Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaa raskaaksi?

Vierailija
18.12.2009 |

Onko kukaan hankkiutunut raskaaksi salaa mieheltään? Siis jättänyt ehkäisyn miehelle kertomatta?

Meillä tilanne on sellainen, että mies ei missään tapauksessa suostu kolmanteen lapseen, mutta tiedän, että kolmas lapsi olisi oikea ratkaisu juuri nyt. Edellinen vahinko-raskaus päättyi keskenmenoon yli vuosi sitten ja silloin mies lupasi, että yritetään uudelleen, kun aika on sopiva, mutta eipä nyt olekaan sopinut sen jälkeen. Enkä tiedä tuleeko koskaan miehen mielestä sopimaankaan, jos jään sitä odottelemaan...

Olenko mielestänne umpi-moraaliton, jos hankkiudun raskaaksi "salaa"?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisit, jos mies sinulle kertomatta hommaisi kotiinne hoidettavaksi vaikkapa dementoituneen vanhuksen?

Vierailija
2/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan hankkiutunut raskaaksi salaa mieheltään? Siis jättänyt ehkäisyn miehelle kertomatta?

sopinut sen jälkeen. Enkä tiedä tuleeko koskaan miehen mielestä sopimaankaan, jos jään sitä odottelemaan...

Olet oikea paskiainen kun aiot salata puolisoltasi tuollaisen asian. Ei ole vahvalla pohjalla teidän liitto?

Juuri tuon takia kaverini antaa vaimolleen seksiä vain parin kuukauden välein, ja silloinkin vain äsken ostamiensa kortsujen kanssa, koska ei uskalla jättää niitä kylppärin kaappiin kun pelkää että vaimo tekee niihin reikiä. Kertoi mulle seksin puutteestaan baarireissulla hiljattain kun tarjolla oli naisseuraa joka ei välitä onko miehellä sormuksia vai ei.

Mietipäs mitä tekee miehelle kun huijauksesi ja valehtelusi paljastuu.

Olen siis mies ja isä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementoitunut vanhus olis ihan ok, jos saisin kuulla muutaman kuukauden etukäteen asiasta... ;)

Miehen psyykkisesti sairasta tätiä onkin meillä hoidettu useampaan otteeseen vuosien varrella.

Onko tuo siis pätevä vertaus?!

Vierailija
4/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopinut sen jälkeen. Enkä tiedä tuleeko koskaan miehen mielestä sopimaankaan, jos jään sitä odottelemaan...

Olet oikea paskiainen kun aiot salata puolisoltasi tuollaisen asian. Ei ole vahvalla pohjalla teidän liitto?

Juuri tuon takia kaverini antaa vaimolleen seksiä vain parin kuukauden välein, ja silloinkin vain äsken ostamiensa kortsujen kanssa, koska ei uskalla jättää niitä kylppärin kaappiin kun pelkää että vaimo tekee niihin reikiä. Kertoi mulle seksin puutteestaan baarireissulla hiljattain kun tarjolla oli naisseuraa joka ei välitä onko miehellä sormuksia vai ei.

Mietipäs mitä tekee miehelle kun huijauksesi ja valehtelusi paljastuu.

Olen siis mies ja isä itsekin.

Liittomme on vahvalla pohjalla, mutta mieheni pelkää vauvoja, on aina pelännyt. Kahteen ensimmäiseen sain hänet taivuteltua, mutta nyt en jaksaisi tapella asiasta niin kovasti...

Tiedän, että ei ole oikein, mutta... :/

Vierailija
5/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ei ole muuta kuin haittaa....täällä on kaik kolme lasta puhuttu ja suostuteltu pitkän aikaa ennenkuin mies suostui. se oisi miestä kohtaan väärin jos jättäisit ehkäisyn salaa pois!

