Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? Ärsyynnyn kaikesta. Mies ärsyttää minua ja kovasti.

Vierailija
04.06.2008 |

Ihan kaikki siinä ärsyttää nyt tällä hetkellä.

Sen hengitys vinkuu.

Puristelee takapuolessaan olevia finnejä.

Kuorsaa.

On erittäin laiska.

On sisällä aina kalsarisillaan.

Käy aina ja koko ajan kakalla. Aamulla ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi. Ainakin 3-4 krt päivässä.

Ei huomaa siivota käskemättä mitään.

Listaa voisin jatkaa loputtomiin. Kaikki ärsyttää nyt minua. Miksi? Millä keinolla saa menemään ohi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aika ennemminkin.

Yleensä kyllä huomaan ärsyyntyväni juuri ennen uukautisia juuri tälläisistä asioista, mutta siis nytkin. -ap

Vierailija
2/6 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..juuri listasin mielessäni ukon huonoja puolia: laiska, negatiivinen, huumorintajuton, itsekäs, pihi, pinnallinen, keskustelukyvytön, itsekäs, itserakas. Välillä sitä miettii, että mihin hittoon sitä on oikein joskus rakastunut, kun tulee pelkkiä huonoja puolia mieleen. Olenko tehnyt ratkaisevan virheen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koeta saada / ottaa vähän etäisyyttää... siis tehdä jotain omia juttuja itsekseen, ehkä kodista poissa.

Ethän ole raskaana - silloin ärsyttää myös helposti KAIKKI? (nimim. itse olen ja en kestä nyt mitään...)

No, ehkä tuo pahin ärsyynnys menee ohi...

sano miehellesi että "sorry mutta voisitko puristella niitä finnejäsi salaa, tuo oikeasti ärsyttää minua". Vai onko miehesi sellainen että vaan naureskelee ja innostuu kahta enemmän, kuten mun... ?

Mun mies esim. piereskelee sängyssä ja löyhyttelee peittoa hulluna että haju oikein leviäis, ja hokee vaan "suut makeeks".

Ja yksi ilta se puristi selästään jonkun vanhan finnin ja KAUHEE omituinen mätä löyhkä levis koko makkariin ja kesti monta tuntia, en meinannu voida nukkua.

Ja sillä on myös aina joku pyhä aamupaskatuokio , ja ne miesten vessareissut aina kestääkin niin pitkään.

Ja ärsyttää myös sen tapa olla NIIN sairas kun vähän kurkku kipee, mulle se ei jaksa puhua kun vaan murahdella ja olla kiukkunen, mutta heti kun joku vieras soittaa tai tulee, niin johan ukolta lähtee ääntä niin sujuvasti.

Ärsyttää myös tapa tulla yhtäkkiä puristelemaan tissejä, ja sitten ei uskota kun sanon ette niihin noin vaan hyökätä kiinni ja ettei se tunnu kivalta.

Hoh, näistä miehien ärsyttävyyksistä saiskin kyllä vaikka KUUUUUINKA pitkän listan.....!

Vierailija
4/6 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä on myös aina joku pyhä aamupaskatuokio , ja ne miesten vessareissut aina kestääkin niin pitkään.

sen tapa olla NIIN sairas kun vähän kurkku kipee,

Ärsyttää myös tapa tulla yhtäkkiä puristelemaan tissejä, ja sitten ei uskota kun sanon ette niihin noin vaan hyökätä kiinni ja ettei se tunnu kivalta.

Hoh, näistä miehien ärsyttävyyksistä saiskin kyllä vaikka KUUUUUINKA pitkän listan.....!

Vierailija
5/6 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut korjannut jälkiään -> pyysin korjaamaan -> sain huokailua ja tuijotusta iäisyyteen -> nauraen totesin että onko noin kamalaa siivota jälkensä -> mies suuttui ja paiskoi tavarat paikoilleen.

Tätä tapahtuu ihan päivittäin. Tänäänkin tehtävälistalla oli miehen kohdalla biojäteroskiksen tyhjennys, jota ei tehnyt koska "mä teen sen illalla". Siihen totesin että kulta, mun on paha tehdä ruokaa jos kuoret ym. ei mahdu roskikseen ja nyt päädyttiin siihen että syödään leipää ;).

Vierailija
6/6 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koeta saada / ottaa vähän etäisyyttää... siis tehdä jotain omia juttuja itsekseen, ehkä kodista poissa.

Ethän ole raskaana - silloin ärsyttää myös helposti KAIKKI? (nimim. itse olen ja en kestä nyt mitään...)

No, ehkä tuo pahin ärsyynnys menee ohi...

sano miehellesi että "sorry mutta voisitko puristella niitä finnejäsi salaa, tuo oikeasti ärsyttää minua". Vai onko miehesi sellainen että vaan naureskelee ja innostuu kahta enemmän, kuten mun... ?

Mun mies esim. piereskelee sängyssä ja löyhyttelee peittoa hulluna että haju oikein leviäis, ja hokee vaan "suut makeeks".

Ja yksi ilta se puristi selästään jonkun vanhan finnin ja KAUHEE omituinen mätä löyhkä levis koko makkariin ja kesti monta tuntia, en meinannu voida nukkua.

Ja ärsyttää myös sen tapa olla NIIN sairas kun vähän kurkku kipee, mulle se ei jaksa puhua kun vaan murahdella ja olla kiukkunen, mutta heti kun joku vieras soittaa tai tulee, niin johan ukolta lähtee ääntä niin sujuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi