Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitää ajella säärikarvat,

Vierailija
09.06.2011 |

jos ei ajele käsikarvoja myös? Mikä erottaa sääret käsivarsista? Ymmärrän, jos pitää pitkähihaista paitaa, koska jotkut ei esim. talviaikaan ajele säärikarvojakaan. Mutta jos on toppi ja shortsit, niin miksi kädet saa rehottaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnostaan vaaleat käsikarvat. Siksi on pakko ajella sääret.

Vierailija
2/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säärissä kasvaa tummia ja pitkiä karvoja, jos ei aja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnostaan tummat sääríkarvat

,luonnostaan vaaleat käsikarvat. Siksi on pakko ajella sääret.

että moni ajelee säärikarvat, vaikka olisivat vaaleatkin. Ei saa olla ajelematta. se on noloa!

Vierailija
4/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlaiset karvat säärissä ja käsivarsissa, jälkimmäisiä en aja.

Vierailija
5/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ei siinä mitään logiikkaa ookaan. Mulla on ihan samanlaiset karvat säärissä ja käsivarsissa, jälkimmäisiä en aja.

ei mitään logiikkaa. En vaan tajua eroa. Itse ajelen kyllä molemmat, kun mielestäni kädet ovat kauniimmat ilman karvoja. Vaikka minulla on vaaleat lyhyet haituvat vaan. Mutta aina kaikki ystävättäret kummeksuvat tapaani.

ap

Vierailija
6/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele säärikarvoja, saat käsikarvoja. Miksi tosiaan pitäisikään ajella säärikarvoja? Mua ei kiinnosta yhtään, mitä musta ja mun sääristä ajatellaan, kunhan oma mies on tyytyväinen. En oo muutenkaan mikään ulkonäkökeskeinen nainen vaan enempi kinnostaa toiminta ja ajatteleminen.

Minustapa tuntuu että naiset ottaa hurjan tosissaan jotkut mainosten tarjoamat naiskuvat ja sitten yksioikosesti ajatellaan että on nolo jos ei tee samalla tavalla. Omiakin aivoja saa käöyttää ja rikkoa sääntöjä, vaikka onkin nainen. Enkä oo edes mikään feministi.

Vierailija
7/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele säärikarvoja, saat käsikarvoja. Miksi tosiaan pitäisikään ajella säärikarvoja? Mua ei kiinnosta yhtään, mitä musta ja mun sääristä ajatellaan, kunhan oma mies on tyytyväinen. En oo muutenkaan mikään ulkonäkökeskeinen nainen vaan enempi kinnostaa toiminta ja ajatteleminen.

Minustapa tuntuu että naiset ottaa hurjan tosissaan jotkut mainosten tarjoamat naiskuvat ja sitten yksioikosesti ajatellaan että on nolo jos ei tee samalla tavalla. Omiakin aivoja saa käöyttää ja rikkoa sääntöjä, vaikka onkin nainen. Enkä oo edes mikään feministi.

sinuakin ihmetellään, jos säärikarvat näkyvät muille. (ymmärrän, ettet välitä). Mutta harvoimpa kukaan naureskelee naiselle, jolla on käsikarvat ajelematta, melkein menee toisin päin.

ap

Vierailija
8/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloissa kasvaa mustaa, pitkää ja paksua ja sitä on paljon. Käsikarvoituskin on tuuheaa, mutta ihan vaaleaa ja karvat on lyhyempiä ja hentoja. Aurinko vaalentaa ne entisestään.

Jalat ajan, kädet en. Olen joskus nuorempana ajanut käsikarvojakin, mutta sänki oli inhottava ja ne joutuisi ajamaan olkapäästä ranteeseen, en jaksa.

Vierailija
9/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää suunnattomasti, jos vaikka tulee kylmiä väreitä ja menen kananlihalle ja valkoiset käsikarvat törröttää pystyssä. Ällöttää ihan. Mutta ei muiden karvat ällötä. Omat vaan.

ap

Vierailija
10/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloissa kasvaa mustaa, pitkää ja paksua ja sitä on paljon. Käsikarvoituskin on tuuheaa, mutta ihan vaaleaa ja karvat on lyhyempiä ja hentoja. Aurinko vaalentaa ne entisestään.

Jalat ajan, kädet en. Olen joskus nuorempana ajanut käsikarvojakin, mutta sänki oli inhottava ja ne joutuisi ajamaan olkapäästä ranteeseen, en jaksa.

