olisko sulla varaa nykykämppääsi ja pikkuasuntoon?
Tossa toisessa ketjussa (http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1411956/ero_ja_vuoroviikk…) keskusteltiin, että jos lapsi/lapset jäisi eron jälkeen yhteiseen kotiin, ja vanhemmat vuorottelisivat.
Ajatusleikki: olisiko sulla varaa nykyasuntoosi ja vaikka yksiöön? (Vuokra tai omistus) Monta lasta?
Mulla ei olisi varaa, sen verran iso asuntolaina. Yksi lapsi, joka asuu kotona vielä 15v...
Kommentit (3)
tai siis lapset jäisivät tähän, minä ottaisin sijoitusasuntoni omaan käyttöön ja mies tekisi samoin. Lapsia on 3 kpl, kaikki alle 15v.
Ei minun tarvitse maksaa tätä perheen asuntoa yksin. Mies jakaa asuntolainan ja kulut kanssani.Minulla on varaa maksaa 400 e sijoitusasunnostani kuukausittain, mutta en minä tarvitse kahta asuntoa omaan asumiseeni. Mikäli tulisi ero, mies voisi jäädä tähän taloon lasten kanssa ja minä voisin mennä sijoitusasuntooni
Pointti se, että olisiko sulla varaa maksaa nykyisen asuntosi puolikas ja itsellesi kämppä? Samoin miehelläsi, missä hän olisi etäviikkoina?
Ei minun tarvitse maksaa tätä perheen asuntoa yksin. Mies jakaa asuntolainan ja kulut kanssani.Minulla on varaa maksaa 400 e sijoitusasunnostani kuukausittain, mutta en minä tarvitse kahta asuntoa omaan asumiseeni.
Mikäli tulisi ero, mies voisi jäädä tähän taloon lasten kanssa ja minä voisin mennä sijoitusasuntooni