Abortti luo vihaa toiseen osapuoleen????
Abortti luo vihaa toiseen osapuoleen?
Olen kokevinani miehen kamalan vihan. Sitä on nyt kestänyt niin kauan kuin muistan. Loppua sille ei näy - en keksi mitään keinoa millä lopettaa sen. Kärsin siitä ja se kuluttaa minua. Haluaisin sen loppuvan. Haluaisin sovinnon ja rauhan.
Ymmärtääkseni se alkoi aborttitilanteesta, joka kokonaisuutena oli aivan hirveä. Olen yrittänyt kysyä mieheltä, mistä on kyse, mutta hän ei siihen vastaa.
Tilanteessani on siis kyse miehen vihasta naista kohtaan, mutta voisihan nainenkin alkaa vihata aborttipartneriaan, lapsensa isää.
Kertokaa te, jotka olette niin viisaita, mistä tässä on kyse ja mitä pitäisi tehdä, jotta tulisi sovinto ja rauha.
Kommentit (2)
Ennen aborttia tuli vielä pahoinpitelemään ja veti toisen naisen kuvioihin. Olin jo luullut hänen kadonneen kuvioistani ja hyväksynyt sen.
3 kk abortin jälkeen tuli kosimaan, mutta annoin rukkaset.
Sitten alkoi tämä vihanpito abortin jälkeen - ja mies on muuttunut aika järkyttäväksi. Muutama vuosi tapahtuman jälkeen meni naimisiin tuon naisen kanssa, jonka uhkaukseksi minulle oli kuvioihin kutsunut.
Sellainen juttu!
Jos toinen olisi halunnut pitää lapsen, voi siitä jäädä aikamoinen kolo sielunsyrjään, voisin kuvitella.