Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lapsen kanssa kulkiessasi kokenut uhkailua,vittuilua tai muuten vaan marinaa?

Vierailija
11.06.2011 |

Minä olen liikkunut lasten kanssa paljon ja suurin osa ihmisistä suhtautuu lämpimästi tai vähintäänkin neutraalisti.Jos joku on joskus ikävä ollut on se ollut aina suomalainen keski-ikäinen mies

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä ole, toivottavasti ihmiset oppisivat käyttäytymään siivosti ja kunnioittavasti toisiaan kohtaan. Tuntuu tosi pahalta, että etenkin lapsen seurassa tällaista tapahtuu.

Ap, haluatko kertoa, miten sinua on kohdeltu ikävästi? Tsemppiä ja häntä pystyyn! Olet varmasti hyvä äiti ja kiva ihminen. :)

Vierailija
2/6 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kolmen lapsen kanssa liikutaan. Siis jep. marinaa on kuultu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin onko joku kokenut.Kiitos kuitenkin :) ap

Vierailija
4/6 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mulkaisun syyksi riittää se kun joutuu kiertämään meidät kaupassa. Ja kyllä meillä on suurperhe mutta lapset käyttäytyvät todella hyvin kun ollaan liikenteessä.

Vierailija
5/6 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maaseudulla ja edustan valtaväestöä. Toisin on ystävälläni, suomessa suomalaisen kristillisen naisen synnyttämän muslimiksi palanneen naisen kohdalla, häntä ja lapsia uhkaillaan liki päivittäin vain siksi että äiti käyttää huntua ja tunnustaa siis uskonsa. Se riittää provosoimaan. Lähinnä hyvin pukeutuneet ja siistit keski-ikäiset naiset ovat pahoja suustaan, humalaiset nuoret miehet voivat olla uhkaavia fyysisesti ja valitettavasti myös lapsille.

Vierailija
6/6 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauva itkee tulee kommentteja/ (painokelvottomia osa- lapsen kuullen vielä)

Suomi on lapsivihamielinen maa- ainakin ok seutu

ps todellakin lapsettomat NUORET naiset ovat eniten komentoineer

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi