onks tää pieni?????
oon kundi just täyttäny 17v. ja mulla penis levossa vain 6cm, ja seisokissa 10cm, ja tosi ohut vielä. mikä on tosi noloo nii karvoja ei ole juuri ollenkaan, vain sellassia vaaleita lyhkäsii ihan vähä. mikä vikana???? kaverit nauraa suihkussa.. onko jotain pahasti pielessä???
Kommentit (5)
kalun keskipituushan on noin 14cm
miesten keskipituus 180cm
on kuitenkin hajontaa: kadulla näet 160-200cm pitkiä miehiä ja vastaavasti sängyssä heiluu usein 10-20cm pituisia kaluja
valtaosa asettuu 14cm:n ja 180cm:n hujakoille.
äärimmäisen lyhyet alle 10cm ja äärimmäisen pitkät kalut 20-25cm ovat harvinaisia, mutta molempia ääripäitä löytyy tilastollisesti myös Suomesta aika paljonkin, jopa tuhansia.
Sori nyt, mutta olen pitänyt aina omaa 16 cm pitkää pienenä jota se onkin, varsinkin paksuudesta. Muija kun on synnyttänyt niin pitäisi olla ympärysmittaa vähintään 16 cm ja pituutta saisi olla ainakin se 20 cm oli synnyttänyt tai ei.
Miehelle tulee karvoitus yleensä samaan aikaan kuin sukukypsyys. Silloin myös penis kasvaa lopulliseen kokoonsa. Onko sinulla muu hormonaalinen kehitys kohdallaan? Kuten äänen murros ja vartalon kehittyminen.
Jos miehillä voi kehitys viivästyä tai jäädä tulematta. Ota yhteyttä lääkäriin ja keskustele asiasta.
vie puhdin. Juo keskikaljaa ja lopeta reeni se auttoi minulla 18-vuotiaana. Oli samat ongelmat. Pituuskin lisääntyi 18cm.
Harrastin voimannostoa 12-vuotiaasta asti. Lopetin 18-vuotiaana olueeseen ja tupakkiin. Heti lähti kasvuun. Lisääntyi myös sosiaalinen elämä sen salielämän tilalle.
Penis kasvoi keskimittaiseksi eli 22cm ja paksuuttakin on riittävästi. Pituus tosiaan ylti sinne 171cm siitä 159 sentistä.
Painonnosto voi olla haitallista. Olut ja tupakka ei välttämättä ole pahaksi. Ota rennosti ja vältä stressiä. Ota rennosti ja sikaile, vältä vastuuta. Muista kondomit.
Onhan se aikamoisen pieni, mutta toisaalta olet vielä nuori, joten saattaa vielä jonkun verran kasvaa. Karvoitustakin varmaan tulee iän myötä lisää.