Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitten kiitos asiallisia kommentteja!

Vierailija
08.06.2011 |

Oisko kellään hyviä neuvoja miten tekisin seuraavan siirron äitiäni kohtaan?en ole nähnyt häntä 3-vuoteen,en tiedä missä asuu,pikkusiskoni on toki fb:ssä,olen hänen kauttaan lähettänyt viestin äidilleni,ehdotin silloin luonani tapaamista,ei kuulemma ollut aikaa,eikä jaksa ajaa luokseni???Mieltäni vaivaavat monet asiat ja haluaisin ne saada sanotuksi...sekä vastauksia häneltä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et kerro välirikon syytä.

Vierailija
2/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isästä,haukkui minua joka helvatan sukulaiselle ja kuulin kauttarantojen mitä oli puhuttu.Tulin takaisin lasteni isän luokse 10kk eron jälkeen ja taas 3 soittoa sossuun,asiat sossun kanssa olivat heti selvät,ei jatkotoimenpiteitä!! veti mukaansa mun 3 kaveria(en tod.ole enää missään tekemisissä)mutta lasten isän kanssa asiat nytten hyvin ja olen oppinut tästä erosta paljon.Mutta olisin halukas tietämään miksi,kannattiko,mikä oli syy että,teki tälläisen sirkuksen tästä mun erosta...-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvitä osoite siskoltasi.

Oletko yhä sitä mieltä, että äitidi on ollut täydellisen väärässä vai oliko hänellä syytä olla huolissaan -omasta näkökulmastaan? MInusta on turhaa lähteä haastamaan vain riitaa, jos et voi keskustella vielä.

Vierailija
4/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiäsi vastaamaan mihinkään.

Lähetä äidillesi kirje, jossa kerrot ajatuksesi, tuntemuksesi jne. Ainakin saat purettua sisintäsi

Vierailija
5/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ja miehesi olette aikuisia ihmisiä ja itse olette asianne hoitaneet. Mä pitäisin välit jäissä. Eiköhän erorumbassa ole tarpeeksi tekemistä, ilman että ylimääräiset tahot siihen puuttuvat.

Vierailija
6/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tehdä omasta laspsestaan ls-ilmoituksen, jotta perheen vointi tarkistetaan. Hän voi olla "aseeton" puuttumaan lastenlastensa elämään varsinkin riitojen keskellä, mutta viranomainen voi tarkistaa ja tarjota apua.

Asiat ovat vielä pahasti kesken, jos lastensuojelua täytyy pitää rangaistuksena, kiusantekona ja kyttääjänä.

Terveisin eräs, joka on itsekin joutunut asiakkaaksi ja jälkikäteen se on ollut oikea veto. Tarvitsimme apua ennen kuin kaikki romahtaa.

Vierailija
7/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvitä osoite siskoltasi.

Oletko yhä sitä mieltä, että äitidi on ollut täydellisen väärässä vai oliko hänellä syytä olla huolissaan -omasta näkökulmastaan? MInusta on turhaa lähteä haastamaan vain riitaa, jos et voi keskustella vielä.

Noin pitkän eron ja vaikeiden tilanteiden jälkeen tapaaminen - ja varsinkin sinun "maaperälläsi" - voi mennä pelkäksi riitelyksi tai sitten vain kahvitellaan mitättömästi. Kummassakin tapauksessa tapaaminen olisi pettymys.

Kirje antaa äidillesi mahdollisuuden selvittää ajatuksiaan ja tunteitaan ja sitten vastata sinulle. Ehkä pääsette jonkunlaiseen dialogiin.

Vierailija
8/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyt tonkia osoitetta,tuloksetta...ja se ketä tietäisi,niin ei kerro.Kaikki on niin samperin salassa!!Ja mitä noihin sossujuttuihin tulee,niin ne todettiin kiusanteoksi jo heti ekasta soitosta.Äärimmäisen v-mäinen tilanne myös mun lapsille,ei ole nähnyt mummia eikä serkustaan,niin itsestäni tuli täti ja olen lapsen nähnyt viimeksi kastepäivänä...on ihan kiva katsella fb sivujen kautta kuvia(pääsen siskoni sivuille,ei ole estoja laitettu...toistaiseksi)-ap-

Vierailija
9/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa muutaman euron per haku. Useimmat löytyy sieltä, ei toki kaikki.

Vierailija
10/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siskosi on yhteydessä äitiisi - etkö saa häneltä äidin postiosoitetta? Löytyisikö se jostakin niin arkisesta kapistuksesta kuin puhelinluettelosta tai 118:sta?

Komppasin jo ylempänä kirjettä ja tarkoitan ihan oikeaa kirjettä, ei mitään lyhyttä fb-viestiä tai vast. Sitä kirjoittaessasi voit pohdiskella asioita ja lukiessaan äitisi voi tehdä samoin.

Meillä oli omat äiti-tytärkriisimme, mutta kun aikuistuin ymmräsin äitiäni paremmin ja hänkin minua, vaikka olikin eri mieltä monien ratkaisujeni kanssa. Eri mieltähän saa olla. Kaikki päättyi meidän kohdalla hyvin.

Vierailija
11/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajateltuna, lakkaisin miettimästä häntä. Elä ilman häntä ja jos lapset kysyvät mummosta niin kerro että kyllä teillä sellainen on, jossain päin Suomea. Tulee päivä jolloin äitisi etsii sinua. Nyt hän todennäköisesti nauttii kun kuulee siskosi kautta että etsit häntä. Lakkaa ajattelemasta häntä. Etsi muita aikuisia ihmisiä lähipiiriinne, ei se että on sukua tarkoita että niiden kuuluu olal jotenkin spesiaaleja. Se on amerikan paskaa eli tv-sarjojen tuomaa illuusiota että perhe ensin... höpö, höpö. Sun perheesi hyvinvointi on ykkösasia ja tasapainoinen äti on kaikille paras mitä voi olla. Tsemppiä!

Vierailija
12/12 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka välit katkaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi