Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minne voin hakea töihin että tienaisin n. 4500e,

Vierailija
13.06.2011 |

tai ainakin 4.000e? Olen ktm, reilu kolmekymppinen pienten lasten äiti, perusfiksu, nopea oppimaan, mutten omaa mitään erityistaitoa eikä minulla ole esimies tms. kokemusta. Voisin kuitenkin kuvitella oppivani monenlaisiakin tehtäviä. Nykyinen työ ei anna osaamistasolla tai muutenkaan oikein mitään ja palkka on vain vähän yli 3000e enkä ole ollenkaan tyytyväinen siihen. Helsingissä asun. Asiallisia vastauksia kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sentään KTM, mulla on sama ongelma mutta insinööritausta...

Vakuutusyhtiöt, pankit? Tilitoimistot?

Ja controller -positioitahan on auki vaikka kuinka.

Vierailija
2/3 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakee yleensä laskenta ym. taustaisia ekonomeja, mä luin jotain turhanpäiväistä organisaatiohuttua. En sinällään pelkää numeroita mutta koska ei ole mitään laskentaoppeja takana pakollisia peruskursseja lukuunottamatta niin ei mua valita controller ym. hommiin.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakee yleensä laskenta ym. taustaisia ekonomeja, mä luin jotain turhanpäiväistä organisaatiohuttua. En sinällään pelkää numeroita mutta koska ei ole mitään laskentaoppeja takana pakollisia peruskursseja lukuunottamatta niin ei mua valita controller ym. hommiin. t. ap

Olen itse pankissa töissä ja täällä on kaikenlaisilla koulutustaustoilla olevia ihmisiä ja kauppatieteilijöitä. Ja isossa pankissa on niin paljon erilaisia toimenkuvia että pääaineellasi ei ole hirveästi väliä. Itse olen laskentatoimen KTM sivuaineena vähän organisaatiohuttua, pankissa duunissa mutta päivääkään en ole tehnyt mitään laskentaan liippaavaakaan.

Eli rohkeasti vain hakemaan töitä vaikka pankistakin. Mieti vain minkätyylinen työ kiinnostaisi ensin edes vähän. KTM'n koulutushan antaa pätevyyden vaikka mihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi