Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko 150e hyvä

Vierailija
08.06.2011 |

palkankorotus sinusta? tulot siis nyt 2800e brutto. Pyysin palkankorotusta (oltuani talossa 10v ilman sitä) ja töiden lisäännyttyä. Toimistotyö. Onko tuo sinusta hyvä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomo sanoi sitä myönnettävän....

Vierailija
2/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamatta palkankorotusta (aina sanottiin ettei voida keskustella edes, siirtyy syksyyn). Sitten kun 8v ruinaamisen jälkeen sain, niin sain 230€. Lähdinkin nopeasti muualle töihin ja edelleen harmittaa, että noin kauan sinnittelin. Palkka nousi 1000€/kk kertaheitolla.

Nyt olen ollut nykyisessä työssä kohta vuoden ja palkka ei vastaa toimenkuvan työmäärää ja vaatimustasoa. Pyysin 400e lisää, saas nähdä saanko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kuinka paljon niitä uusia töitä tuli...

itse sain 200 euron korotuksen kun tuli uusia tehtäviä eikä se mikään huippuhyvä ole.

Vierailija
4/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, vahinko vaan, että verottaja lohkaisee suuren osan.

Vierailija
5/5 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sillä erotuksella että olen saanut tuon kokoisen palkankorotuksen nyt 3 kertaa parin vuoden sisään. Meidän talossa minun kokoisella palkalla tuo alkaa olemaan maximikorotus, minkä voi kerralla saada.

Onneksi olen saanut 150 euroan korotuksia nyt useamman putkeen ja palkka alkaa vastata sitä tasoa minkä sen pitäisikin olla. Pari vuotta sitten olin selvästi "palkkakuopassa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä