Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muia perheitä, joissa nainen tekee remontit?

Vierailija
08.06.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen maalaus- ja rappaushommat.

Vierailija
2/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan tapetoinnin, maalauksen ja muut. Olen tarkempi, joten mieheni suurpiirteisempi jälki ei kelpaa minulle. Ja hän tietää sen... Työnjako tämäkin. Mieheni hoitaa pihahommat. Niistä minä en jaksa kiinnostua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi pojan huoneen remontoin lähes yksin. Miestä kaipasin vain ison kaapin siirtelyyn.

Vierailija
4/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan tapetoinnin, maalauksen ja muut. Olen tarkempi, joten mieheni suurpiirteisempi jälki ei kelpaa minulle. Ja hän tietää sen... Työnjako tämäkin. Mieheni hoitaa pihahommat. Niistä minä en jaksa kiinnostua

osin näin, mutta eri syistä. Mies tekee rakennepuolen työt, piikkaukset, tasoitukset, tungot ja muut, minä pinnat. Molemmat tykkää työnjaosta.

Pihalla mies ajaa nurtsit, käyttää raivaus- ja moottorisahaa, minä hoidan kukkapenkit sellaiset.

Vierailija
5/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus on jotain isompia rakenteellisia juttuja, tehdään yhdessä. Mutta tämä työnjako on luonteva siksi, koska olen alan ammattilainen. Jos en olisi niin luulen, että tehtäisiin enemmän yhdessä tai sitten palkattaisiin ulkopuolista työvoimaa.