Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kiinnostunut sisustuksesta, enkä vaatteista. En myöskään ruuanlaitosta. Kohtalotovereita?

Vierailija
11.06.2011 |

En ole mikään poikatyttönainen mutta nämä jutut menevät aivan yli hilseen. Shoppailu on mielestäni kammottavaa. Koti on siisti ja jollain lailla sisustettu, mutta sisustuslehdet ja blogit saavat minut haukottelemaan. Ruokaa syön lähinnä siksi, että tarvitsen energiaa. Karkki käy tarvittaessa herkusta. Puuttuuko multa jokin geeni vai mistähän tässä on kyse? Minua kiinnostaa elokuvat, taide monissa eri muodoissa, musiikki...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on viimeiset 10 vuotta ollut samat huonekalut ja verhot ikkunoissa ja matot lattioilla, taulut samoissa paikoissa, koriste-esineet jne.

Ruokaa tekee vain harvoin nykyään, kun sen lapset on jo teinejä. Karkkia ja muuta herkkuja syö aika paljon. Ostoksilla käy vaan silloin kun on pakko ja ei oo mitenkään kiinnostunut muodista. Hiukset on olleet jo vuosia samassa mallissa.

Mutta se on ihana tyyppi noin muuten, ihan mahtava!

Vierailija
2/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10 vuotta ja vaatteita hankin etupäässä vain lapsille. Ruokaa teen vain koska on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulli ?

Vierailija
4/4 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. sisustuksessa ja pukeutumisessa, mutta en itse osaa esim. sisustaa enkä valita vaatteita eikä huonekalujen ja saatteiden soppailu kiinnosta yhtään. Silmäni siis sanoo mikä sisustuksessa on kaunista tai mitkä vaatteet on kauniit jollain toisella ihmisellä, mutta itse en osaa valita tai yhdistellä. Kaikki sisustusohjelmat kammottaa. Kuvataiteista ja arkkitehtuurista nautin, vaikken "ymmärrä" sillä tavalla, tai ehkäpä ymmärränkin. Olisi kiva asua ja pukeutua kauniisti, mutta en koe sitä niin tärkeäksi, että viitsisin vaivautua. Ja ekologisesti ajattelen, että 10 vuoden välein ei todellakaan kalusteita vaihdeta! Jos ostan kalusteen, ajattelen sen kestävän ainakin 20 v ehkä ikuisesti. Monet vaatteetkin mulla on 5 v vanhoja...Tavallaan arvosta tätä itsessäni ja muissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi