AV-mamma tykkää tunikasta, koska
sillä voi kätevästi peittää läskinsä.
Hirveä vaatekappale ainakin hoikalla.
Kommentit (12)
en tiedä. Olen av-mamma, varmaankin, mutta omistamani yhden ainoan tunikan heivasin kiertoon, sillä näytin siinä 10kertaa lihavammalta. Samaan tulokseen olen tullut kaikkien kokeilemani tunikoiden suhteen. Nyt en enää edes kokeile. Tuntuu vaan vaikealta löytää muuta, kaupat on niitä täynnä.
että lantio on vyötäröä paljon isompi, joten normaali paita on joko liian lyhyt tai liian kapea lantiolta tai liian iso yläkropasta. Tunika istuu hyvin, jos on oikean mallinen. Tarkka on oltava, ettei näytä raskaana olevalta koska rinnatkin on pienet.
Itse näytän ainakin ihan läskille tunika päällä, vaikka vyötärö on hoikka, mutta peffa muhkea.
Itsekin olen kapeavyötäröinen isopyllyinen nainen, ja hyvin leikatulla tunikalla vyötärö näkyy mutta pylly peittyy.
Empireleikkaus ei tosin käy juuri kenellekään.
olen lattapyllyinen ja makkarat kertyy vatsaan. ei juuri muuta voi käyttää!
Mun mielestä on ihan väärin, että muoti ja vaateollisuus suosii tuollaisia paljon anteeksi antavia vaatekappaleita. Ehkäpä suomalaiset mammatkin oisivat vähän hoikempia, jos olisi jotain motivaatiota pitää yllä sitä normaalipainoa. Mutta ei, vaateteollisuus vain suosii lihomista ja elintarviketeollisuus lihottavia ruokia. Pitäisi laittaa korkealle verolle tuollaiset tuotteet.
Muista, kun tunikat tulivat muotiin. Mietin, että nyt naiset alkavat joukolla petäämään itseään. Pidän kauniisti istuvista ja vartalonmyötäisistä vaatekappaleista. Ihmisen ruumiinmuoto on kaunis. Sitä ei ole luotu peitettäväksi muutenkaan alun perin saati sitten että pyritään kokonaan häivyttämään se ihmisen mallikin.
Nythän on vain niin, että kerrankin niille on myös vaihtoehto. Että ei-mallivartaloisetkin voivat vapautua ja nauttia vaatteistaan ja näyttää vartalostaan vain parhaat puolet.
tunikat ovat todella käteviä näin kesällä, kun on raskaana. Ovat viileitä, mutta suojaavat auringolta. Alle voi laittaa legginsit, ja jos on mekkopituinen tunika niin ilmankin pärjää näin helteellä. Olen hoikka, ja olen huomannut että rinnan alta tyköistuvat tunikat käy mulle, koska ne ei peitä muotoja täysin.
Minusta tunikat on just hyviä vähän isommillekin tytöille jos ei tee figuurista ihan telttamaista!
Ja ennenkaikkea näin helteellä, tärkeintä että on mukavat ja vilpoisat vaatteet!
olen varsin pienikokoinen ja hoikka. Näytin ihan kamalalta..se muistutti ihan äitiysvaatetta eli kauppaan jäi :)
Toki hyvä peittämään muutamat liikakilot, mutta saattaa tosiaan lyhyellä ja hoikalla näyttää säkiltä.
Tunika vain on kaunein vaatekappale. Kuulin juuri, että se on "ysäri" eli ehkä minun oma tyylini on kehittynyt 90-luvulla ja siksi tulen aina pitämään tunikoista.
Olen käyttänyt niitä hoikkana kautenani (olen pitkä ja näyttävä, kapeavyötäröinen ja nättipeppuinen) ja silloin kun on kertynyt ylimääräistä, ja aina se on ollut hyvä valinta.
jos läskillä av-mammalla on tiukka t-paita makkaroineen? Itse tykkään tunikoista, ovat myös kivan viileitä näin helteellä.
t:läski ;)