Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se kiva saada vielä 30vuotiaana miesten päät kääntymään.

Vierailija
09.06.2011 |

Nytkin olin koiraa ulkoiluttamassa niin huomasin kun autoista miehet katseli pitkään ja tietä saa varmasti jos on mies kuskeja kun on katua ylittämässä!=) Enkä siis pukeudu mitenkään paljastaviin vaatteisiin. Nyt oli farkku shortsit ja t-paita.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se nyt aika kauheata olla rupsahtanut tuossa iässä...

Vierailija
2/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 43 ja saan miesten päät kääntymään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan kehtaisi laittaa kärrylenkille. Olen ehkä jotenkin pidättyväinen.. tai en ole, mutta häveliäs. En tuomitse, kunhan mietin, mikä on yleinen konsensus asiassa.

Vierailija
4/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten päät. Viimeksi lenkkeillessäni vanhempi herra (ok, oli pienessä hönössä) kutsui upeaksi lyyliksi. Kyllä, tuntuu kivalta, sanokoot muut mitä vaan.

Vierailija
5/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka media olisi kuinka nuorisokeskeinen niin ei tarvi kaikkien kuvitella, että elämä olisi oikeasti niin, eivätkä ihmiset katselisi ihan ikäisiäänkin tai vanhempia.

Vierailija
6/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan erityisen sexyt. Silloin piti jo vähän ympärille katsoa, että onko lähellä kenties muita "upeita lyylejä", kun en mielestäni hehkeimmilläni ollut. Ei näkynyt ;)

Vierailija
7/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 43 ja saan miesten päät kääntymään...

itse en ole vielä kiinnostunut nelikymppisistä.

Vierailija
8/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uponnut tämän päivän opetus; nainen on kääkkä 30-vuotta täytettyään ja on suunnaton ihme, jos joku vaivautuu katsomaan saati pitämään viehättävänä. Samaan aikaan samanikäisiä miehiä kutsutaan "nuoriksi miehiksi."Voidaanko olla alistumatta...?

Vierailija
9/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan kehtaisi laittaa kärrylenkille. Olen ehkä jotenkin pidättyväinen.. tai en ole, mutta häveliäs. En tuomitse, kunhan mietin, mikä on yleinen konsensus asiassa.

Riippuu tietysti farkkushortseissta, mutta jos nyt ei ole ihan vesirajaan, niin ei ne mitään ihmeellistä paljasta. Tällä keliää kyllä itse tykkään hameista/mekoista tai ohuemmista shortseista

Vierailija
10/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on kiva, kun osaan vielä 30-vuotiaana kirjoittaa suomen kieltä oikein.

Vierailija
11/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollut aika kamalaa jos kolmekymppisenä jo olisi ollut rupsahtanut

Vierailija
12/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä annan kyllä kans tietä, mutten sen takia, et tiiraisin sua sillä silmällä ;)

Vierailija
13/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, tottakai 30 v kääntää päät jos on kivan näköinen. Minäkin käännän päitä vaikka olen 47 v. Tyylikäs mutta nuorekkaalla tavalla, upeat hiukset ja iho. Jatkuvasti saan huomiota edelleen, tosin kolmekymppisenä enemmän kuin nyt.

Vierailija
14/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma esimieskin kehui tämänpäiväistä mekko/korkkari yhdistelmää... nuorempi, komea ulkomaalainen;D

Vierailija
15/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lahkeessa pituutta sopivasti. Ei tuolla helteellä tee mieli pitkiä housujakaan lenkille laittaa..ap

Vierailija
16/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten päiden kääntymiset? Vai tuijottaako ne kuola valuen ja niskat vinossa? En siis kysy millään pahalla, ite en vaan yleensä kiinnitä huomiota esim. siihen millaisia ihmisiä ohi ajavassa autossa on jne.

Vierailija
17/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan. En kyllä varmaan alle kolmikymppisiltä "miehiltä", mutta enpä sitä kaipaakaan. Mukavinta on 40-50-vuotiaan hyvännäköisen ja kivan miehen katse ja hymy, jokin kohtelias ele, esim. oven aukaiseminen.

Vierailija
18/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kirjoittaisit, että on se kiva, että vielä 60-vuotiaana saa miesten päät kääntymään - niin aloituksella olisi ehkä jotain uutisarvoa....

Vierailija
19/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 49 v

Vierailija
20/35 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jeesus sun kanssas

ja kyllä, tiedän, en käytä isoja kirjaimia edes jeesuksessa