Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä oikein pitäisi tehdä avioliiton suhteen?

Vierailija
11.06.2011 |

Mies käy päivät töissä, viikonloput vapaalla. Mies on sopivasti lasten kanssa ja yhdessäkin vietämme aikaa.

Huumorintajumme käy yksiin mutta pidämme eri tv-ohjelmista. Nyt tuo asia on alkanut pänniä oikein toden teolla. Olen jopa harkinnut avioeroa. Mies katsoo Bondeja ja minä haluan katsoa romanttisia elokuvia. Tästä on keskusteltu vakavasti, mutta tilanne on umpikujassa. En enää tiedä mitä voimme tehdä.

Mies on muuttunut naimisissaoloaikanamme hurjasti. Alussa hän katsoi yhdessä kanssani romanttisia elokuvia, mutta nykyään ei katso niitä enää ollenkaan. Mitä ajattelette: voiko tämä kertoa siitä että hänellä on joku toinen? Onko tällaisella suhteella enää mitään tulevaisuutta?

Lisäksi mies saattaa käyttää samoja sukkia jopa kaksi päivää.

Kuinka paljon rahaa saisin yh:na?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko tosissanne) Teidän pitäisi kasvaa lapsen myötä, menemällä yhteisiin juttuisiin, pitämällä yhtä? Kuulostako se vaikealta?

Vierailija
2/7 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko tosissanne) Teidän pitäisi kasvaa lapsen myötä, menemällä yhteisiin juttuisiin, pitämällä yhtä? Kuulostako se vaikealta?

entä ne sukat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellisia juttujav teidän `riidat` kattooko mies sun elokuvia ja sä sen?! ei tsiisus, erotaan ny...

Vierailija
4/7 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellisia juttujav teidän `riidat` kattooko mies sun elokuvia ja sä sen?! ei tsiisus, erotaan ny...

Vierailija
5/7 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olisi aika katsoa muutama Bond.

Avioliitto ei ole pelkää pusuttelua ja kädestä pitämistä jne.

Meillä myös alussa mies katsoi kaikki mitä minä halusin mutta nykyisin hän päättä itse mitä alkaa katsomaan, siihen on minun tyytyminen. Onneksi miellä on kaksi tv:tä.

Vierailija
6/7 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla kannattaa erota. Tuo elokuva-asia on se verran paha paikka ja kaiken paalle nuo sukat.

Teilla on joko edessa ero tai ainakin vuosien terapia. Jos menette terapiaan teidan molempien taytyy olla valmiita muuttumaan (esim ei enaan bondeja tai romanttisia elokuvia vaan sitten katsotte ranskalaista taide-elokuvaa yhdessa ja luovutte molemmat sukkien kaytosta tosiaan)

Mieti siis tarkkaan oletko valmis elamanmuutokseen miehesi kanssa.

Vierailija
7/7 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä touchia siihen. Harjoittele vähän enemmän.