Helsinkiläisille nauraa kohta koko maailma
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/romanileirista_heitet…
Ei jumalauta sentään.
Kommentit (12)
suomalaisten suvaitsevaisuudelle täältä belgiasta käsin
Olen kertonut asiasta naapureilleni täällä Englannissa, että Suomi antaa rahaa bensaan ja lentolippuja, maksaa sähköt, hoitaa asumisen ja ruoat ja ne haukkoo henkeä. Täällä kun ne elää samalla lailla eli varastelee, mutta elävät sillä. Suomessa ne varastelee ja imee yhteiskunnasta loputkin mehut. Naapuri ehdotti muuten lapsilleen minun aloitteestani Suomen yliopistoja (3 lasta), koska tänne tuli tuo 9000 punnan lukukausimaksu. Kun on kolme lasta niin se on 27 000 puntaa vuodessa ja Suomesta koulutuksen saa ilmaiseksi. Yksi lähtee nyt ihan varmasti ja kaksi muutakin miettii eli Suomeen opiskelemaan ilmaiseksi ja sitten takaisin kotiin ja töihin.
muualle eurooppaan pääsee papruilla ja lyhyellä motivaatiokirjeellä. mun esikoinen pääsee kohta ylioppilaaksi, mutta ei lähde suomeen opiskelemaan, mm. intin takia.
Yksi lähtee nyt ihan varmasti ja kaksi muutakin miettii eli Suomeen opiskelemaan ilmaiseksi ja sitten takaisin kotiin ja töihin.
muualle eurooppaan pääsee papruilla ja lyhyellä motivaatiokirjeellä. mun esikoinen pääsee kohta ylioppilaaksi, mutta ei lähde suomeen opiskelemaan, mm. intin takia.
saa vapautuksen, kun ahdistaa ja masentaa yms. Ei se kynnyskysymys.
Yksi lähtee nyt ihan varmasti ja kaksi muutakin miettii eli Suomeen opiskelemaan ilmaiseksi ja sitten takaisin kotiin ja töihin.
Oli täällä pääsykokeissa ja oli vuoden opiskelemassa täällä ja lähti vaihtoon Suomeen ja tekee siellä tutkinnon loppuun. Valmistuu DI:ksi. Nuo kaksi muuta suorittavat vielä A-leveliä nyt paraikaa (kaksoset) ja miettivät mitä tekevät. Se on niin iso säästö, että kannattaa ehdottomasti tehdä, täällä on kyllä paremmat yliopistot, mutta ei niissä niin paljoa eroa ole. Tälle yhdelle tarjosin myös oman vanhan opiskelijaasunnon vuokralle ja pistin kovan hinnan kun säästävät muuten niin paljon.
että maailmannavan lisäksi muuta maailmaa naurattaisi.
Ai kerrotte Belgiassa ja Englannissa (Iso-Britannia)? Ilmankos sitä kautta tänne tuleekin porukkaa.
Mutta niissä vanhoissa siirtomaissa sitä vasta siirtolaisia on....
vaan kansalaisuus. Vai tarkoitatko asuinmaanne inttiä, ettei sen vuoksi voi lähteä Suomeen opiskelemaan?
mun esikoinen pääsee kohta ylioppilaaksi, mutta ei lähde suomeen opiskelemaan, mm. intin takia.
maalaisille koko maailma nauraa jo valmiiksi
lapsilleen SUOMEN kansalaisuuden! Vaikka asuvat ulkomailla eikä olisi ollut pakko! Widdu mitä ääliöitä.
Sosiaalikeskus Sataman (?) seinään oli kiinnitetty kangas, jossa luki "Poliisit vittuun!"
maalaisille koko maailma nauraa jo valmiiksi
suomalaisten suvaitsevaisuudelle täältä belgiasta käsin