Exä kuumensi mut litimäräksi!
ja nykyiseni sai palkinnon... ;)
Oltiin mieheni kanssa yhteisen tuttumme häissä - ja olin hieman humalassa, kuten myös mieheni. Exäni (upseeri) on myös pariskunnan tuttuja ja jossain vaiheessa iltaa hän tuli hakemaan minua tanssimaan - tanssin hänen kanssaan hitaita parin biisin verran ja oma mies oli todella vihainen kun lopetin...sihisi että "oota kun päästään kotiin..." Exä haki mua uudelleen ja tanssimme vielä yhden hitaan, en tajua mitä pahaa siinä on. Paitsi että muistin hänen ihanan tuoksunsa ja varman vahvat käsivartensa kun hän ohjasi minua tanssin pyörteissä ja kuiskasi vaivihvaa " sä oon ihan saakelin kuuma pakkaus - edelleen..." ja sipaisi vaivihkaa paljasta alaselkääni. Pikkarini kastuivat litimäriksi ja onneksi biisi loppui.
Nyksäni mökötti koko taksimatkan kotiin! Sanoi vain että häpeää silmät päästän! Mutta kotona hän tarrasi minuun samantien kiinni, avasi pukuni olkaimet ja heitti mekon sohvalle, rintaliivit pois ja pikkarit kinttuihin (korkkarit jäivät siinä hötäkässä jalkaan ;) Hän laittoi minut polvilleen eteensä sanoen "sä maksat tän - nyt..." ja laittoi kivikovan munansa kyselemättä suuhuni! No, siinä viboissa tein työtä käskettyä ja välillä kiusasin sivelemällä pusseja oikein hitaasti. Mies laukesi rinnoilleni viidessä minuutissa - ja olimme molemmat aika "pöllämystyneitä..."
Teimme sovinnon ja nukuimme tyytyväisinä seuraavaan puoleen päivään, ja rakastelimme jälleen piiiiiitkään!
Kommentit (8)
Tässä en sitä nimenomaan ajatellut, mutta on kiihottavaa olla miehen edessä niin, että hän laukeaa rintojeni (C-kuppi) päälle ja usein niin että hänen kalunsa on rintojeni välissä tiukasti...samalla sivelen kiveksiä ja niiden takaa ja puhun välillä sopivasti "tuhmia." ;)
Tyydyttikö vastaus?
Mitä tuhmia? Itse haluisin kokeilla puhua "rivoja" mutta pelkään että ukko nauraa...
"Sulla on ihanan iso..." "Anna mulle jooko..." "Mä oon masturboinut tänään ilman sun lupaa...läpsäse mua vähän.."
Mitä vaan keksii: Ei kehtaa ihan suoraan tänne laittaa mitä naidessa pyytää...mutta saa mieheen puhtia :)
Nyt nukkumaan... :)
vonkaa aina kerran vuodessa - koska en itse seurustele - niin harjaan oikein huolella-pilluun, suuhun, tisut ja tietysti perseeseen - kun yleensä naiset ei isommalla vehkeellä anna panna pyllyyn - ex-vaimoo olen aikoinana pannut 12 vuotta säännöllisesti perseeseen - mahtuu ja uppoo...
Ei se oo muuttunu yhtään - ja antaa paljaalla vetää.
mäkin nussin perkele joka päivä ja yö eksää, nyksää ja tuksaa vittuun ja perseeseen saatanasti. Ja mullon kauhee molo.
sama se mistä kiksit saa ;) Humala poistaa estoja - mutta kade olen :) Mulla niin tiukkapiponen mies ettei varmaan "tajuaisi" tilanteen seksuaalista puolta...