 300 e.

Pitopalvelun maksoivat mun vanhemmat joten tarkkaa hintaa en tiedä, mut epäilen että oli ainakin 1000-1500 e koska siellä tarjottiin ihan ruokaa seisovasta pöydästä ja kakkukahvit päälle. Sisältäen viinit ja tervetuliaismaljat.

Kukat 250 e ja meillä oli oikeastaan aika vähän kukkia.

Hääsviitin maksoivat appivanhemmat, se oli n. 200 euroa.

Sormuksia ei vaihdettu.

Päästiin mun mielestä aika halvalla, mutta maksohan noi lopulta aika hyvin. :D Yhteensä varmaan lähemmäs 3000 e, mutta onneksi meidän vanhemmat osallistuivat ja itse ei menty nuorina opiskelijoina vararikkoon (oltiin säästetty myös häitä varten). Mielestäni toi oli toisaalta aika vähän kun meillä oli niin valtavan hienot häät. :) Mulla kävi tuuri kun sain puvun käytettynä ym. Tietty jossain muualla kuin Helsingissä voi päästä halvemmalla paikan vuokran ja esim. sviitin suhteen.

Mentiin siis naimisiin viime keväänä.

Vierailija
25/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin kutsut itse joten niihin meni muutama kymppi. :)

Vierailija
26/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä oli soittamassa mun veljen bändi - ruoka- ja juomapalkalla! ;)

Vierailija
27/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni n. 10 000... vieraita suurinpiirtein sama määrä alle 70 jäi lopullinen määrä. Tuohon siis laskettuna mukaan häämatkakin. Mutta onneksi tuota summaa ei niin huomannut kun häitä järkkäiltiin vuoden verran niin se meni pikkuhiljaa eikä tarvinut kerralla maksaa. Itse hääviikonloppuna ei tarvinut kun maksaa pitopalvelu 2500€ ja sitten bändi 600€.

Mutta joka pennin väärti oli ja paljon tehtiin myös itse :)

Vierailija
28/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhteensä kaikkeen meni ehkä noin 5000e.

Sinällään en muista tarkkaan koska en muista kaikkia korttipapereiden jne. hintoja. Tuohon siis sisältyy puvut, sormukset, henkikirjoittajan palkka, pitopalvelu, majoitus jne.

Rahanmeno riippuu pitopalvelun hinnasta ehkä eniten. Ruoka on kallista. Meilläkin ruokaan ja juomaan meni eniten rahaa, noin 2000e.

Vierailija
29/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin ihanalta vaikuta

70 vierasta, voileipäkakkuja, hääkakku, myöhään illalla suolapalaa, boolia... ihanat häät ja lämmin tunnelma

ai nii tohon lisäks tietysti vielä puvut sun muut=)

Vierailija
30/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä on vaatteetkin mukana ja kuvaus. Vieraita häissämme oli 7. Ihanat häät oli, meidän makuumme :)

Vierailija
31/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis. puvut, kampaamot yms., ravintolaillallinen 30 hengelle juomineen.

Vierailija
32/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana kaikki eli puvut, kampaukset morsiamelle ja kaasolle, meikit, vuokratila, bändi, seisova pöytä 90 hengelle, yöpalat, rajoittamaton alkoholitarjoilu koko illan, vähäinen koristelu, kutsut, kiitoskortit, lapsenvahdit...

Vierailija
33/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

787 euroa ja 10 henkeä. Tähän kuuluu ruokailu ravintolan kabinetissa, kukat, valokuvaus ja sormukset. Mentiin maistraatissa ja vaatteet oli valmiina. Lisäksi kävin kampaajalla viikkoa ennen häitä, 80 e, mutta en laske sitä näihin kuluihin, sillä siellä olisi pitänyt käydä muutenkin. :)

Vierailija
34/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana koko helahoito asuineeen ja sormuksineen.

Vierailija
35/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuon kokoluokan häät maksoi 3000 e. Ei tosin ollut vuokratilaa eikä juomaa, joten ne nostaa varmaan teillä hintaa.

Me tehtiin meidän näköiset häät (mm. mieskvartetti) ja varsinaisesti ei pihistelty missään, mut toisaalta mitään kovin kallista makuakaan meillä ei ole. Näinpä saimme unelmiemme häät tuolla 3000 eurolla. Aikaa on muutama vuosi, joten ehkä inflaatio olis nostanut tuon jo 3500 euroon.

Vierailija
36/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita oli muistaakseni hiukka vajaa 60.

Seisova pöytä + tarjoilijat 1000€ (ei ollut virallinen pitopalvelu)

Kukat 70€

kampaus + meikki 150

juhlapaikan vuokra 250

bändi 400

hääpuku(ostettu, käytetty, korjaukset) 300 + alusvanne(vuokra?)+ kengät + korut + sormus + kynnet 400?

vihkituomari 200

miehen paita ja kravatti 60

kutsukortit, itsetehdyt + hääkarkit ja niiden kotelot, pöytäkoristeet, pöytäliinat, pihavalot, kynttilät, paikkakortit yms. ei mitään hajuakaan enää hinnasta, varmaan 200-300

Valokuuvaajana toimi yksi vieraista ja hänelle ei rahaa maksettu.

Sitten vielä alkoholijuomat, niistä en kyllä tiedä mitä maksoi kun en niitä itse ostanut.

Itse piti juhlapaikka siivota ja koristella ennen häitä ja tietty korjata jälkensä häinen jälkeen mutta saimme pitää sitä 3 vrk.

Vierailija
37/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku ei ole ruokaa?

Ei kovin ihanalta vaikuta

70 vierasta, voileipäkakkuja, hääkakku, myöhään illalla suolapalaa, boolia... ihanat häät ja lämmin tunnelma

ai nii tohon lisäks tietysti vielä puvut sun muut=)

Voileipäkakku on paholaisen keksintö ja loukkaus ihmiskuntaa kohtaan.

Olisitte tarjonneet vaikka sitä karjalanpaistia, vaikkei sekään kyllä ole merkki panostuksesta.

Vierailija
38/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kulut olivat 38 000. Tossa summassa mukana myös häämatka (3800) ja mun vihkisormus (9200).

Vierailija
39/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraita oli siis 100.

Vierailija
40/59 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät pk-seudulla. Vieraita oli n. 100 ja kulut n. 45 000€.