Vierailija
6/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein salaa ku ei ollu kuulemma "ajankohtaista" ja nyt mies on enemmän kuin iloinen!

miehet osaa olla tyhmiä!

tee vaan salaa no hätä, muista vaan että ei saa kertoa muuten suuttuu! voihan vahingossa unohtaa pillerin =D

Vierailija
7/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka avainasia pitkässä parisuhteessa. ei kai sitä lasta ole ihan juuri nyt pakko saada, kai se oikea hetki on vuoden päästä edelleen (jos ei niin, sitten tuskin tämäkään on se)? yritä puhumalla: kertomalla miten tärkeää sinulle ja miten edellistenkin lasten kanssa pärjätty, ettei se kolmas niin paljon tilannetta muuttaisi.

Vierailija
8/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sano miehellesi että nyt olis suojaamaton

nainen käytössäsi. ehdottomasti sanot!

mies joko panee paljaalla tai ei pane ollenkaan ,)

reilu peli? eikö? ehto seksille on että ei ehkäisyä.

oletko itse valmis riskiin että jäät ilman?

Vierailija
9/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyyden huippu. Sinun tahdostasi kärsimään saattaisi joutua 2 henkilöä - miehesi, joka lasta ei halunnut ja lapsi, joka ihan varmasti vaistoaa sen, ettei ollut haluttu molempien vanhempien osalta.

Itse olen juuri tällainen, äidin pakkomielteestä salaa tehty lapsi.

Vierailija
10/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikinä, ei ikinä tuollaista tehdä hyvässä liitossa

2. Jos kuitenkin teet, hoidat homman niin hyvin, että mies ei ikinä, IKINä saa tietää, että teit sen tahallasi, tai siitä tulee ikuinen lyömäase väliinne.

3. Parempi olisi tuo jonkun toisen ehdottama ehkäisyn pois jättäminen, mutta siitä reilusti kertominen.

Vierailija
11/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyyden huippu. Sinun tahdostasi kärsimään saattaisi joutua 2 henkilöä - miehesi, joka lasta ei halunnut ja lapsi, joka ihan varmasti vaistoaa sen, ettei ollut haluttu molempien vanhempien osalta. Itse olen juuri tällainen, äidin pakkomielteestä salaa tehty lapsi.

Kadutko syntymääsi? Toivoisitko, että äitisi olisi tehnyt "oikein" ja sinä et olisi koskaan syntynyt tähän maailmaan?

Vierailija
12/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä näitä naisten pakkomielteitä lasten lukumäärän suhteen, kyllä jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus syntyä molempien vanhempiensa toivomana. Ja eiköhän omille lapsillesikin vanhempien onnellinen avioliitto ole tärkeämpi asia kuin pikkusisko tai -veli.

13/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi raskautua luomuna, joten söin salaa clomeja.

Olihan se miehelle järkytys nähdä 2 viivaa tikussa, mutta kyllä se siitä.

Parissa viikossa miehen sydän suli ja sitten odottikin intoa täynnä kuin ilmapallo.

Nyt "isin pikkinen" on 2,5kk ja on kietonut isänsä totaalisesti pikkusormensa ympäri ;-)

Lisää lapsia meille ei kuitenkaan kaivata. Kahdessa on kuulemma tarpeeksi...

Vierailija
14/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on kaksi lasta ja kaikkea ei elämässä saa. Nämä lapsiasiat on onneksi nykyään mahdollista päättää sen sijaan, että lapsia vaan tulee. Jos nainen saisi yksin asian päättää ja salaa, niin eikö miehellä ole oikeus sitten tarvittaessa hylätä lapsensa? Oikeat vahingot on erikseen, mutta tuntuu aika hirveältä, että joku väkisin tekisi lapsen.

Itse odotan toista ja tiedän, että meidän lapsiluku on tässä. Mies oli ajatellut vain yhtä lasta, mutta asia neuvoteltiin jo aikoja sitten kahteen ja sopimuksesta pidetään puolin ja toisin kiinni.

Vierailija
15/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei missään nimessä ole moraalisesti oikein tehty. Mutta ymmärrän tilanteesi ja voisin kuvitella itseni siinä. Harkitse päätöstä ja muista, että joudut kantaa asian hautaan asti. Luottamus menee jos paljastat itsesi - vaikka kuinka onnellinen mies olisikin kolmannesta.

