Huomenta! Miksi olemme hereillä näin aikaisin?
Minä menin kahden aikaan vasta nukkumaan, mutta heräsin pari tuntia nukuttuani. Juon kofeiinitonta kahvia ja toivon saavani vielä unta.
Kommentit (25)
onneks kerrankin rupesin ihmisten aikaan nukkumaan.
Lapsukainen herätti kuudelta. Nyt juon kahvia ja syön leipää, kohta annan puuroa tuolle muksulle. Samalla luen av:ta ja muita palstoja.
Illalla en saanut unta ja kun olin tunnin nukkunut, mies ehdotteli seksiä. No en saanut tietenkään nukutuksi sen jälkeen.. : )
Ja olen raskaanakin kaiken lisäksi.
herättämään kun kuulema varpaankynsi oli jotenkin "mennyt huonoksi" :D Enkä enää sitten saanut unen päästä kiinni...
Nukkumaan menin 24 jälkeen. Tänä iltana varmaan sitten vähän aiemmin ;)
Muistelemaan kuolleita vanhempiani. Äidin kuolemasta tuli juuri päivälleen 10v ja isäni kuolemasta tulee jussina 18v. Paljon olisi kerrottavaa, mutta ehkäpä he molemmat tietävät siellä jossain mitä mulle kuuluu :)
rapsuttelemaan kurkkuani sisäkautta sukkapuikolla... Ihanaa kun heinät kukkii niin kauniisti >:( Ärh!
Heräsin kuuden aikaan käydäkseni vessassa vaan en ois enää saanut unta ja jos oisin sänkyyn menny takas niin todennäköisesti poika ois heränny samalla. Saanpahan syödä aamiaiseni rauhassa :)
Onneksi menin jo kymmeneltä nukkumaan:D huh onpa mun elämä muuttunut, lauantai-iltana KYMMENELTÄ NUKKUMAAN!
Olin ajatellut nukkua, mutta mies olikin lähtenyt lenkille ja lapsi heräsi oven kolahdukseen. Mies oli toissayön töissä ja nukkui eilisen ja siksi oli niin virkku.
No nyt tässä ollaan lapsen kanssa kahden hereillä. Onneksi toinen lapsi vielä nukkuu.
siellä tulee sitten aamutuimaan kuuma, kun aurinko alkaa paista.
Aamuaskareet on tehtynä (menen navetalle aamuisin klo 5), nyt juon tässä kahvia ja odottelen että lapset heräävät.
Normaalisti nukkuu ainakin tunnin pidempään ja tänään on miehen nukkumisvuoro, mur.
Nukkumaan menin yhdeltätoista ja poika herätti yöllä ainakin neljä kertaa.
tosi pahaan oloon. voi kun vielä tän päivän selviäis hengissä helteestä, huomenna pitäis viilentyä.
kun olemme vasta tulleet yövuorosta, ja aamu on niin kaunis, ettemme malta mennä nukkumaan :)
teltassa nukkumista kaikille, joilla siihen on mahdollisuus! Täällä yön alin lämpötila oli 13 astetta, joten teltassa on huomattavasti viileänpää.
en tykkää nukkua kamalan pitkään muutenkaan.
Miksi tuhlaisin kauniin kesäamun auringonnousuineen nukkumalla?
2v könysi joskus 5 maissa viereen, nukuimme kyllä vielä torkkuen 8 asti, vaikka tyttö pyöri ja potki unissaan. Lisäksi makkarissa hirveän kuuma (vanha talo, ei kunnon ilmanvaihtoa) ja mulla potkii lisäksi kuopus masussa rv 39, että ei mun uneni kovin laadukasta ole.. Nyt mokkaa kupissa, tyttö katsoo Postimies Patea, eiköhän tää tästä.
Joten voi olla että pissahädän lisäksi hormonit herättää, joka aamu klo5 maissa....