Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä jotka tykkää pienistä rinnoista?

Vierailija
08.06.2011 |

Suurin osa miehistä taitaa tykätä eniten keskikokoisista tai isoista rinnoista. Löytyykö niitä, jotka tykkäävät tosi pienistä rinnoista, siis max. A-kuppi, tai jopa AA?

Itse olen kaikin puolin pieni (sekä lyhyt, että hoikka/siro) ja AA-A-kupin välimaaston tissit löytyy, eli ei paljon mitään. Tuntuu, ettei tällaisille ole niin paljon kiinnostusta kuin isommille. Omistani kyllä tykkään, harrastan paljon liikuntaa, juoksua jne ja pienet on kätevät. Ja on ne nätitkin, vaikkei tosiaan puristeltavaa paljoa ole :D Nuorempana häpesin olemattomia rintoja ja teini-ikäisenä tungin liiveihin kaiken maailman toppauksia, mutta nyt aikuisena kolmikymppisenä saatan kulkea ilman rintsikoita pelkkä toppi päällä enkä häpeä yhtään, enkä topattuja rintsikoitakaan enää osta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat söpöltä. Pienet tissit ovat jees, jopa paremmat kuin sellaiset liian isot ja löysät. Itselleni tissit eivät ole erityinen kynnyskysymys partneria valittaessa. Vyötärön ja lantion suhteeseen tosin kieltämättä kiinnitän huomiota. Innostun eniten sellaisista hiukan sporttisista naisista, joilla on terhakka peppu - ja yleensähän näillä on myös aika pienet tissit. Jos tällainen sporttinen nainen sitten osoittautuu iloiseksi ja fiksuksi niin olen aika myyty.

Vierailija
2/14 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Minusta rintojen koolla ei ole mitään väliä. Ihan oikeasti näin on.

Toivottavasti sama asia pätisi peniksen koon kanssa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me miehet hyväksymme ja jopa palvomme pienirintaisia naisia, mutta mitä esimerkiksi ketjun aloittanut nainen sanoo jos ja kun esimerkiksi tällä ihailijameihellä siellä housuissa on KOVANA vain n. 13cm pitkä ja alle 3,5cm leveä elin? Kysyn vaan, kun aika moni iso- tai pienirintainen nainen on haukkunut, että se ei tunnu riittävän täyttävältä.

Vierailija
4/14 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että pienirintaisistakin tykkääviä löytyy!

(Ja mitä tulee peniksen kokoon, niin itse en ole koskaan miesten kanssa kiinnittänyt huomiota peniksen mittoihin. Jos miehestä tykkää/rakastaa ja ihailee, niin tuollaiset asiat ovat aivan mitättömiä. Jos mies on muuten hyvä sängyssä, kekseliäs, estoton ja huomaavainen, niin mitä se pieni penis haittaa? Mieluummin vähän pieni kuin liian iso, se on minun mielipide. Tietenkin jos paikat ovat naisella kovin löysät, niin asialla voi olla enempi merkitystä, mutta mulla on ainakin sen verran tiukka pimppi, että ei haittaa vaikka olisi pienempikin kalu.)

Vierailija
5/14 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah!

Kylläpä vaikutat ihanalta!

Tuollaisen kun saisikin... Ihailen juuri tuollaisia naisia. Itse olen 190 / 90 kg mutta pienet ja sirot naiset ovat minulle se juttu!!

Vierailija
6/14 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti eniten oon aina tykännyt pienistä ja olemattomista rinnoista naisella. Urheileva, hoikka ja todella pienirintanen nainen kaunis ja seksikäs, jotenkin "helppo"katsoa kaikkea kaunista kun rinnat ei hyppää silmille. Jokainen pienirintanen nainen voi olla ylpeä itsestään ja elämä, liikunta helppoa,nainen on kaunis kokonaisuus!

Vierailija
7/14 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti eniten oon aina tykännyt pienistä ja olemattomista rinnoista naisella. Urheileva, hoikka ja todella pienirintanen nainen kaunis ja seksikäs, jotenkin "helppo"katsoa kaikkea kaunista kun rinnat ei hyppää silmille. Jokainen pienirintanen nainen voi olla ylpeä itsestään ja elämä, liikunta helppoa,nainen on kaunis kokonaisuus!

Vierailija
8/14 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin on ollut aina ihan sama minkä kokoiset rinnat on pääasia on että ne on aidot eikä mitkään silikonitäytteiset. Siis pienet rinnat on ihan ok asia.

Vierailija
9/14 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoistaan ylpeä nainen on kaunis. Koosta riippumatta.

Rinnoistaan nauttiva nainen on seksikäs ja seksuaalinen. Koosta riippumatta.

Rinnoistaan skitsoileva nainen ei ole kaunis eikä seksikäs, koosta riippumatta.

Ja tämän lisäksi on olemassa suuri joukko miehiä, jotka tykkäävät erityisesti pienistä rinnoista (ja joista osa on lipsahtanut suurempirintaisiin vaimoihin luonteen ja muiden hömpötysten takia)

Vierailija
10/14 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun olin 28v ja nyt uudelleen 50v, ja kertoi että on aina rakastanut mun rintojani. Nuorempana ne oli 3 lapsen jälkeenkin A, nyt vanhemmiten kun olen saanut lisää muutakin elopainoa B. Sellaiset kiinteät greipinpuolikkaat:D

Vierailija
11/14 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me miehet hyväksymme ja jopa palvomme pienirintaisia naisia, mutta mitä esimerkiksi ketjun aloittanut nainen sanoo jos ja kun esimerkiksi tällä ihailijameihellä siellä housuissa on KOVANA vain n. 13cm pitkä ja alle 3,5cm leveä elin? Kysyn vaan, kun aika moni iso- tai pienirintainen nainen on haukkunut, että se ei tunnu riittävän täyttävältä.

Luettelit muuten juuri peniksen keskimitat.

AP:n kyselyyn totean, että tässä ilmoittautuu myös yksi, joka pitää pieniä rintoja kauniina. Penis on juuri sen verran yllämainittuja isompi, ettei ihan hävetä :D

Vierailija
12/14 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi; en jaksanut lukea koko viestiketjua.

Pidän suunnattomasti pieniritaisista / rinnattomista naisita mikäli heillä on roikkuvat sisemmät häpyhuulet. Että sikäli... nämä yhdessä tai ei mitään.

Rako reisien välissä (laaja lantio) on plussaa ;)

Vierailija
13/14 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi vastaukset ovat positiivisia. Niin minunkin. Näytät luultavasti todella seksikkäältä!

Vierailija
14/14 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselit miesten perään, mutta toivottavasti et pahastu naisen kommentista...? ;)

Kyllä minustakin pienet rinnat on kauniit. Omia C-kuppeja en ehkä vaihtaisi; en siksi että nämä olisi erityisen upeat, mutta ne on omat, tutut ja mieluisat. :) Mutta noin muita naisia katsellessa, kyllä pienet ovat kauniimmat.

Ks. vaikkapa nämä kuvat, huh!!

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011060613846072_vi.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi