Jos hoitaisit viikolla ystäväsi kolmea lasta omiesi lisäksi.
He yöpyisivät luonasi jos äidillä on työmatka (lentoemäntä yh)ja viet heidät samalla tavalla tarhaan kuin omasi ja haet kotiin illalla ja siis pidät kuin omiasi, tämä noin 3-4 krt viikossa. Paljonko ottaisit palkkaa?
Kommentit (8)
Tuossahan on tosi suuri vastuu lapsista: jos lapset sairastuvat niin joutuisin heitä kuskaamaan lääkäriin ja olemaan itse poissa töistäni sairaita lapsia hoitamassa. Pyykkimäärä moninkertaistuisi ja samoin ruokalasku. Oma elämä rajoittuisi kun ei voisi niin vapaasti iltaisin liikkua ... ainakaan meillä ei ole niin isoa autoa, että voisin kolmea ylimääräistä lasta pysyvästi kuljetella mukanani.
Ihailen henkilöä, joka tuollaiseksi vara-äidiksi suostuisi. Itsestäni siihen ei olisi.
Tuossahan on tosi suuri vastuu lapsista: jos lapset sairastuvat niin joutuisin heitä kuskaamaan lääkäriin ja olemaan itse poissa töistäni sairaita lapsia hoitamassa. Pyykkimäärä moninkertaistuisi ja samoin ruokalasku. Oma elämä rajoittuisi kun ei voisi niin vapaasti iltaisin liikkua .
En ikinä suostuisi!
Satunnainen apu on eri asia, kun säännöllinen!
Jos on, sitten lasket päiuväpalkan itsellesi. Syömiset ja vaiva. Kamalan sitovaa ja kun on noinkin monta lasta, on työlästä lähteäkään mihinkään, vaikka rannalle. Tosi kiltti olet jos hoidat, ystäväsi saa olla ikionnellinen.
Kyllä siitä pitäisi kunnon palkka saada.
ITse en olisi valmis säännöllisesti tekemään noin paljon. Oletko ap itse töissä kodin ulkopuolella?
Hän on auttanut ystäväänsä vuosia tällä tavalla. Eikä ottanut mitään palkkaa. Hänen ystävänsä kertoo tämän omalla nimellään.
Se henkilö, joka on näin tehtyt on Susan Ruusunen. Hän on auttanut ystäväänsä vuosia tällä tavalla. Eikä ottanut mitään palkkaa. Hänen ystävänsä kertoo tämän omalla nimellään.
Kertaluonteisesti ilmaisiksi, säännöllisesti, niin 50e/yö
yh lentoemännän osallistua, ja vettä menee jne jne, riippuu vähän miten hänellä on vara maksaa? pph:n palkkahan on jotain 1700?? :)