Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi johtua, että mulla on humalassa paljon kovempi seisokki?

Vierailija
11.06.2011 |

Minulla ei ole impotenssia ja elän parisuhteessa huomattavasti nuoremman ja täydellisen kauniin ja hyväkroppaisen naisen kanssa, jota rakastan koko sydämestäni. Seksi sujuu kuin unelma ja naiseni saa orgasmin joka kerta, joskin ainoastaan nuolemalla.

MUTTA: ollessani humalassa, ja tarkoitan todellakin vaikka 15 oluen jälkeen (en liioittele lainkaan), niin minulla seisoo kivikovana ja kestän todella pitkään. Vaimoke huutaa todella kiimaisena ja saa orgasmeja jopa yhdynnässä...

Minusta tämä on ihan helvetin kiusallista, koska haluaisin olla yhtä "hyvä" selvinpäin (eli suurimman osan aikaa). Yleensä tuntuu tarinat kertovan, että viinaa vetää viisarin alas, mutta olen sellaisen ilmiön kokenut ainoastaan jonkun 2 vodkapullon jälkeen (tai en ole saanut).

Meillä on todella hyvä olla yhdessä ja vaimoke sanoo, että rakastaa mua ja että on "ihana rakastella mun kanssa". Sanoo vieläpä, että harrastaa seksiä kanssani mieluiten kun olen selivn päin. Mutta miksi olen paljon kovempana humalassa ja miksi naiseni saa useampia orgasmeja??? Haluaisin rakastella häntä parhaiten selvin päin!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Mulla on vanhempi, epätäydellinen, löysäperseinen naisehko jonka kanssa seksi sujuu kuin unelma selvinpäin mutta kännissä olen aina puolikova.

Vierailija
2/2 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi rentouttaa, poistaa estot ja nostaa väliaikaisesti mieshormonitasot korkealle. Seuraavana aamuna ne sitten ovatkin laskeneet normaalia alhaisemmalle tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä