Kämppä menossa myyntiin
just ihan kohta. Ekan esittelyn varalle tiedustelisin, että mitkä paikat nyt ois erityisesti hyvä syynätä ja puunata?
Joskus olen muuten kuullut sanottavan, että kylppäristä pitäs laittaa shampoot sun muut piiloon.. Niinku miks? Luulis, että saippuavapaa kylppäri antais enemmän sen vaikutelman, että meillä ei peseydytä lainkaan ;D
Kommentit (8)
käyttämättömään kylppäriin ostettuaan teidän asunnon. He eivät halua mielikuvaa siitä, kuinka teidän muumishampoo kökötti suihkutelineellä.
Näyttöjen tullessa muuten kuivaa kylppärin lattia. Inhottavaa ollut, kun on sukissa yrittänyt pomppia katsomaan vesilammikoiden yli saunan puolta näytöissä.
Myyvintä olisi sellainen hotellin tapainen siisteys, neutraali ja aneeminen, mutta puhtaan tuntuinen.
pullojen siivoaminen pois on aikamoista pelleilyä. Mä en usko, että sillä saa yhtään asuntoa myytyä paremmin. Tärkeintä on, että asunnossa pääsee liikkumaan sujuvasti ja joistain asunnoista kannattaa jopa viedä liikoja huonekaluja pois. Antaa avaramman vaikutelman. Joku hääkuva kirjahyllyssä on täysin yhdentekevä.
Ja tärkeintä on PUHTAUS! Ovenpielet puhtaaksi, ulko-ovi ja sen pielet puhtaaksi, lattiat puhtaaksi, kylppärin seinät, hanat, pytyt jne. Ei saa näyttää piintyneeltä ja paskaiselta.
Eli niin paljon roinaa jemmaan kun vain saatte. Lasten piirustukset pois jääkaapin ovesta, eteisetä kenkävyöry jonnekin, sohvapöydälle kukkakimppu jne.
Myyvintä olisi sellainen hotellin tapainen siisteys, neutraali ja aneeminen, mutta puhtaan tuntuinen.
tarvitse kaikkea piilottaa kylppäristä, eikä muistakaan huoneista. Mutta jos siellä kylppärissä on kymmeniä shampoo- ja saippuapulloja, niin laita edes osa johonkin kaappiin tai kerää vaikka koriin etteivät asunnonkatsojat kompastu.
Mitä taas kannattaa tehdä: kylppärissä pese lattia, pahimmat pesuaineroiskeet seinistä ja puhdista lattiakaivo ettei tule hajuja.
Keittiössä pitäisi olla samnlainen yleissiisteys, siis kaikki näkyvä lika pois ja likaiset astiat pois.
Jos on tosissaan asuntoa etsimässä, niin millään pikkujutuilla (leikkokukat ja pullantuoksut) ei hämätä ostajaa, eivät ainakaa minua kiinnosta yhtään. Likaisuus kyllä vaikuttaa ostohalukkuuteen, jos ei pidetä näkyvistäkään asioista huolta, niin tuskin välitetään muutenkaan asunnon kunnosta.
just ihan kohta. Ekan esittelyn varalle tiedustelisin, että mitkä paikat nyt ois erityisesti hyvä syynätä ja puunata? Joskus olen muuten kuullut sanottavan, että kylppäristä pitäs laittaa shampoot sun muut piiloon.. Niinku miks? Luulis, että saippuavapaa kylppäri antais enemmän sen vaikutelman, että meillä ei peseydytä lainkaan ;D
mutta jos on tavallista pantenea tai vst, silloin yleisilme on siistimpi kun markettikasat on pois silmiltä.
Meillä on vessassa 3 osainen lokerikko ja siinä on varmaan 20 puteloa. Tosi rumannäköinen.
Joka kerta kun siivoan vessan päätän siivota, mutta kun hylly vessassa on täpötäynnä, se aina saa alkuperäiseen kuntoon.