Vierailija
16/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa miehesi saattaa jopa jättää sinut, oletko valmis kolmen lapsen yh:si?

Itse jätin ehkäisyn vastaavassa tilanteessa pois, kerroin miehelle, että lupasit keskenmenon yhteydessä, että yritetään uudestaa. Aikaa ei kuulunut joten todella jätin ehkäisyn pois sanoin miehelleni, että jos et vauvaa halua niin on vuorosi hoitaa ehkäisy koska meille tullee nyt kohta vauva tai sitten ei ollenkaan! Mies kaivoi kordarit esiin, käytti viikon ja sanoi; Yritetään vain sitä vauvaa.

Nyt meillä on sitten tuo kolmas jo vuoden ja enempää ei tule.

Vierailija
17/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse tehnyt niin! Liittomme tosi vakaalla pohjalla. Olen aina haaveillut suurperheestä ja mieheni kahden lapsen "perusperheestä". No kolmannen lapsen jälkeen ajattelin, että kyllä yksi olisi vielä ihana, mutta mieheni kieltäytyi ehdottomasti. Imetin vielä, mutta kuukautiskierto oli juuri alkanut ja tunsin oviksen tosi hyvin. Sanoin miehelle, että nyt kierrossa sellainen vaihe, että kondomia ei tarvita. Ja siitä sai alkunsa nelosemme. Nyt iskä aivan innoissaan tästä tapauksesta (3.v) ja kiittää minua huijauksestani, mutta nyt ei enää usko vaikka mitä sanoisin kierrostani. Pukeutuu kondomiin jo seksiä ajatellessaankin....JOS TUNNET MIEHESI JA TIEDÄT, ETTEI MITÄÄN KAUHEAA VOI TAPAHTUA, NIIN TEE HUIJAUS....EIKÄ SITÄ OLE PAKKO EDES PALJASTAA....ESIM.PILLEREIDEN SYÖJÄLLE VOI ISKEÄ RIPULI JA SITTEN VEDOTA SIIHEN....ENÄÄ EN ITSE TEKISI, KOSKA HAAVEENI KASASSA, MUTTA JOS MIES TÖPPÄILISI KUMIJENSA KANSSA, NIIN AVOSYLIN OTTAISIN VASTAAN LISÄÄ LAPSIA, MUTTA HARMI KUN TIEDÄN, ETTEI TÖPPÄILE, JOLLEI SITTEN ITSE NIITÄ REIJITTELISI....LEIKKI LEIKKINÄ....

Vierailija
18/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mies sanoisi että by the way, meille on tulossa lapsi. Siinähän sitten sitoutuisin lapseen jota en olisi halunnut koko loppu elämäksi... Ja sitten vielä jotkut ihmettelee miksi miehet ei välitä jälkikasvustaan.

Vierailija
19/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että kerrot jättäneesi ehkäisyn pois. Tai sitten "unohdat" pillerin tai pari ja kerrot unohtaneesi. Mutta missään nimessä älä tunnusta, että tarkoituksella olisit näin tehnyt

Vierailija
20/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi eivät halua lisää lapsia. Se on aika väärin, jos toinen oikeasti ei haluaisi enää elää avioliitossa ja miettii sitä erovaihtoehtoa jatkuvasti. Sitten uudella lapsella tilanne vaan hankaloituu. Siskoni valitettavasti tuli jätetyksi raskaana. heillä oli 8 ja 10 -vuotiaat lapset ja sisko poisti kierukan salaa. Mies sekosi kuultuaan raskaudesta. Sanoi suoraan, ettei jaksa enää ajatusta seuraavasta 18 vuodesta siskon kanssa, kun on vaan vuodet odotellut edellisten lapsien kasvua isommaksi. Tuli tosi likainen ero ja nuorin syntyi viikkoa ennen kuin avioero tuli viralliseksi. Säälin siskoani, mutta toisaalta vaistosin kyllä vuosia, että mies on onneton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi