Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diane Novan (taikka sen halpisversion) syöjiä muita paikalla? :)

Vierailija
08.06.2011 |

Itse aloitin eilen nämä e-pillerit.. mietin vain, että mahtaako nämä kuinka kamalasti turvottaa? Tai muita sivuoireita? On niin kauan siitä kun olen viimeksi e-pillereitä syönyt, yli 10v sitten.. olen nyt 35v.

Syön siis sitä Diane Novan halvempaa versiota, mikä olikaan nimeltään, p:llä alkava nimi.. Ratiopharmin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä lääkäri, jolla kävin, oli vieläpä yksityislääkäri, ja kertoi olleensa joskus jossain nuorten ehkäisypolilla tmv töissä että nämä ehkäisyasiat ovat hälle niin tuttuja (oli siis ihotautilääkäri). Roaccutan-kuurin takia jouduin aloittamaan e-pillerit (tai päätin sitten itse että okei, pillerit, kun hän ehdotti niitä).

ap

Vierailija
2/10 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gyne ei 30+ täytettyäni enää suostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäri kirjoitti, kun aloitan Roaccutan-kuurinkin, niin ehkäisyn on oltava todella varma. Kierukkaa en halua, never ever.

ap

Vierailija
4/10 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi "vanhoille" naisille veritulppariskin tms takia. Mun gyne kirjoitti muutaman vuoden pidempään, kun olin siihen niin tyytyväinen, mutta ei enää suostu :(

Aluksi pillereistä voi tulla kaikenlaista hormonaalista oiretta, kuten turvotusta, mutta usein ne lievittyvät muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
5/10 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten viim 35v. Kyllä noita menee kolmekymppisillekin.

-Farmaseutti

Vierailija
6/10 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten viim 35v. Kyllä noita menee kolmekymppisillekin.

-Farmaseutti

Vierailija
7/10 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi voikin ihmetellä.

Vierailija
8/10 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes sain verituplan. En suosittele.

Vierailija
9/10 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen vielä huomattavasti keskivartalolihva. Eikä edes lääkäri sanonut mitään ettei niin vanhana saisi niitä syödä. En tosin syönyt kauaa kun tuli inhottavia sivuvaikutuksia.

Vierailija
10/10 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen vielä huomattavasti keskivartalolihva. Eikä edes lääkäri sanonut mitään ettei niin vanhana saisi niitä syödä. En tosin syönyt kauaa kun tuli inhottavia sivuvaikutuksia.

naistentautien erikoislääkäriä sanonut, ettei 35 veelle niitä enää saa kirjoittaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme