Kellään Arcoxia käytössä?
Olen ollut ihan vesiripulilla jonkun aikaa ja tajusin, että se alkoi samalla kun Arcoxia kuuri alkoi. Lisäksi koen olevani normaalia väsyneempi.
Kumpikin löytyy yleisä sivuoireita listalta. Alkavat olla jo häiritseviä sivuoireita eli harkitsen kuurin keskeyttämistä.
Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (8)
Olen syönyt neljä viikon mittaista kuuria, eikä vaikutusta ole juurikaan. Tosin ei ole tullut sivuoireitakaan, että mitä lie sahanpurua koko lääke. :D
annoksella 120 mg/vrk. Kortisonipiikkejä on jo laitettu 2 kpl.
ap
Pyydä tilalle vaikka Voltaren retard 75mg. Toimii kans ihan hyvin vaikka Arcoxia lieneekin markkinoiden voimakkain. Ei mulla silti lähde punaviinipäänsärky silläkään. Mä ainakin sain nukuttua tolla Voltarenilla kun oli olkapääongelma (supraspinatuksen ahtauma).
Arcoxia ei aiheuta oireita. Mutta yksilöllisiähän ne ovat. Kannattaa tarkkailla ja testailla, juttele lääkärisi kanssa.
Lopeta lääkkeen käyttö heti, soita lääkäriin ja pyydä joku muu lääke tilalle. t.sh
Lopulta sit söin Panacodia ja Burana 800 mg ja sitten leikattiin. Säryt loppu, vielä joskus ärtyy jostakin liikkeestä.
Toistaiseksi ei sivuoireita. Olen ottanut vasta pari päivää.
Ei kyllä tunnu erinomaisesti tehoavan kipuunkaan, ainakaan heti. Ehkä se vaatii koko kuurin että auttaa?
Minulle ei tullut mitään muuta paitsi närästystä. Soita kuitenkin lääkärille että saat jotain toista lääkettä tilalle,mihin vaivaan tuota määrättiin?