Sheivailla sieltä sun täältä, häpykarvat, kainalokarvat, kulmakarvat ym, mutta käsissä annetaan olla. Tuskin on siis jaksamiskysymys kaikilla. :)

ap

Vierailija
11/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikarvat olivat vaaleat, mutta todella pitkät ja tuuheat. Ehdottomasti parempi ilman. Kyllä mulla pistää silmään toisten tuuheat käsikarvat, mutta en niistä välitä. Huokaisen vaan tyytyväisenä kun omani ovat poissa. Mutta en ymmärrä miksi kukaan haluaa pitää mustia pitkiä säärikarvoja.

Vierailija
12/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa touhua. Sänki on ruma ja karvat vaalenis kuitenkin kesällä. Mitä ihmeen väliä niillä on? Toki olen huomannut vaikka jumpissa olevani lähes ainoa säärikarvainen nainen, mutta enpä sen vuoksi viitsi moista vaivaa nähdä, ihan turhaa työtä ja rahanmenoa. Kainalokarvat kyllä ajelen, koska on miellyttävämpi olla, ja biksualuetta kans, koska mies tykkää. Mutta en ikinä ajelis muualta. En myöskään koske ihaniin kulmakarvoihini!

Vierailija
13/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni jaksaa silti Sheivailla sieltä sun täältä, häpykarvat, kainalokarvat, kulmakarvat ym, mutta käsissä annetaan olla. Tuskin on siis jaksamiskysymys kaikilla. :)

ap

Pidän vain tummimmat karvat ja näkyvimmät paikat kurissa, naamakarvojakin pitää siistiä päivittäin. Olisinpa vaalea ja hentokarvainen...

Vierailija
14/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nilkat samanlaiset kuin Madonnalla tässä

http://www.flickr.com/photos/houbi/3276883334/

Käsikarvat mulla ei näy kuin tarkkaan valoa vasten, ja ovat lyhyitä, mitä nyt joku hieman pidempi hajakarva.

Vierailija
15/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla ei ole.

Tuokin on varmaan geeneissä. Mun äidillä, minulla ja minun 20v tyttärellä on hyvin hyvin ohuet ja vaaleat karvat, joita ei todellakaan tarvitse ajella :)

Vierailija
16/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa käsivarsissa NUKKAA, siis samanlaista, kuin koko kehossa ja kasvoissa. Ei siitä paljon ajeltavaksi ole. Säärissä kasvaa taas kunnon tummia karvoja, totta kai ajan ne pois.

Vierailija
17/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi ajella mitään karvoja, se on jokaisen oma valinta, jos jotain ajelee/sokeroi/vahaa tai poistattaa vaikka laserilla.

Mielestäni omat säärikarvani ovat rumat, ovat aika tummat ja pitkät, poistan ne kun en tykkää niistä. Käsivarsissa on vaaleaa ohutta haituvaa, jota en poista (enkä vatsasta ja selästäkään, vaikka sielläkin jotain haituvaa tai nukkaa on). Se on vaan voi voi, jos jotain häiritsee. Minua ei häiritse jos joku muu haluaa poistaa kaikki ihokarvansa, ihan vapaasti, omathan on karvansa!

Vierailija
18/22 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harva moisiin edes kiinnittää huomiota. Minä en käsikarvoja ajele, alkaisivat vaan kasvaa tuuheina ja tummina nyt ovat vaaleat ja hennot.

Mutta säärissä on tumma, paksu karva, vaikka vaalea olenkin. Aamulla ajan ja illalla sänki :(

Vierailija
19/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että aloin teininä ajelemaan ja poistamaan säärikarvojani kun ne paksuuntuivat ja mustenivat, kun rupeaa miettimään että kauneusihanne oli nuorempana karvaton ja tvstä tulee kokoajan ihokarvanpoisto mainoksia ja sileitä karvattomia sääriä niin nuoret alkavat ihannoida juuri tuota ja mitä nyt on huomannut töiden puolesta että vanhemmalla väestöllä, jotka eivät ole poistaneet ihokarvojaan, on karvat säärissä ja käsissä vaaleat ja vain näkymättömätöntä nukkaa, ainoastaan tummaa kainaloissa, sukupuolielimessä ja kainaloissa, plus miehillä jaloissa ja rinnassa, nyt niistä ei pääse enää mitenkään eroon. Jos olisin tiennyt teininä joutuvani karvojen poisto kierteeseen en olisi alkanutkaan siihen.

Vierailija
20/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat säärikarvat ovat todella suuri turnoff. Jos ei välitä siitä niin sitten ei ole oikea henkilö minulle. Kaikkihan saavat tehdä mitä haluaa.