Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotiaan tytön 24-vuotias poikaystävä..

Vierailija
08.06.2011 |

Edelleenkään en pysty käsittämään, enkä sulattamaan tälläistä.. :(

Järkytys koko perhepiirille

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias, kun aloin seurustella mieheni 30 vuotta kanssa. Nyt olemme naimisissa, mutta eihän tuo ikäero kaikille sovi. Itse olen aina ollut ikäisiäni kypsempi, eikä miehelläni ole ollut perhettä eikä lapsia.

Vierailija
2/17 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin seurustella 28v miehen kanssa.

Ja ihan normaali minusta silti tuli.

Nyt myöhemmin olen sitten vaihtanut vanhempaan ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin seurustella 28v miehen kanssa.

Ja ihan normaali minusta silti tuli.

Nyt myöhemmin olen sitten vaihtanut vanhempaan ;-)

Tai ainakin tuo 28v. mies on pahasti kieroutunut...

Vierailija
4/17 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä järkyttää?

Vierailija
5/17 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan tehnyt jo ls-ilmoituksen?

Vierailija
6/17 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 18 vuotiaana 23 v. poikakaveri ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin hän on aviomieheni. :) Eli oo vaikutanut mun elämään mitenkään negatiivisesti. Yliopistotutkinnon hankin, menin töihin ja sain juuri lapsen. Hyvin menee.

Vierailija
7/17 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin on täysi-ikäinen aikuinen.

Ehkä miettisin enemmän, jos tyttö tosi lapsellinen ja kokematon ja mies olisi jo esim. ehtinyt perustaa perheen ja erota tms. Mutta ota huomioon, että 24-vuotias mies voi olla vielä ihan kokematon poika.

Vierailija
8/17 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin juuri täyttänyt 16 kun nykyisen mieheni kanssa tavattiin. Hän oli tuolloin 21. Yhdessä oltu 12 vuotta, lapsia ja liitto.

Ja muistetaan nyt kuitenkin että 18 vuotias on aikuinen.

Vierailija
9/17 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kerennyt jo olla tosi monen eri tytön kanssa. Tytölle tää poika on ensimmäinen poikaystävä..

Mun mielestä tää on aika järkyttävää

-ap

Vierailija
10/17 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 15v. kun aloin seurustella just 21v. täyttäneen miehen kanssa. Nyt mies on kerenny täyttää 25, mä täytän elokuussa 20, ollaan naimisissa ja vauva syntyy syyskuussa.

Toki se riippuu varmasti monista asioista, niinkun edellinen sanoi "Ehkä miettisin enemmän, jos tyttö tosi lapsellinen ja kokematon ja mies olisi jo esim. ehtinyt perustaa perheen ja erota tms. Mutta ota huomioon, että 24-vuotias mies voi olla vielä ihan kokematon poika."

Vierailija
11/17 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole paha asia. Itse olen 18 vuotias tyttö ja mun poikaystävä täyttää 24 parin päivän päästä.. Ollaan seurusteltu reilu vuosi ja hyvin menee. Tuntuukin että se olen minä se vanhempi joka joutuu siivoileen jälkiä, keräileen sukkia nurkista, ja kertoon koska autolla mennään hiljempaa, ja miten sillä edes ajetaan.. Mut jos 24 vuotiasta jätkää vertaa 18 vuotiaisiin poikiin, on se ONNEKSI edes hieman vanhemman oloinen, mutta ei kyllä pärjää 18 vuotiaille tytöille.. Niin se vaan menee että tytöt kehittyät nopeammin!! Vanhemmat miehet vain käsittelevät naista paremmin!

Vierailija
12/17 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, minä olin muutamaa viikkoa aiemmin täyttänyt 17v kun aloin seurustelemaan 23½v miehen kanssa.

Siitä tulee syksyllä 19v ja avioliitossa oltu syksyllä 11v.

N35

Vierailija
13/17 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin normaali,suorastaan suotava ikäero

huono provoilija olet

Vierailija
14/17 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni oli jo 26 kun minä olin 18. nyt naimisissa ja pieni poika. mut huolen aiheensa kullakin

Vierailija
15/17 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yksi joka oli 18 -vuotias tavatessaan 24 -vuotiaan miehensä..

Vierailija
16/17 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kerennyt jo olla tosi monen eri tytön kanssa. Tytölle tää poika on ensimmäinen poikaystävä.. Mun mielestä tää on aika järkyttävää -ap

mulla viel järkyttävämppää oli ,kun tytttö oli tuon vajaa 18v

alko seurusteleen yli 30v 4 lapsen isän kanssa

se se vasta järkyttävää on!!!!!!!! ja ukko oli viel naimisissa kun tapailivat jo :((((((

en ole toipunut vieläkään.....

Vierailija
17/17 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pyrkii kontrolloimaan lapsensa elämää , vaikka tämä on täysi-ikäinen. kuule sulle ei varmaan kelpaisi minkäänlainen poikaystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan