No niin, nyt sitä hyvää huumoria kehiin!
Ja pistäkää nyt sit myös esimerkkejä huonosta, siitä sellaisesta, mistä pitää päästä ihan sanomaan ääneen, "Toi on huonoa huumoria".
Kommentit (7)
Jim Carrey tai Apua-mies? Kuuluuko niille hymähdellä ja paheksua ääneen, kuinka älytöntä, vai voiko ottaa asian vain niin, että joitakuita tämä nyt naurattaa, vaikka mua ei.
Entäs tänään tuleva Scary Movie 3? Jos miehenne haluaa katsoa, tuhahteletteko paheksuvasti naama norsunveellä?
entäs Frendit? Frasier? Miesystävä valittaa mulle niistä, että kun pitää katsoa, vaikkei niissä ole mitään hauskaa. Hän katsoisi Apuva-miestä tms. Borattia hän katsoi 10 minuuttia, jonka jälkeen esitti paheksuntansa, ja lopetti. En nyt minäkään erityisen kamalasti nauttinut, mutta kyllä mä nyt välissä naurahdin, sen sijaan että olisin istunut naama väärinpäin murjottaen.
Onko jompikumpi meistä väärässä?
t. määvaan
Miestä ja mua on naurattanut yhdessä mm. Bruno, Paksuna, Toi Scary Movie3 ja muut parodia pläjäykset satunnaisesti, Hauskat kotivideot, Raymond, Frendit, Simpsonit... Frasier naurattaa mua, mutta mies ei ymmärrä. Ikää meillä on neljänkympin molemmin puolin.
Putousta katsottiin sen verran, että ei kiitos. Apuva mies ei kanssa uppoo.
Hymyhuulissa(muistaakseni) oli Talebanien missikisat ja sille nauretaan vieläkin vedet silmissä, kun muistetaan se :)
Ei voi mitään. Samoin useimmat amerikkalaiset sit-comit ovat mielestäni aika tylsiä ja ennalta-arvattavia. Amerikkalaisista South Park on joskus yllättänyt positiivisesti.
Hyvä huumori toimii useammalla kuin yhdellä tasolla, ja herättää myös ajatuksia. Esim. yllä linkkaamani Stewart Lee on mielestäni hitaasta tyylistään huolimatta tosi hauska, koska kääntää ennakko-odotukset yleensä ympäri, ja haastaa yleisön näkemään asiat hiukan uudesta perspektiivistä. Suosittelen lämpimästi, jos englanti sujuu ollenkaan.
Samoin meillä nauretaan vieläkin Studio Julmahuvin saksalaisdekkareille 'Die Kühe', vaikkei se kovin hienostunut ollutkaan.
t. edellinen
Entäs tänään tuleva Scary Movie 3? Jos miehenne haluaa katsoa, tuhahteletteko paheksuvasti naama norsunveellä?
mutta ei tuo kyllä miehellenikään uppoaisi.
Tässä hyvää:
Aika erilaisia, mutta kohderyhmää ei voi olla naurattamatta.
Huonoa taas sitten on joku munamiehen pomppufiilis tai itsetarkoituksellinen alapäähuumori.